![]() |
|
Ik zag zojuist dat dit topic na een jaar was geupt en daardoor dus gesloten, maar ik vond het topic opzich best leuk dus ik dacht ik open een nieuwe.
Het idee is dus als volgt: Iedereen post in dit topic zijn top 10 (of een beetje meer) van cd's/bands die hij/zij heeft. Dus welke 10 cd's die NU in je collectie zitten, vind je het leukst? Of in welke richting wil je graag tips? Als je dit topic doorleest en je komt een top 10 tegen van iemand waarvan je denkt: hey die heeft dezelfde smaak als ik!, kun je die persoon een cd aanraden waarvan je denkt: 'deze cd zou in de toekomst zeker en vast in zijn/haar top 10 terechtkomen'. Dus je moet je eigen smaak voor een groot deel terug zien in een top 10 van iemand anders, je moet 'zien' wat voor een smaak iemand heeft, vooraleer je een tip mag doen. En vergeet dus ook niet je eigen top 10 te posten. [text is gejat en aangepast van clubje]
|
![]() |
||
Citaat:
En voor als je die nog niet gehoord hebt: Crown of creation van Jefferson Airplane, daar staat mn lievelingsnr op; Lather.
|
Voor de hip hoppers onder ons:
Immortal Technique - Caught In A Hustle Mr Morbid - Dead Babies EP (ja dit is legaal!) M.O.P. - Here Today, Gone Tomorrow Jedi Mind Tricks - Rise Of The Machines Jedi Mind Tricks - Nada Cambia Talib Kweli & Dead Prez - Sharp Shooters Method Man ft Limp Bizkit - N 2 Gether Now D12 Feat. B Real - American Pyscho Part 2 ![]() Big L feat. Cannibus - Freestyle over Necro's Underground Ill Bill - License to Ill Ill Bill - Lets Go Ft Troy Dunnit Ill Bill - Pf Cuttin Freestyle 2 Ill Bill (Ft. Necro) - Our Life Necro and Ill Bill - White Slavery Ill Bill - Green Lantern Freestyle Ill Bill - Swordfish Necro, Eminem, bubba sparx - white boys The Arsonists - Venom Arsonists - Blaze Masta Killah & Superb - The Man Masta Killa - No Said Date (Dirty) Kool G Rap - its a demo Jedi Mind Tricks - Retaliation dit zijn zo ong wel mn favo's van dit moment ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn tip is blonde redhead - melody of certain damaged lemons en devo
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Asche - Distorted Disco H.I.V.+ - Hypnoise Movement Ah Cama-Sotz - Rites of the flesh Celluloïd Mata - Sable SINA - Snapshot |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
en dan heeft iedere metalfan 'slayer's reign in blood' in zijn top 10 staan. en top 10 wisselt, dus het is beter om te zeggen wat je laatste tijd nogal vaak luistert. maar dan komt het een in de buurt van een luistertopic. en dat je je 'smaak'terug moet zien in iemand anders, dat vind ik ronduit gezwets.
||
Citaat:
OW EEN TIP?! WIL JE EEN TIP?! WIL JE EEN TIP?! dan krijg je een tip as we fight - black nails and bloody wrists
||
Citaat:
niet zo goed als die nonphixion gasten overigens
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Tip: kijk eens op musicplasma daar kan je een band intypen die je gaaf vindt en tadaa... er staan meteen bands omheen die je dan waarschijnlijk ook wel vet vindt...
T is een best mooie site en er staan echt super veel bands op ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
voor iedereen die het moeilijk vind om muziek bij hun smaak te vinden moet gewoon ff naar deze site gaan
http://musicmatch.prijsindex.net/ en volg de instructies tis heel makkelijk je hoeft je 1 keer te registreren en ook dat is een kwestie van maar 2 dingen in te vullen en dan ben je klaar geen gezeik met emailtjes en w8woordjes.. voeg nummers toe die je leuk vind en dan doet de site de rest |
![]() |
||
Citaat:
7 percent solution - (iets met Waltz) tip ik u
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is niet echt helemaal dezelfde stijl, maar de groepen die jij opnoemt passen wel in mijn rijtje en ik vind BO ook erg goed (is weer eens wat nieuws waarschijnlijk) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
check explosions in the sky.
||
Citaat:
![]() Goed, - My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light - Sonic Youth - Dirty, Goo, Daydream Nation - Sophia - The Infinite Circle - Aereogramme - Sleep and Release - Anathema - a Natural Disaster, Judgement - Evoken - Quietus - Boysetsfire - Tomorrow Come Today - The Postal Service - Give Up - Tool - Aenima, Undertow - Bauhaus - In The Flat Field, Burning From The Inside
|
![]() |
|
|