Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2004, 19:26
Sannetje
Sannetje is offline
Een vriendin van mij heeft gisteren een soort trip gehad, en de enige oorzaak die ze kan verzinnen, is dat ze te veel rauwe champignons heeft gegeten. Weet iemand of dit kan, of is het logischer dat het ergens anders van komt.
Oud 25-02-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Sannetje schreef op 25-02-2004 @ 20:26:
Een vriendin van mij heeft gisteren een soort trip gehad, en de enige oorzaak die ze kan verzinnen, is dat ze te veel rauwe champignons heeft gegeten. Weet iemand of dit kan, of is het logischer dat het ergens anders van komt.
euh, lijkt me zwaar onlogisch, tenzij je er een potje nootmuskaat over heen hebt gegooid oid.
Oud 25-02-2004, 19:33
Verwijderd
hehe mocht het toch door de champignons komen, geef mij dat receptje dan ook
Oud 25-02-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 25-02-2004 @ 20:33:
hehe mocht het toch door de champignons komen, geef mij dat receptje dan ook
aiight super goedkope shit dan. lijkt me nie bevordelijk
Oud 25-02-2004, 19:41
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 25-02-2004 @ 20:26:
nee, niet echt
Oud 25-02-2004, 21:53
Mir-idiotA
whahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa hihi hhwhahahahahahaha

WAT BEN JIJ GRAPPIG
Oud 25-02-2004, 22:42
Verwijderd
Als dat echt van rauwe champignons zou kunnen komen, stond de Nederlandse regering al lang te springen om het uit de handel te halen. Waarschijnlijk combinatie eten/drinken/medicijnen/te veel of te weinig slaap/gevoelens/...

We kunnen niet gaan speculeren wat het geweest zou kunnen zijn, maar iig niet de champignons (dan zou ik al heel wat mensen kennen die al trippend over de grond lagen te rollen ).

Wat wel zou kunnen: allergie voor bepaalde stoffen in de champignons, mijn moeder heeft dat ook (en ik beweer het in navolging van haar om die dingen niet te eten ) en zij kan er enorm ziek van worden, maar dan dus ook van weinig en gekookt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten