Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind geen een afstand te ver als het de moeite waard is ( de persoon met wie je hebt ) ik bedoel als je van iemand hou ofzow dan is het toch wel waard? vind ik tenminste... ik bedoel ik ben verliefd op een meisje en die woont in amsterdam, terwijl ik in leeuwarden woon. maarja.... i don't care how far it is
and thats the bottom line! als je tenminste van mekaar hou dan is alles mogelijk, en is de afstand niet ( nooit ) te ver |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit echt een lange-afstands'relatie' gehad maar ben wel een hele tijd smoorverliefd geweest op een meisje wat twee uur weg woonde (vrijwel hetzelfde treintraject als jij moet rijden...ik moest één station verder instappen...ik reed Apeldoorn-Amersfoort-Utrecht C-Rotterdam C.
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:46. |
![]() |
|
![]() |
Herken het zeker wel...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *kiss* ![]() |
![]() |
|
Tja.. ik ken het ook...
Maar het scheelt al een stuk als ik weet dat ik hem binnenkort weer zal zien. En ik weet eigenlijk ook wel van mezelf dat als hij elke dag hier zou zijn, ik hem heel snel zat zou zijn, gewoon omdat ik dan rekening met hem moet houden enzow.. ik heb nog nooit langer dan 2 maanden een relatie gehad, omdat ik het gewoon irritant vond Maar nu, nu zou ik eigenlijk wel iedere dag bij hem willen zijn. Als hij bijvoorbeeld vertelt, dat hij weer een kutdag heeft gehad.. dat hij de hele nacht niet heeft kunnen slapen.. en ik hetzelfde had.. dan is het best moeilijk om te accepteren dat je gewoon niet bij elkaar kunt zijn. Maar het is wel het volhouden waard.. ik voel me nu wel beter, ik mis hem.. maar ik hoef er niet echt meer om te huilen. Toen hij net weg was, was dat wel ff anders.. eigenlijk ga ik maar door op de automatische piloot, gewoon zoals mn leven altijd is geweest.. en opzich is dat niet eens zo heel erg verkeerd Kus
|
Ik herken het echt helemaal, het enige verschil is dat mijn vriend wel toegeeft dat ie er last van heeft. Tis gewoon zo klote dat je door de week niet ff naar hem toe kan (tis 3 uur met de trein). Het sloopt je echt gewoon helemaal. Ik kan niet meer zonder een weekend met hem, want als hij een weekend niet kan, houd dat meteen in dat je elkaar 2 weken niet ziet. Je moet een heleboel andere dingen voor elkaar afzeggen en zo wordt het missen het enige waar je aan kan denken. Het maakt je helemaal kapot, je hebt alleen de weekenden nog, maar ook dan zie ik er al tegenop dat ik over een paar dagen weer naar huis moet. Ik heb ook heel lang getwijfeld voor ik aan een relatie op afstand begon, ik was bang dat ik er niet tegen zou kunnen, maar ik kon hem maar niet uit mn hoofd zetten. Ik ben blij dat ik doorgezet heb, ik ben nog steeds heel blij met hem. Maar het missen vreet aan me, het gaat nu al meer dan een half jaar en waar ik zo bang voor was is werkelijkheid geworden, ik kan kan er niet lang meer tegen en hij ook niet ben ik bang.
kweetniet of je wat aan mijn verhaal hebt, maar ik wens je veel sterkte iig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder is het niet zo dat ik het altijd "helemaal niet meer zie zitten".. Meestal is het positief dat ik hem mis, dan ga ik me vrolijk voelen als ik aan hem denk, dan word ik helemaal energiek en kan ik niet stoppen met over hem praten met meisjes die ook allemaal vriendjes hebben enzow. Maar SOMS wordt het te erg.. en hoe happy ik ook met hem ben, dat helpt niet tegen dat vreselijke kutgevoel wat ik dan door het missen krijg ![]() Liefde overwint ook alles, want ik ben niet van plan om het op te geven. Geen haar op mijn hoofd die daar ook maar aan denkt. Maarja het kan wel moeilijk zijn.. Maar dat maakt het waarschijnlijk allemaal des te meer waard, en maakt de relatie sterker! En ik heb dan inderdaad "iets", maar wat er bij dat "iets" komt is ook pijn! En soms neemt de pijn de overhand.. ![]() Ik hoop dat je het toch nog kan snappen ofzo.. verder, Autodropje, ik snap hoe je je voelt. En als je vriend het laat merken, kun je elkaar denk ik wel lekker steunen, en met elkaar huilen enzo ![]() Maargoed, dat neemt niet weg dat het kut is.. Sterkte ermee! En Piccola, dankjewel meis! ![]() |
![]() |
|
Ik woon anderhalf uur rijden (met de trein) bij m'n vriend vandaan. In het begin dachten we allebei dat het daardoor niet echt zou werken.
Gelukkig is het nu geen enkel probleem. Ik vind het wel relaxed dat je niet constant op elkaars lip zit. Zo kun je allebei ook nog iets aan je school/studie doen. Ik hou superveel van hem en ben blij als het vakantie is en ik hem weer wat vaker kan zien, maar zo als het nu gegaan is, ging het ook prima, hoewel je elkaar natuurlijk wel erg mist. Het is toch ook leuk om er naar uit te kijken tot je elkaar weer ziet? pfff................. ik mis hem.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen soms wordt het te erg, en valt het even allemaal helemaal kapot.. en dan kan ie er niet zijn.. en dat doet best veel pijn.. Maargoed na een tijdje legik me er altijd wel bij neer .. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hey, ik ken je gevoel wel.. en idd vooral op het moment dat je em nodig hebt en hij is er niet.. of je zit in je eentje enzow. Heel herkenbaar..
Ik leef ook zo erg toe naar het moment dat hij in Amsterdam op kamers zit zodat ik makkelijk naar em toe kan en er langer kan blijven.. Soms is het idd echt onhoudbaar, dan mis ik em zo erg dak me dr echt ziek van ga voelen enzow.. Maar idd, dr staat ook zoveel goeds tegenover, zoveel fijns.. Dat ik niej eens denk aan opgeven.. Twordt met de tijd wel makkelijker vind ik.. het went meer, maar moeilijk zal het altijd blijven sterkte |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zoals ik al zei: ik vind geen een afstand te ver...
ik ken zelfs een meisje ( 20 jaar ) en die heeft een vriend die ergens werkt... iets met zeeman ofzow maarja deze 2 personen kunnen ongveer maar 3/6x per halfjaar zien... je vraagt je zeker af hoe deze situatie afloopt ofnie? nou geloof me alles gaat goed ( al een paar jaar ) dus ja afstand te ver?.... dacht het niet ( vind ik tenminste ) |
![]() |
|
![]() |
Ik herken het echt heel erg, mede door dit "probleem" is het juist uitgegaan met mijn vriend.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kus
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #30 Thee Muts | 499 | 04-04-2006 21:36 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
Terug bij je ex? mystery86 | 130 | 28-02-2005 13:45 | |
Liefde & Relatie |
Studeren- vriendje 20marianne12 | 14 | 21-01-2003 09:33 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op getrouwd iemand Noortje_S | 121 | 20-08-2002 12:06 |