Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ..maar ik print dan ook geen A4 formaat eigenlijk over een jaartje wil je misschien wel een digi spiegelreflex, want die worden ook steeds goedkoper ![]() Toch zou ik denk ik maar de A70 kopen.. 2 mp is toch niet echt veel natuurlijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is dus een oppervlak van 2.000.000 pixels vs een oppervlak van 3.200.000 pixels. Ik weet niet hoeveel die a70 kost, maar ik zou voor een ixus 400 gaan ![]() 1 mpixel verschil tussen 2 mpixel en 3,2 mpixel is ongeveer 33% verschil, terwijl dat verschil bij 4,2 tov 2 50% is, maar 4,2 tov 3,2 ongeveer 25%. Dus, bedenk nog maar eens even wat je wil ![]() Als je iig wil afdrukken op a4, met een printer maakt het niet gigantisch veel uit welke je neemt aangezien een printer niet superhoge dpi heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
257 euro is goedkoopste ![]() en voor de A60 betaal je 175 euro. Het scheelt dus 70 eurotjes, wat voor foto's wil je schieten trouwens? Als het meer point & shoot is, kan je ook genoegen nemen met die a60 dan |
![]() |
|
Hoeveel dpi je printer heeft is heel belangrijk...
Wat je gewoon kan doen is de oppervlakte van een a4 uitrekenen en uitrekenen hoeveel dots per inch dat zijn. Deel de hoeveelheid megapixels door het aantal inch en je weet hoeveel dots per inch je camera produceert en als dit meer is dan je dpi zit je goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |