Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hier nog een leuke site die ik hier ook ergens vond http://www.kindertv.org/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (heb ooit een film(pje) van Barbapapa gezien dat ze met een boot weg gingen, k weet het alleen nog vaag, weet iemand meer?) veel liefs en kusjes en natuurlijk kijkplezier... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zag trouwens dat Barbapapa uit 1974 komt.. toch grappig, dat 30 jaar oude tekenfilms nu nog steeds uitgezonden worden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
barbapapa wordt na deze week ook om 7 uur 's ochtends uitgezonden. Dan kan ik het nog net zien voordat ik naar school ga.
bij het programma zapp achteruit zijn wel vaker van die oude programma's heb ik gehoord.
Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 21:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en 7 uur is veeeeel te vroeg.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
klopt dat? Anders zou het de scene kunnen zijn dat ze naar Engeland gaan. Dan verandert barbapapa zelf in een hovercraft.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() die mag van mij ook wel terugkomen idd En Barbapapa heerscht gewoon ![]() *gaat er zeker weer naar kijken* ![]() Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 22:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
het is gewoon echt geweldig
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
D'r is ook een barbapapa kleurwedstrijd, maar voor meer info moet je kijken op www.zappelin.nl
|
![]() |
|
|