Advertentie | |
|
![]() |
||
@ TS: ik denk niet dat het heel slim is om die rotzooi uit je portomonnee/portomonnaie te gaan schrapen. Kwestie van bacterien en dergelijke, en natuurlijk een reputatie
![]() Gewoon nieuwe capsules vinden is denk ik het beste idee. Want ook al zou je het wel op kunnen lossen in water etc, echt geweldig is dat plan niet. Citaat:
Je kan het nog wel kopen, maar ja, je kan zowat alles nog wel kopen, ook al is het verboden. Die wie wat hoe waar hierover ga ik echter niet bespreken ![]() En dat meer mensen sterven aan roken dan ephedra: Nederland zit soms gewoon krom in elkaar, deal with it. Punt is dat Ephedra inderdaad verboden is tegenwoordig. Niets aan te doen... Maar wees gerust, roken vindt de overheid ook steeds minder leuk ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof je je daar blijkbaar iets van moet aantrekken omdat het nog op genoeg plekken gewoon te koop is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu stoppen met chatten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn vrij veel ephedra-like stimulatoren voor sportprut. De regering kwam er achter dan een ervan meer kwaad dan goed doet, en haalde die uit de handel. De mensen die het op de 'juiste' manier gebruikten zijn beter af. De lui die het gebruikten voor andere stimulatie niet, maar ze vielen sowieso niet in de doelgroep voor wie ephedra bedoeld was. Vandaar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doordat je dus langer kan doorgaan met iets, werd ephedra ook redelijk snel in de uitgangsscene bekend, alleen werd 't dan gebruikt om langer door te kunnen dansen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|