Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ga trouwens niet, ik ben uitgekeken op de teknofeestjes...
|
blitzkrieg bob.....dit topic is juist gestard met de bedoeling er iets meer over te weten te krijgen, ik wil erg graag maar weet nie waar t is enzo. dus ik dacht miss dat mjn lieve medeforummers er meer van weten en dat met mij willen delen
![]()
||
Citaat:
niet dat het me iets boeit, maar vanuit 'TEKNO'perspectief gezien is dit antwoord verantwoord haha antwoord verantwoord, get it!? ![]()
||
Citaat:
het grootste: tsjechie.... duh...
|
als my info info wilt, weet ze waar ze moet zijn
![]() Het is misschien slimmerom dit soort dingen niet op een openbaar forum te bespreken. Dingen zoals teknival en kraakfeestjes zijn illegaal. Het is dus zeker niet de bedoeling om dit open en bloot te bespreken, want dit verhoogd de kans dat een feestje door de politie wordt gestopt. Je bedoeling zal vast goed zijn, maar denk in het vervolg een beetje na bij dit soort dingen.
||
Citaat:
"hey waar ben je nou?" -"op teknival!" "waar is dat?" -"tsjechie!" "ah, ik ben er binnen een paar uur!" ![]() je moet natuurlijk wel een idee hebben waar je ergens moet zijn
||
Citaat:
jah ok.. een keer per jaar is het toch in tsjechie.. maar ik ken mensen die er altijd naar toe gaan en dan is het gewoon in nederland een keer bij het veerse meer een keer net bij de grens met belgie... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ps.. zou het evt mogelijk kunnen zijn dat ik nog het 1 en het ander te weten kom over een eventueel iets in een eventuele kut-suburb deze eventuele zaterdag? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ps. .owh, ermh, msn enzo weet je ![]()
|