Nadat ik dat opdruk topic had geleze, zou ik wel eens wille wete hoeveel mense de muur op kunne lope en zo achterover springe en weer op je voette terecht kunne kome.. Soort van matrix achtig dus.. Ik heb hier een extreem lijp filmpje, met allemaal gasjes die dat soort dinge kunne.. Door dunne openinge springe, matrix muur lope, 5 6 tot zelfs 7 dubbele salto's voorover, achterover.. ALLES.. Kortom, zijn er hier die dit ook kunne? Met nadruk op dat matrix gedoe.. Greetz,
Jij wilt dus weten of er hier mensen op dit forum zijn die 6 dubbele (12) salto's etc. kunnen springen? Wat denk je zelf "na aanleiding van het opdruktopic"?
Snuitje goes .. schreef op 23-03-2004 @ 19:18: Jij wilt dus weten of er hier mensen op dit forum zijn die 6 dubbele (12) salto's etc. kunnen springen? Wat denk je zelf "na aanleiding van het opdruktopic"?
Ik kan het niet trouwens
Nou, het ging me meer om het op die muur lope, want dat kunne toch best veel mense.. En misschien zijn er hier wel mense die dit soort dinge beoefenen..
Purgatori schreef op 23-03-2004 @ 20:04: Kewl, je kent et filmpje.. Ghehe.. Ja, lijkt mij ook kewl om te probere.. En om aan te lere.. Maar waar zou dat kunne?
JuLi schreef op 23-03-2004 @ 21:45: Mn gymleraar kan dat, hij deed t in de les en toen ie neerkwam had ie zn achillespees gescheurd (dus lopen tegen de muur en dan achterover)
Zooo niet normaal. Je mag wel heel lang oefenen voordat je zoiets zou kunnen... Jesus wat eng. Sommige dingen zijn trouwens wel vertraagd in dat filmpje. Dat tegen de muur oplopen zou niet zo moeilijk moeten zijn... Gewoon oefenen . Maar ik denk wel dat je er een mat onder moet doen en een paar mensen die je helpen...
Dit is zooo vet. Maar kga het niet proberen. Afgelopen jaar m'n halve been en 8 tenen opengehaald omdat ik zo nodig iets leips op de duikplnk in het zwembad moest doen. Dus zo'n dingen laat ik voorlopig maar voordat ik alles breek. Maar wel ultiem als je het kunt!