Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 11:59
Ijke
Ijke is offline
Lucht je hart en vertel wat je oervervelend vindt aan het gedrag van een meisje (vrouw)......

ben benieuwd....
Oud 06-02-2004, 12:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als ze zeggen: "Ik vind je echt héél erg lief, aardig, slim, grappig en leuk.... maar ik wil alleen dat we vrienden blijven".
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:12
Ijke
Ijke is offline
Citaat:
MarkB schreef op 06-02-2004 @ 13:02:
Als ze zeggen: "Ik vind je echt héél erg lief, aardig, slim, grappig en leuk.... maar ik wil alleen dat we vrienden blijven".
Dit zeggen jongens ook wel eens. Het betekend eigenlijk: "Ik vind je niet leuk, maar om je toch niet helemaal af te kraken geef ik je ook een compliment"
Oud 06-02-2004, 12:22
Verwijderd
Als ze in een groepje samen gaan giegelen, en jij met zo'n 'watdoeikingodsnaamhier' kop erbij zit.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:36
Warsocket
Warsocket is offline
Het onzinige eromheendraaiende gedoe dat sommige meiden hebben
kijk een beetje tactisch kune je dingen zeggen maar zeg wel gewoon wat je bedoelt
Oud 06-02-2004, 12:55
Gothic
Gothic is offline
Ze zijn altijd zo schijnheilig aardig.

Ze roddelen.

Ze zijn vaak gemeen, achterbaks en vaak te tactisch...
Oud 06-02-2004, 13:38
Lilything
Lilything is offline
Wat ik irritant vind aan meiden (ik ben er zelf ook 1 maar what the hack)

ik vind meiden soms ongelooflijk gemeen, en ze roddelen teveel. Ik haat het wanneer ze het ene zeggen en het andere bedoelen wat dat betreft zijn jongens heerlijk!

Zeggen alles wat ze denken, hoewel je daar ook niet altijd op zit te w88.....if you get what i mean.......en meiden zijn liever omdat ze minder bot zijn, dus heb ik toch meer vriendinnen dan ik vrienden heb.
Oud 06-02-2004, 13:40
Verwijderd
ben zelf ook een meisje maargoed. Ik vind irritant aan der meeste andere meisjes dat ze je nooit echt helpen. Vertel je een heel zielig verhaal, reageren ze met 'oh wat erg voor je'. Ja dus, ik weet ook wel dat het erg voor mij is. Een jongen zegt dan tenminste gewoon 'oh, moet je de volgende keer dit-of-dat doen, dan gaat 't wel beter'. Veel nuttiger.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:44
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-02-2004 @ 13:22:
Als ze in een groepje samen gaan giegelen, en jij met zo'n 'watdoeikingodsnaamhier' kop erbij zit.
Precies,

En dat je maar zelfden een fatsoenlijk gesprek met ze kunt voeren wat ergens over gaat, zonder dat ze beginnen te giechelen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:51
PardonMe
PardonMe is offline
meisjes kunnen heel veel roddelen.
meisjes kunnen ontzettend gemeen en schijnheilig doen.
meisjes kunnen heel goed dramatiseren.
meisjes kunnen heel veel kletsen.
meisjes kunnen heel goed niet tot de kern van de zaak komen, erom heen lullen dus.
meisjes kunnen heel goed dingen verkeerd opvatten.
meisjes kunnen heel goed van een mug een olifant maken.
and so on...

tja ik ben dan zelf wel een meisje, maar dat zijn echt een aantal dingen waarvan ik denk dat jongens zich daar gruwelijk aan kunnen ergeren..
(overigens doen meisjes dit niet ALTIJD.)

Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:54
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Ik vind het vervelend als ze hard gaan giechelen om je aandacht te trekken. En voor de rest ehm..... ze roddelen en ze zijn nogal gevoelig, dat is ook wel goed maar soms ook best wel vervelend
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:55
GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-02-2004 @ 13:55:

Ze roddelen.

ho ho...valt ook ngo wel mee hoor
Oud 06-02-2004, 14:00
E=mc2
E=mc2 is offline
Citaat:
*TrailOfTears* schreef op 06-02-2004 @ 14:55:
ho ho...valt ook ngo wel mee hoor
ja 6
Oud 06-02-2004, 14:28
Sithan
Sithan is offline
Dat gegiechel vind ik echt meesterlijk irritant en dan nog op zo'n manier dat je het wel moet opmerken...
En dat ze een probleem van iets maken wat eigenlijk helemaal geen probleem hoeft te zijn...
Oud 06-02-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 06-02-2004 @ 14:51:

meisjes kunnen heel goed dramatiseren.
meisjes kunnen heel veel kletsen.
meisjes kunnen heel goed dingen verkeerd opvatten.
meisjes kunnen heel goed van een mug een olifant maken.
en ze zeuren
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:32
Verwijderd
En sommige kunnen ook geeneens koken
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:34
elledc
elledc is offline
Wat een negatieve praat hier over meisjes
Maargoed, ik geef jullie gelijk, daarom ook dat ik geen vriendinnen heb
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:36
elledc
elledc is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-02-2004 @ 15:32:
Ik denk dat er meer vrouwen kunnen koken dan mannen hoor. Behalve dan mijn vriend die afgestudeerd is als kok en enkele uitzonderingen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:39
RD
RD is offline
Dat eeuwige gepluk, knuffel hier, arm in arm daar. Zelfs op de fiets moet men aan elkaar zitten, wat is dit voor contact-obsessie?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:41
Jordi
Jordi is offline
Ze roddelen geloof ik nogal veel, maar daar heb ik niet zo heel veel last van. Is vaak wel leuk om bij te zitten.

