Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een jongen,met wie ik in een ver verleden,goeie vrienden was,hij is ook mijn ex,maar dat telt niet.
Altijd als ik bij hem was, draaide het uit op kussen,of het net-niet. Nu 'kennen' we elkaar niet meer,hij negeert me volkomen. Ik heb wel een zwak voor hem,maar niet omdat hij zo geweldig is,meer voor de herinnering van hem in mijn hoofd.
|
Verwijderd
|
Voor m'n bijna-ex
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Voor een jongen die ik 2 jaar geleden echt súper leuk heb gevonden. Het is nooit iets geworden, maar ik had wel veel contact met hem. Sinds mei vorig jaar heb ik helemaal geen contact meer met 'm gehad, maar toen ik 'm in juli weer zag kwam dat 'oude' gevoel wel een beetje terug. En toen ik 'm een paar weken geleden ook weer zag, had ik ook dat oude gevoel weer een beetje. Echt een zwak dus...
|
![]() |
Hm,
ik wou eerst m'n ex zeggen! Maar dan dacht ik nog eens goed na en dan moest ik concluderen dat de gast waarmee ik m'n eerste keer gevreeën heb, steeds een zwak zal hebben. Hij was gewoon een echte lieverd! Hm, als ik terug denk aan die leuke,speciale week die we gehad hebben.... maarja... afstand en tijd hebben ons verhindert hé! Maar ik kan je zeggen, hij zal steeds m'n hart een keer laten harder bonken als ik hem zie of iets van hem hoor! Greets Lieve,xxx
|
![]() |
ik heb 2 personen voor wie ik altijd een zwak zou houden, op plaats 1 mn ex, met wie ik ook al jaren hele goede vrienden mee ben geweest, van wie ik veel geleerd heb toen we wat hadden maar wie toch niet echt "de ware" bleek te zijn..nu zijn we weer net als vroeger,erg fijn.
Op plaats 2 is dat een meisje met wie ik 1 jaar hele goede vriendinnen ben geweest,dat is opzich vrij weinig, maar er was zo'n klik, we waren onafscheidelijk, ik hield zo verschrikkelijk veel van haar, nu is ze sinds een poos aan de drugs..ze laat iedereen vallen, dit heeft ze ook bij mij gedaan..het doet me pijn maar ik zal altijd een zwak voor haar hebben.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |