![]() |
||
Citaat:
maar je hebt hem toch niet met die stijve laten lopen, of wel? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jaaaaah, das zow ontzettend leuk!!! Of door em ff in zn oor te fluisteren en zo te herinneren aan een bepaalde situatie die ooit plaatsvond enzow.. Hihihihi.. is owk zow leuk om em te pesten.. gigantisch op te geilen en dan uiteindelijk heel droog zeggen: hmz, kheb honger, zullen we ff wat gaan eten? en dan dat ook gwoon gaan doen en hem zo achterlaten
![]() me=bad girl |
![]() |
||
Citaat:
zoen ik hem bijv.. ook.. heel zwoel en geil.. en ga daarna bijv achter de comp zitten.. blijft ie met stijve achter
||
Citaat:
![]() als we bijhem thuis welleens onder de douche staan.. en ik zeep me in ofzow.. heeft hij er ook zo een.. en dan nog even lekker opgeilen ![]() he maar ik ga me even aankleden.. hij: ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 12:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
kweetniet of ik dr dan wel tegen kan vastgebonden te zitten, kweet niet of ik dr uberhaupt tegen kan hoor.. tidee maakt me nu al bang.. dus ik denk dat de situatie alleen andersom zou plaatsvinden, hij vastgebonden..
maar stel.. dan zouk denk ik heel droog gaan doen alsof ut me echt geen bal interesseert of ie nu wel of niet aan me zit en weekveel.. gaan pitten ofzow.. werkt owk vaak ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vertrouw mijn vriend volledig..
maar tis net zoiets als met claustrofobie zeg maar.. ik raak gewoon in paniek als ik dan niet weg kan ofzow.. is soms owk ineens als ie bovenop me zit wanneer we stoeien ofzow.. mn broertje heeft dr owk last van, kan daar owk niet tegen.. en dan komt drbij dat ik bepaalde ervaringen heb gehad die me angstig zouden maken in zo'n situatie.. Ik sluit niet uit dat we het ook proberen, ik vertrouw mn vriend namelijk volledig.. maar het zou echt stap voor stap heel langzaam moeten enzow.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh.. ik beschuldig je ook nergens van hoor!!
Ik heb een keer gwoon zelf echt mn ogen de hele tijd dicht gehouden.. dan heb ik nog steeds de macht ze zelf open te doen, en het is even spannend.. Misschien moek gewoon keer handen omhoog en dus owk zelf gewoon ze daar houden, dan heb ik de controle nog wel zelf maar kan even zo goed nix doen.. Kmoet alleen dan de discipline hebben mn handen idd thuis te houden |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Exhibionist Nuex | 14 | 12-01-2017 20:06 | |
Seksualiteit |
Wat is er opwindend aan borsten? Sha'Quessir | 87 | 15-12-2003 20:44 | |
Seksualiteit |
vind jij piercings (sexueel) opwindend? jnieuwelaar | 64 | 05-05-2003 20:51 | |
Seksualiteit |
donkere meisjes opwindend???? baz mania | 86 | 22-03-2003 15:45 | |
Seksualiteit |
Zijn Sexfilms opwindend le Big Boss | 36 | 18-05-2002 11:39 | |
Seksualiteit |
Waarom vinden jongens bi-meisjes zo opwindend? Sister Bliz | 19 | 29-01-2002 13:57 |