Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou gwoon es met em praten en gwoon gezellie grappig op het id komen van; stel je voor dat jij (jah draai de situatie om) mij leuk-leuk zou vinden (haha) (en dan ook egt HAHA) dat zou wel komisch zijn,
of weet ik veel wat dat ut n ander is jongens hebben da tog nie door zijn nie altijd zo snugger als ut om hints gaat, tenminste alle jongens die ik ken niet ![]() maar kzou gwoon eerst kijken hoe hij zou reageren en dan kijken of je ook wel echt verliefd op hem bent, kweenie hoe oud je ben, oh ff terug ggaan, 17 dus, mmm, kijk als je nou wat jonger was haha ![]() neej em, ik zou gwoon proberen uit te vinden wat zijn reactie is, ik zou mezelf gaan afvragen of ik wel echt verliefd op em ben, dan of het me waard is om een vriendschap te riskeren en dan mayb es met een vriend van hem praten (die zijn mond kan houden!!! heel belangrijk) en dan als je ut egt zeker weet gwoon zeggen ik zou me dr nie zo druk om maken eig als je weet wat je doet kun je het gwoon zeggen, als hijwat voor jou voelt is het toch super, wat je te verliezen hebt? Nou als hij een goede vriend is nix eigenlijk (klinkt andersom) maar dan zou hij dr welmee om moeten gaan, gwoon relaxed doen en als hij nix voor jou voelt is hij toch wel blij denk k dattie ut weet mmm, mijn beriggie word n beeetje vaag naja hoop dat je er iig iets aan hebt praat anders gwoon met em, gwoon open kaart spelen, je zei dat ut je beste vriend is, dus dan kun je dat toch ook met em delen, wat het antwoord ook is, zolang je hem maar n btje de ruimte geeft, wel belangrijk denk ik hoop dat je hier nog iets aan hebt, hihi ![]() suc6 dr mee iig meis Liefs, sara
|
![]() |
heey you...we hebben t zelfde probleem
![]() ![]() ![]() en nu maar afwachten he...maar misschien is zoiets voor jou ook wel n idee?
||
Citaat:
![]() elke mongool weet dat hints niet werken dus waarschijnlijk verpest je vriendin het. Conclusie: vraag het gewoon zelf. |
![]() |
|
Waar je goed overna moet denken is het feit dat deze gevoelens de vriendschap kunnen verstoren. Zowel in positieve als negatieve zin. Eenmaal dat geaccepteerd, zou ik meer gericht zijn op het communiceren van je eigen gevoelens dan het 'vissen' naar zijn gevoelens. Dat laatste kan als vervelend worden beschouwd, daar hij voor het blok wordt gezet. Blijf oprecht en respectvol naar hem; gun hem vrijheden in zijn keuzes.
Ook belangrijk is het om niet te lang door te 'zeuren'. Haal duidelijkheid en persistentie niet door elkaar heen; zij hebben hele andere resultaten in de praktijk. Wees zéér duidelijk in wat je voor hem voelt (het blijft een man, subtiliteit is niet aan hem besteed), houd dat even vast, maar als hij niet in die richting beweegt moet je ook de kracht hebben om het romatische plaatje van jullie twee weer los te laten.
|
Is het niet zo dat hoe die vriend van je ook gaan reageren er altijd wel veel op het spel komt te staan. Volgens mij zijn er 3 opties:
- De gevoelens blijken wederzijds te zijn, jullei krijgen wat en leven nog lang en gelukkig (bij wijze van spreken ![]() - De gevoelens blijken niet wederzijds te zijn, maar jullie kunnen nog wel gewoon met elkaar opschieten. -De gevoelens blijken niet wederzijds te zijn, en daardoor verandert jullie hele vriendschap, met als gevolg dat die steeds slechter wordt en er uiteinlijk niets meer overblijft. (Eigenlijk nog een 4e, jullie krijgen wel wat, maar het blijkt niet te werken en de vriendschap gaat dr alsnog aan.) Het is eigenlijk heel moeilijk om te zeggen wat je het beste kunt doen. Als ik jouw was, dan zou ik er eerst goed over nadenken of je je vriendschap op het spel wilt zetten. Het lijkt me erg moeilijk om na afgewezen te worden, ook de gewone vriendschap te verliezen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |