Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2002, 11:48
ZHAzha
ZHAzha is offline
Geweldig vind ik dat als mijn vriendje opgewonden van mij is.. en dus een stijve krijgt..

Gisteren lag ik in bad.. en hij stond er naast in de douchecel..
hij kwam uit de douche en ik keek naar mij..
Ik deed net alsof ik met me zelf bezig was... zat heel geil over me natte/naakte lichaam te vrijven.. over me borsten enzo
En ja hoor.. hij ging omhoog
Geweldig is dat..

doen jullie dat ook welleens gewoon voor de lol ?
Oud 02-05-2002, 11:51
youriw
youriw is offline
, ja, tuurlijk, als ik bij mijn vriendin binnen kom lopen in haar kamer (als we alleen in huis zijn) en ik heb een stijve ... heeft zij ook zo zin! 't is gewoon lekker!

mag ik raden hoe je op dit topic kwam? ik denk doordat wtc over die stijve in de klas begon, of niet?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:55
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:
, ja, tuurlijk, als ik bij mijn vriendin binnen kom lopen in haar kamer (als we alleen in huis zijn) en ik heb een stijve ... heeft zij ook zo zin! 't is gewoon lekker!

mag ik raden hoe je op dit topic kwam? ik denk doordat wtc over die stijve in de klas begon, of niet?
jah.. en ook omdat ik iets wou verzinnen omdat het hier nu zo saai is...

maar ik vind het zo kewl als mijn vriend gewoon een stijve door mij krijgt.. zonder dat ik hem aanraak..
Oud 02-05-2002, 12:00
youriw
youriw is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
maar ik vind het zo kewl als mijn vriend gewoon een stijve door mij krijgt.. zonder dat ik hem aanraak..
om eerlijk te zijn is daar niet heel veel voor nodig, maar hij krijgt het dus door jou zo te zien ... da's gewoon ook een compliment, geniet er van!

maar je hebt hem toch niet met die stijve laten lopen, of wel?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:03
Verwijderd
jaaaaah, das zow ontzettend leuk!!! Of door em ff in zn oor te fluisteren en zo te herinneren aan een bepaalde situatie die ooit plaatsvond enzow.. Hihihihi.. is owk zow leuk om em te pesten.. gigantisch op te geilen en dan uiteindelijk heel droog zeggen: hmz, kheb honger, zullen we ff wat gaan eten? en dan dat ook gwoon gaan doen en hem zo achterlaten

me=bad girl
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:04
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
jaaaaah, das zow ontzettend leuk!!! Of door em ff in zn oor te fluisteren en zo te herinneren aan een bepaalde situatie die ooit plaatsvond enzow.. Hihihihi.. is owk zow leuk om em te pesten.. gigantisch op te geilen en dan uiteindelijk heel droog zeggen: hmz, kheb honger, zullen we ff wat gaan eten? en dan dat ook gwoon gaan doen en hem zo achterlaten

me=bad girl
hahah JA dat doe ik ook...

zoen ik hem bijv.. ook.. heel zwoel en geil.. en ga daarna bijv achter de comp zitten..

blijft ie met stijve achter
Oud 02-05-2002, 12:05
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
... en hem zo achterlaten
ik had je wel een keertje teruggepakt met iets soortgelijks ...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:06
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:

om eerlijk te zijn is daar niet heel veel voor nodig, maar hij krijgt het dus door jou zo te zien ... da's gewoon ook een compliment, geniet er van!

maar je hebt hem toch niet met die stijve laten lopen, of wel?
wel

als we bijhem thuis welleens onder de douche staan.. en ik zeep me in ofzow.. heeft hij er ook zo een.. en dan nog even lekker opgeilen

he maar ik ga me even aankleden..
hij:

Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:16
youriw
youriw is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:

wel

als we bijhem thuis welleens onder de douche staan.. en ik zeep me in ofzow.. heeft hij er ook zo een.. en dan nog even lekker opgeilen

he maar ik ga me even aankleden..
hij:
ook hier; ik had je wel een keertje teruggepakt met iets soortgelijks ...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:19
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:

ook hier; ik had je wel een keertje teruggepakt met iets soortgelijks ...

ik maak het dan wel altijd goed die avond ofzow.
Oud 02-05-2002, 12:19
Verwijderd
ohw.. dat doet ie owk wel hoor..

maar hij kan mijn zielige pruillipje niet weerstaan dus tis em nog nooit gelukt me echt gwoon maar geil achter te laten.. hij wordt er zelf trouwens ook geil van dus wil zelf dan owk niet weer stoppen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:20
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ohw.. dat doet ie owk wel hoor..

maar hij kan mijn zielige pruillipje niet weerstaan dus tis em nog nooit gelukt me echt gwoon maar geil achter te laten.. hij wordt er zelf trouwens ook geil van dus wil zelf dan owk niet weer stoppen
haha die van mij ook hij zou het nooit afslaan.. als ik wil..
Oud 02-05-2002, 12:22
youriw
youriw is offline
en toch is dat de oplossing! ik heb mijn vriendin wel eens 'in de kou' gelaten ... vond ze niet leuk, maar weet ze ook eens hoe dat voelt

of wat ik laatst heb gedaan, eerst opgeilen en dan weglopen om je moeder te bellen ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:24
Verwijderd
ik zou em dan niet laten gaan hoor..

dan ga ik aan hem zitten, of ie nu met zn moeder belt of niet.. ga ik me voor zn neus uitkleden, of aan mezelf zitten.. weekveel.. en dan kan ie ut toch niej laten uiteindelijk
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:25
youriw
youriw is offline
en dat is het leuke van vastbinden ... wat dus de situatie was, vervolgens weer terugkomen, weer opgeilen en weer weggaan ...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:28
Verwijderd
en dan hebbik altijd nog mn pruillipje en mn zielige piepje.. werkt ook altijd.. kan ie niet tegen..

maar me vastbinden en weggaan zou ie nooit mogen, dan zou ik in paniek raken, en dat weet ie, dus zou ie nooit weggaan
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:31
youriw
youriw is offline
vrouwen en pruillipjes ... zucht ...

maar stel dat ie in de kamer zou blijven, en stel dat ie nou jouw pruilipje en gemekker kan weerstaan ... wat zou jij doen?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:34
Verwijderd
kweetniet of ik dr dan wel tegen kan vastgebonden te zitten, kweet niet of ik dr uberhaupt tegen kan hoor.. tidee maakt me nu al bang.. dus ik denk dat de situatie alleen andersom zou plaatsvinden, hij vastgebonden..

maar stel.. dan zouk denk ik heel droog gaan doen alsof ut me echt geen bal interesseert of ie nu wel of niet aan me zit en weekveel.. gaan pitten ofzow.. werkt owk vaak
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:43
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hihihihi.. is owk zow leuk om em te pesten.. gigantisch op te geilen en dan uiteindelijk heel droog zeggen: hmz, kheb honger, zullen we ff wat gaan eten? en dan dat ook gwoon gaan doen en hem zo achterlaten
Haha, dit doe ik ook wel eens!! Echt cool! Maar als ie dat bij mij doet en laat me dan zo achter is het wat minder cool!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:45
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
kweetniet of ik dr dan wel tegen kan vastgebonden te zitten, kweet niet of ik dr uberhaupt tegen kan hoor.. tidee maakt me nu al bang.. dus ik denk dat de situatie alleen andersom zou plaatsvinden, hij vastgebonden..
de basis van vastbinden is vertrouwen, en als je daar moeite mee hebt moet je het niet doen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:50
Verwijderd
ik vertrouw mijn vriend volledig..

maar tis net zoiets als met claustrofobie zeg maar.. ik raak gewoon in paniek als ik dan niet weg kan ofzow.. is soms owk ineens als ie bovenop me zit wanneer we stoeien ofzow.. mn broertje heeft dr owk last van, kan daar owk niet tegen..

en dan komt drbij dat ik bepaalde ervaringen heb gehad die me angstig zouden maken in zo'n situatie..

Ik sluit niet uit dat we het ook proberen, ik vertrouw mn vriend namelijk volledig.. maar het zou echt stap voor stap heel langzaam moeten enzow..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:44
youriw
youriw is offline
ho, sorry, ik wilde niet zeggen dat jij je vriend niet vertrouwd, sorry, maar het is inderdaad, wat je al zegt, meer iets van jezelf, dat op het moment dat je vast zit en geen kant op kunt, dat je dat gevoel niet vertrouwd.

en een blinddoek, vertrouw je dat wel?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:47
Verwijderd
oh.. ik beschuldig je ook nergens van hoor!!

Ik heb een keer gwoon zelf echt mn ogen de hele tijd dicht gehouden.. dan heb ik nog steeds de macht ze zelf open te doen, en het is even spannend.. Misschien moek gewoon keer handen omhoog en dus owk zelf gewoon ze daar houden, dan heb ik de controle nog wel zelf maar kan even zo goed nix doen.. Kmoet alleen dan de discipline hebben mn handen idd thuis te houden
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:51
youriw
youriw is offline
precies, de discipline moet je dan helpen. het is trouwens misschien wel makkelijk als je iets hebt om met je handen beet te pakken dan, dus bijvoorbeeld spijlen van het bed, dat helpt wel denk ik
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten