Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alsof ik wel mijn gedrag voor hem moet aanpassen, maar hij niet aan mij, echt oneerlijk gewoon ![]()
||
Citaat:
![]() Grtz Phensic -x- |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze geven echt wel goeie tips hoor, maar nee...niet met dit ![]()
||
Citaat:
Zo zou je dan toch ook vervelende situaties zoals je beschreef kunnen voorkomen, lijkt me. |
![]() |
|
jullie hebben het nou over bordeline!! maar bij mij hebben ze een ander probleem!! ze weten niet waar ze mij moeten plaatsen!~
dat is pas lastig want ik zou ook nu wel eens willen weten wat ik nog kan veranderen en kan doen om me prettig te voelen! ik ben nu 20 en ik heb dit al vanaf mn 11 de! dus vind het wel eens tijd worden!
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoi hoi,
Ik snap precies wat je bedoeld flowergirl. Ik dacht ook toen ik weg ging van mijn opname, van gaat het wel goed lopen, gaat het wel goed op school etc. Nou het is echt zo gebleken dat het wel kan. Ik ben inmiddels al een jaar weg en heb eigenlijk niet meer een echte terugval gehad. Daar ben ik natuurlijk heel blij mee, ik weet dat ik nog wel eens kan terugvallen, maar er zijn zoveel mensen waar ik nu echt terecht kan dus ik ben er niet meer zo bang voor. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, Groetjes Justloesje |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opname, ja of nee? Carnivore | 13 | 06-03-2012 17:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Waar moet ik van leven? Verwijderd | 6 | 07-02-2008 20:29 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Het Leven James Stenbeck | 79 | 20-08-2004 15:17 | |
Psychologie |
Zijn de forummers die professionele hulp krijgen gehospitaliseerd? meisje | 16 | 10-04-2004 11:28 |