Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2004, 17:58
Mish
Mish is offline
hey..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, het zit namelijk zo;
vorige week heb ik met een jongen gekust, we stonden de hele avond bij elkaar en we hadden allebei wel wat op. [Maar niet heel veel dus twas niet dat we compleet op de grond lagen hoor] Hij was erg lief, gaf mij een kusje op mn voorhoofd, en toen hij wegging gaf hij zelf een kus op mijn hand.
Hij vroeg om mijn nummer, die ik toen in zijn telefoon zette.

Die nacht had hij me al gesmst, of ik een leuke valentijnsdag had gehad.
Ik smste smiddags trug dat ik dat had gehad en of hij dat ook had gehad. Hij zei dat ik super was en hij het dus reuze gezellig had gevonden. Toen smste ik daarna dat het jammer was dat we niet bij de kuswand hadden gestaan [dit was gwoon een geintje, omdat we et daar over gehad hadden] en hij smste toen dat dat idd jammer was, maar dat we et wel een x over konden doen.
Een dagje later smste ik hem met de vraag of ik misschien zijn email zou mogen hebben. Deze kreeg ik, en hij hoopte dat ik hem snel zou toevoegen.

Ik ben erg argwanend, en wist niet of ik alles wat hij had gesmst/hoe hij deed op valentijn, wel allemaal zo serieus moest nemen.
Ik voegde hem wel toe, en we kregen gelijk een leuk gesprek. Hij zei lieve dingen, toen ik naar bed wilde gaan, vroeg hij of ik over hem wilde dromen, en zulke dingen.
Die dag daarna hadde we ook nog lief gesprek.. Ik zelf was soms misschien wel iets te droog, omdat ik snel het idee heb dat het niet serieus bedoeld is. Ik ben namelijk een paar weken terug ene beetje geplayt, en die player kent deze jongen wel een beetje. Alleen ze lijken tot dusver dan niet op elkaar, maar toch blijft mijn onzekerheid.

Maar de afgelopen dagen lijkt het alsof hij minder geinteresseerd in me is. We hebben 2 dagen helemaal niets tegen elkaar gezegd. Verder reageert hij nu heel langzaam. Vandaag zegt hij dan wel 'hey schatje', maar nadat ik vroeg hoe het met hem ging, zei hij niets. Na 5minuten ging ik zelf op afwezig, dus ik weet niet of hij nog van plan was te reageren.
Ik had vanochtend ook nog een smsje naar hem gestuurd, dat het jammer was dat ik hem gisteravond niet heb gezien, en of hij een leuke avond heeft gehad. Hierop heb ik geen reactie gehad.

ik weet niet wat ik er nu van moet denken, en ik hoop dat jullie misschien iets meer begrijpen.

Alvast bedankt,

liefs, Micha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2004, 17:59
Maarten
Maarten is offline
Precies het nadeel van internet, geen gezichtsuitdrukking dus alles is pure speculatie.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tja... misschien waren jullie uitgepraat op msn en blijken jullie niet echt goed met elkaar te kunnen praten. Er is niet genoeg gespreksstof zeg maar.
Dat hij geen smsje terug heeft gestuurd kan verschillende redenen hebben. Misschien omdat hij niet weet hoe hij erop moet reageren...
Als hij weer online komt, probeer dan een leuk gesprek te beginnen waar jullie het een tijdje over kunnen hebben en leer hem kennen. Als je hem echt ken weet je waar je met hem over kan praten....

Ik denk zelf dat dit een beetje het probleem is...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:13
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 22-02-2004 @ 19:04:

Dat hij geen smsje terug heeft gestuurd kan verschillende redenen hebben. Misschien omdat hij niet weet hoe hij erop moet reageren...
Of hij heeft geen beltegoed

Maar als je duidelijkheid wilt dan moet je dat gewoon een keer aan hem vragen. Niet gelijk met de deur in huis vallen maar nadat je tijdje leuk gechat hebt vragen hoe het zit, want hier schiet je ook niets mee op.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:19
Balance
Balance is offline
gewoon nog wat vaker aanspreken op internet.
laat hij het afweten, dan weet je dat het niks is.
wordt het weer gezellig, spreek dan gewoon een keer af en kom d'r achter hoe hij in het echt is (naast die ene avond).
op een gegeven moment kun je dan zelf bepalen of je denkt dat het iets kan worden.
Oud 22-02-2004, 18:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 22-02-2004 @ 19:13:
Of hij heeft geen beltegoed
Oh ja, die optie bestaat ook nog. Of zn batterij van zn mobiel was leeg, kan ook.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:36
Mish
Mish is offline
ja dat zou idd een optie kunnen zijn, dat je niet weet wat je moet zeggen.
We kennen elkaar verder helemaal niet, en wonen ook in verschillende steden..

Ik zal de volgende keer [= morgen] als hij online is, een praatje met hem maken, weet alleen nog niet waarover
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Gewoon een beetje peilen waar zijn interesses liggen. Wat zn hobby's zijn, wat hij doet in het dagelijks leven, welke sport hij doet, hoe hij over bepaalde dingen denkt, verzin het maar!
Er is vast wel wat om over te hebben...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:43
Mish
Mish is offline
Ik zat de hele tijd dat ik echt niet begreep waarom ie ineens veel minder gezegd, terwijl hij dan wel mij gelijk smste en alles weetjewel.
En dat we eerst wel gewoon msn'den..

Maar het kan dus inderdaad zo zijn dat het gwoon moeilijk gaat. Na die 2 gesprekken die wel goed gingen, kwam namelijk al t 3e gesprek dat gods moeilijk ging. Het was maar kort, maar toen ging het al moeilijk,, en die dag erna tot nu is het dus alleen maar slechter geworden.
Maar denk je dat hij nog wel interesse voor me zal hebben?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Denk het wel hoor, maar het moet wel van twee kanten komen dat jullie elkaar willen leren kennen...
Als jij steeds maar dingen aan hem vraagt heeft geen zin, hij moet ook dezelfde interesse tonen in jou als jij bij hem doet.
Maar probeer eerst maar eens een gesprek daarover en dan merk je het vanzelf of hij iets voor je voelt of niet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:50
Mish
Mish is offline
Ik denk trouwens ook dat het belangrijk is dat ik hem snel weer zie. Dus hopen dat ik hem aankomende zaterdag zie.
Dat is toch weer anders enzo.

Ja hij toonde wel veel interesse toen in het begin van msngesprekken. Ik weet niet of dat nu ook nog is.
Misschien dat hij geen zin heeft in gesprek met me. kan ook nog.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tja... maar waarom zou hij daar geen zin meer in hebben, opeens? Hij toonde toch eerst wel interesse? Het is heus niet zo dat dat gelijk weer weg is hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:58
Mish
Mish is offline
Ja ik weet et niet, ik ben gewoon heel erg onzeker met zulke dingen.

Ik moet eigenlijks niet zo zeiken, ik heb net berichtgeschiedenis even doorgepluist. De msngesprekken gingen eigenlijks meer over mij.. hij vroeg hele tijd over mij enzo.
En nu dan, ja toen vroeg ik 2x wat en omdat hij dan niet zei 'en jij dan' vond ik het saai gesprek, en besloot dan maar niet meer te reageren op zijn reactie.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:59
Mush
Mush is offline
Misschien dat als je hem ziet, dat het weer beter gaat.
Hij kan om allerlei redenen niet een smsje terugsturen of niets zeggen op msn, maar als je hem ziet kan hij je toch moeilijk negeren
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mish schreef op 22-02-2004 @ 19:58:
Ja ik weet et niet, ik ben gewoon heel erg onzeker met zulke dingen.

Ik moet eigenlijks niet zo zeiken, ik heb net berichtgeschiedenis even doorgepluist. De msngesprekken gingen eigenlijks meer over mij.. hij vroeg hele tijd over mij enzo.
En nu dan, ja toen vroeg ik 2x wat en omdat hij dan niet zei 'en jij dan' vond ik het saai gesprek, en besloot dan maar niet meer te reageren op zijn reactie.
Heb ik ook wel eens dat ik het dan een saai gesprek vindt, maar als ik het later terug lees was het helemaal niet saai.

Hem zien is misschien wel goed ja. Moet je dan niet even iets afspreken?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:08
Mush
Mush is offline
Is het zeker dat je hem zaterdag ziet?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:09
elledc
elledc is offline
Eigenlijk als je een beetje mensenkennis hebt, kan je direct aanvoelen of iemand het echt meent of niet. Misschien meende hij het voor één avond. Misschien wou hij enkel een liefje hebben op valentijnsdag. Misschien had hij met die andere gozer afgesproken je te kussen. Ofzoiets
Alleszins, een ding kan ik je zeggen, zeker niet teveel hoop in hebben. Hoe je 't vertelt kan ik me best voorstellen wat voor 'n jongen hij is. Ik heb het zelf ook meegemaakt en ben best enkele keren 'uit de boot gevallen' (ontgoocheld geweest). Nu voel ik meteen aan wanneer iemand het echt meent of niet. En je moet altijd opletten als een jongen je direct de eerste avond van kennismaking wil kussen, dan is het meer voor 't plezier...
Als een jongen wat gedronken heeft is hij trouwens vaak 'flapuit' en zacht en lief (of brutaal kan echter ook). Eens nuchter zit hij te lachen met vrienden over zijn 'verovering'. Ik wil niet veralgemenen hoor maar weet dat het voorkomt. Het is trouwens beter wat onzeker te zijn en blij achteraf dan te zeker en uit de boot vallen.
Dat zijn batterij of geldkaart van gsm op is, kan best zijn, maar dan kan hij je toch emailen of bellen van een ander toestel.
Overigens ken je hem niet zo goed, probeer je gevoelens even uit te schakelen en wacht af. Als er niks komt van zijn kant, laat je het best zitten. Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:14
Mish
Mish is offline
Dat kan idd ook zo zijn, maar ik weet iig wel zeker dat hij niet had afgesproken me te gaan pakken. Ik ging namelijk naar hem toe, om gewoon met hem te praten. En ik maakte de moves zal ik maar zeggen.

Hij was wel zo dat toen dat we even van elkaar vandaan waren, hij tegen mij zei dat ie me weer zou opzoeken. Dit, itt een andere jongen die dat ooit ook tegen mij zei, waarvan ik ookal wist dat hij et gewoon als 1 avondje zag, meende hij wel. Hij zocht me later weer op.
Hij gaat wel veel met marrokanen om, en de ervaringen wat ik van hun heb, is dat zij niet elke week een ander meisje hebben, maar vragen om hun nummer en dan ook wel wat willen afspreken [dit weet ik, omdat een vriendin van mij met jongens omgaan die ook wel met deze jongen omgaan.].

Als hij het voor 1 avondje zag, dan begrijp ik al niet waarom hij mijn nummer wilde. Hij vroeg het namelijk zelf. Dan begrijp ik nog niet waarom hij mij gelijk dan al smste.
Ik kus ook wel eens gewoon voor een avondje, maar het zou niet in mij opkomen om dan nog contact te zoeken met diegene.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:19
elledc
elledc is offline
Ja dat is misschien wel waar. Wat ik zou doen is afwachten... Laat hem naar jou komen, als hij je de moeite waard vindt zal hij wel die stap zetten
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:22
Mish
Mish is offline
Ja, maar, zou ik dan [wat eerder gezegd werd] wel contact met hem zoeken op msn? Of niet?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:24
Mush
Mush is offline
Ja, gewoon gezellig met hem kletsen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:26
elledc
elledc is offline
Als hij je de vorige keer al niet antwoordde, zou je hem best niet aanspreken. Als hij je echt ziet zitten zal hij je zeker aanspreken toch?
Oftewel, probeer hem eens te bellen, dat is directer en persoonlijker vind ik.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 22-02-2004 @ 20:26:
Als hij je de vorige keer al niet antwoordde, zou je hem best niet aanspreken. Als hij je echt ziet zitten zal hij je zeker aanspreken toch?
Oftewel, probeer hem eens te bellen, dat is directer en persoonlijker vind ik.
Maar dat moet je wel durfen...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:27
elledc
elledc is offline
Citaat:
Mush schreef op 22-02-2004 @ 20:24:
Ja, gewoon gezellig met hem kletsen
Ja, en als hij niet eens antwoordt is het niet zo gezellig mijn gedacht
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:31
Mish
Mish is offline
Bellen durf ik iig niet hoor daar ben ik te schijterig voor... En dan zal het gesprek trouwes pas echt stilvallen!

Naja, ik ga morgen en overmorgen werken, dus heb geen tijd om aan hem te denken.. en woensdag lekker kleertjes kopen, dus dan ben ik fris en fruitig
Ik zal aan hem vragen of hij zaterdag komt, hij zei wel eerder dat hij vaak naar die discotheek komt dus
Ik zit er wel mee wat ik nou moet denken met 'je was echt super' en 'we doen het wel een x over' [wat hij me had gesmst]
Denken jullie dat dat gewoon geslijm was? Het zal iig niet zijn dat ie toen nog aangeschoten was
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2004, 19:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Bellen durf ik vaak ook niet , behalve als die jongen me dan een smsje stuurt dat ik niet bang hoef te zijn.
En gesprekken via de telefoon vallen bij mij nooit dood . Ze duren vaak uren.

Ik denk niet dat het geslijm was hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:37
Mish
Mish is offline
ieh hijs online!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mish schreef op 22-02-2004 @ 20:37:
ieh hijs online!
jeeeej

wel vertellen he
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:39
Mish
Mish is offline
got.. ik schijt in me broek om wat verkeerds tezeggen of verkeerd over te komen..

we zijn nu bij
'hey alles goed?'
'heyy schatje ja met jou?'

spannend
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:40
Mish
Mish is offline
kut kut kwee nie meer wat k moe zegge nu! na dat v alles goed.. owow..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Heb je nog iets leuks gedaan?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:48
Mish
Mish is offline
hij heeft me geblokt
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:49
Gaea
Gaea is offline
Why?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:49
elledc
elledc is offline
OW

Ik wist wat voor typeke hij is
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:50
Mish
Mish is offline
het gesprek ging leuk enzo.. en nu ineens blokt ie me..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:50
Mush
Mush is offline
weet je het zeker??
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:51
elledc
elledc is offline
Maar uhm, hoe kan je weten dat ie je blokt? misschien is hij ofline?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:51
Mish
Mish is offline
ja..! ik heb hem nml sneaky ook op een ander naam toegevoegd, en daar is ie wel online!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:52
Gaea
Gaea is offline
Is z'n internetverbinding niet opeens uitgevallen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:52
Mush
Mush is offline
het kan ook zijn dat zn internet of zn pc ineens crasht, heb ik ook wel eens
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:53
Mush
Mush is offline
waarom doet ie zoiets
Met citaat reageren
elledc
elledc is offline
Probeer hem eens te verleiden onder die andere naam, de klootzak
Met citaat reageren
Mish
Mish is offline
ja xnap het ook niet! we hadden gewoon een gesprek!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Mish schreef op 22-02-2004 @ 20:48:
hij heeft me geblokt
Hij is gewoon ff offline.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:54
Mish
Mish is offline
Citaat: