Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 23:31
melissa_girl
melissa_girl is offline
help!!! ik ben verliefd op mijn beste vriend , wat moet ik doen ? ik durf het hem niet te zeggen , hoe kan ik weten of hij ook iets voor mij voelt ???
Oud 04-03-2004, 23:48
Verwijderd
Gewoon aan hem vragen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 00:01
Verwijderd
Inderdaad ja, of heel duidelijk laten merken dat je hem leuk vindt en zijn reactie afwachten.

Jij bent trouwens precies een jaar ouder dan ik.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 00:26
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Als je hem niets vraagt zal het veel langer duren voordat je er achter komt of hij iets voor jou voelt, als je er uberhaupt al achter komt. Ik zou je dus adviseren hem over jouw gevoelens ten opzichte van hem te informeren, dat hoeft niet meteen, je zou eerst kunnen polsen hoe zijn gevoelens ten opzichte van jou zijn en hem daarna op de hoogte brengen.

Hoe je het ook aanpakt, succes.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 07:33
Verwijderd
Citaat:
Mederiacvm schreef op 05-03-2004 @ 01:26:
Als je hem niets vraagt zal het veel langer duren voordat je er achter komt of hij iets voor jou voelt, als je er uberhaupt al achter komt. Ik zou je dus adviseren hem over jouw gevoelens ten opzichte van hem te informeren, dat hoeft niet meteen, je zou eerst kunnen polsen hoe zijn gevoelens ten opzichte van jou zijn en hem daarna op de hoogte brengen.

Hoe je het ook aanpakt, succes.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 20:40
Faery
Faery is offline
Of hij wil neuken, of hij vind je ook leuk, of je bent fucked en zal er flink van balen.

Alle drie zullen leiden tot overmatig drugsgebruik.
Oud 05-03-2004, 21:30
Verwijderd
Gewoon zeggen tegen hem, hij begrijpt het vast wel.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 21:50
saartjeh
saartjeh is offline
ik zou gwoon es met em praten en gwoon gezellie grappig op het id komen van; stel je voor dat jij (jah draai de situatie om) mij leuk-leuk zou vinden (haha) (en dan ook egt HAHA) dat zou wel komisch zijn,
of weet ik veel wat
dat ut n ander is
jongens hebben da tog nie door
zijn nie altijd zo snugger als ut om hints gaat, tenminste alle jongens die ik ken niet haha
maar kzou gwoon eerst kijken hoe hij zou reageren
en dan kijken of je ook wel echt verliefd op hem bent, kweenie hoe oud je ben, oh ff terug ggaan, 17 dus, mmm, kijk als je nou wat jonger was haha
neej em, ik zou gwoon proberen uit te vinden wat zijn reactie is, ik zou mezelf gaan afvragen of ik wel echt verliefd op em ben, dan of het me waard is om een vriendschap te riskeren en dan mayb es met een vriend van hem praten (die zijn mond kan houden!!! heel belangrijk) en dan als je ut egt zeker weet gwoon zeggen
ik zou me dr nie zo druk om maken eig
als je weet wat je doet kun je het gwoon zeggen, als hijwat voor jou voelt is het toch super, wat je te verliezen hebt? Nou als hij een goede vriend is nix eigenlijk (klinkt andersom) maar dan zou hij dr welmee om moeten gaan, gwoon relaxed doen en als hij nix voor jou voelt is hij toch wel blij denk k dattie ut weet
mmm, mijn beriggie word n beeetje vaag
naja
hoop dat je er iig iets aan hebt
praat anders gwoon met em, gwoon open kaart spelen, je zei dat ut je beste vriend is, dus dan kun je dat toch ook met em delen, wat het antwoord ook is, zolang je hem maar n btje de ruimte geeft, wel belangrijk denk
ik hoop dat je hier nog iets aan hebt, hihi btje vaag gworden, naja
suc6 dr mee iig meis

Liefs, sara
Oud 08-03-2004, 21:17
melissa_girl
melissa_girl is offline
dank je , voor al jullie tips !!!! galle zijt schatten !!!x x x x x x
Oud 12-03-2004, 20:13
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
heey you...we hebben t zelfde probleem al is t bij mij dan niet mn beste vriend maar wel "een" vriend...k heb nu mn (best) friend ingelicht...en die gaat heel smiechterig "hinten" zonder dat ze mij verluld...

k benieuwd...of ze zich niet verluld

en nu maar afwachten he...maar misschien is zoiets voor jou ook wel n idee?
Oud 12-03-2004, 20:29
Otis
Otis is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 12-03-2004 @ 21:13:
heey you...we hebben t zelfde probleem al is t bij mij dan niet mn beste vriend maar wel "een" vriend...k heb nu mn (best) friend ingelicht...en die gaat heel smiechterig "hinten" zonder dat ze mij verluld...

k benieuwd...of ze zich niet verluld

en nu maar afwachten he...maar misschien is zoiets voor jou ook wel n idee?

elke mongool weet dat hints niet werken dus waarschijnlijk verpest je vriendin het.
Conclusie: vraag het gewoon zelf.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 23:27
Unexplained
Unexplained is offline
Waar je goed overna moet denken is het feit dat deze gevoelens de vriendschap kunnen verstoren. Zowel in positieve als negatieve zin. Eenmaal dat geaccepteerd, zou ik meer gericht zijn op het communiceren van je eigen gevoelens dan het 'vissen' naar zijn gevoelens. Dat laatste kan als vervelend worden beschouwd, daar hij voor het blok wordt gezet. Blijf oprecht en respectvol naar hem; gun hem vrijheden in zijn keuzes.
Ook belangrijk is het om niet te lang door te 'zeuren'. Haal duidelijkheid en persistentie niet door elkaar heen; zij hebben hele andere resultaten in de praktijk. Wees zéér duidelijk in wat je voor hem voelt (het blijft een man, subtiliteit is niet aan hem besteed), houd dat even vast, maar als hij niet in die richting beweegt moet je ook de kracht hebben om het romatische plaatje van jullie twee weer los te laten.
Oud 17-03-2004, 12:15
Gaea
Gaea is offline
Is het niet zo dat hoe die vriend van je ook gaan reageren er altijd wel veel op het spel komt te staan. Volgens mij zijn er 3 opties:
- De gevoelens blijken wederzijds te zijn, jullei krijgen wat en leven nog lang en gelukkig (bij wijze van spreken )
- De gevoelens blijken niet wederzijds te zijn, maar jullie kunnen nog wel gewoon met elkaar opschieten.
-De gevoelens blijken niet wederzijds te zijn, en daardoor verandert jullie hele vriendschap, met als gevolg dat die steeds slechter wordt en er uiteinlijk niets meer overblijft.

(Eigenlijk nog een 4e, jullie krijgen wel wat, maar het blijkt niet te werken en de vriendschap gaat dr alsnog aan.)

Het is eigenlijk heel moeilijk om te zeggen wat je het beste kunt doen. Als ik jouw was, dan zou ik er eerst goed over nadenken of je je vriendschap op het spel wilt zetten. Het lijkt me erg moeilijk om na afgewezen te worden, ook de gewone vriendschap te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:20
Sjoerd
Sjoerd is offline
(wat een irritante naam!)
Via vriendinnen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:35
Gaea
Gaea is offline
Ik denk dat via vriendinnen niet echt de optimale manier is om tot een duidelijk antwoord te komen. Vriendinnen verdraaien de boodschap toch, of interpreteren het zelf anders.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:38
funkypunk
funkypunk is offline
wat wil je bereiken.....
Oud 17-03-2004, 14:00
Gaea
Gaea is offline
Citaat:
melissa_girl schreef op 05-03-2004 @ 00:31:
help!!! ik ben verliefd op mijn beste vriend , wat moet ik doen ? ik durf het hem niet te zeggen , hoe kan ik weten of hij ook iets voor mij voelt ???
Proberen om dit meisje aan een zo goed mogelijk advies te helpen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:43
sail fan
sail fan is offline
gewoon als grap eens vragen of hij jou ook leuker dan gewoon leuk vind, en hij zal dan wel vragen wat je van hem vind, en dan gewoon hetzelfde antwoord geven
Oud 21-03-2004, 22:05
melissa_girl
melissa_girl is offline
denk je ???
Reageren

Regels voor berichten