Advertentie | |
|
![]() |
|
Een break is wel gooed voor je! Je zult dan zien hoeveel je hem mist in die 2 weken.. het is eigenlijk net een vakantie.. zodra iemand weg is mis je degene en zodra die terug is ben je weer helemaal in de wolken.. (denk ik)
![]() Het is trouwens ook wel goed, je hebt dan minder gezeur. ![]()
|
![]() |
Sja, mijn zus zit ook in deze situatie, ze weet totaal niet wat ze moet doen.
Je bent nog jong, en als je besluit je relatie te laten bestaan, zal deze relatie ook een stuk serieuzer worden, je wordt tenminste al echt volwassen en het is niet meer hoe het was toen je begon. Je moet je niet gek laten maken door je vriend, als hij nu allemaal dingen zegt, om je over te halen dat je het moet aanlaten. Ik weet niet of hij dat doet maar toch. Het gaat er echt om wat jíj wilt, niemand kan je vertellen wat je moet doen.. |
![]() |
||
Citaat:
Het was bij ons ook zo dat we net getrouwd leken, elke dag bellen, bijna elke dag zien, blabla, we zagen elkaar te vaak en t begon saai te worden. Toen hebben we wat afspraken gemaakt over wanneer we elkaar zagen en dat we alleen belden als we iets bijzonders te vertellen hadden en nog wat shit. 'T heeft geholpen want t gaat nu prima ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nietzsche hans01 | 29 | 19-01-2006 16:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moskee-lectuur: vrouwen moeten besneden Plusmarktboy | 204 | 29-04-2004 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Emotie versus Rede proycon | 5 | 26-03-2002 11:22 |