Ze zijn af en toe een beetje schijnheilig. Ik ken een aantal meisjes die elkaar niet uit kunnen staan, maar die dan poeslief tegen elkaar doen als ik ze samen zie. Maar jongens doen dit ook nog wel eens.

Ze zeggen een woord en dan gaan ze allemaal lachen. En dan snap ik (en andere jongens) niet waar ze het over hebben en dat willen ze dan ook niet zeggen. Heel onuitstaanbaar.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:47
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-02-2004 @ 15:32:
je hebt ook echt niks aan vrouwen hè...?

... ieeuwww wat een vreselijke wezens zijn wij eigenlijk!!!

maar wel lief..
Oud 06-02-2004, 14:50
Verwijderd
als ze:
- het alleen maar over hip zijn hebben ("dat is zo fout,dat is zo hip")
- ze bekrompen zijn in hun oordelen over andere mensen
- ze geen eigen mening hebben
- geen eigen stijl hebben
- niks afweten van wat er in de wereld gebeurt
- stinken
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:

Ze roddelen.

Jep, maar toch houden we van ze
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:08
Verwijderd
Weinig vrouwen kunnen een compact verhaal met alleen hoofdzaken erin vertellen. Er moeten altijd honderden bijzaken verteld worden waardoor je minstens tien minuten nodig hebt om te begrijpen waar het hele verhaal over gaat.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:16
EspumaX
EspumaX is offline
Sorry hoor, maar ik heb alle posts gelezen, en sommige zijn toch wel errug dom.

Ik ga ook veel met een jongensgroep om, en ik merk dat jongens ook erg kunnen roddelen, dat ligt niet alleen aan meisjes.

Meisjes geen stijl hebben is gwoon een mening gebaseerd op een groepje meisjes, waarbij jij denkt dat elk meisje zo is.

Dat meisjes niet eerlijk zeggen waar het op staat is ook gelul, misschien zijn er wel meisjes die dat doen, maar ikzelf ben iemand die gewoon zegt waar het op staat.

Cliché cliché..

Maar over het algemeen gezien zeuren meisjes idd meer, en roddelen ze misschien in vergelijking meer maar dat neemt niet weg dat jongens het OOK doen.
Meisjes zijn wat onzekerder, wat je zeiken kunt noemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2004, 15:23
Arwyn
Arwyn is offline
Ik ben het wel eens met EspumaX.

Maar het is wel waar dat er meiden zijn die ongelooflijk schijnheilig doen.
Doen ze tegen jou heel aardig en dan hoor je 5 minuten later van een vriend dat ze een hekel aan je heeft ofzo. Dat is zo irritant!!!

En er zijn idd ook van die meiden die nou als 'alto's' rondlopen omdat dat blijkbaar 'in' is... Echt van die meiden die alleen maar meteen bepaald soort kleren aan rondlopen omdat dat dan mode is...
Oud 06-02-2004, 15:25
PardonMe
PardonMe is offline
reactie @EspumaX:
Dit topic gaat gewoon over dingen die jongens irritant kunnen vinden aan meisjes..
niet over dingen die alle meisjes doen en jongens helemaal niet.

Natuurlijk kunnen jongens ook roddelen en natuurlijk kunnen die ook zeiken..
Wat we hier zetten zijn ook geen algemeen geldende regels ofzo.. maar gewoon dingetjes waar jongens zich aan kunnen ergeren bij meisjes..
Oud 06-02-2004, 15:33
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Meiden die g*dverde* zo onduidelijk kunnen zijn.. En hele lieve woorden hebben, maar hun gevoelens en emoties in "Real Life" niet kunnen showen.. Dat soort karaktertrekjes haat ik.. Bij mijn "vriendin" heb ik het op het moment ook, zo onduidelijk.. Zeggen dat ze met me mee gaat naar de bios, dan weer met vriendinnnen iets ging doen dan weer met mij en... Zo krijg je het gevoel alsof je gebruikt wordt.. Ohh ja en dat roddelgedrag das ook om te schieten.. En elkaar afschilderen en jaloers maken daar zijn meiden ook goed in...
Oud 06-02-2004, 15:37
LoveAholic
LoveAholic is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 06-02-2004 @ 16:25:
reactie @EspumaX:
Dit topic gaat gewoon over dingen die jongens irritant kunnen vinden aan meisjes..
niet over dingen die alle meisjes doen en jongens helemaal niet.

Natuurlijk kunnen jongens ook roddelen en natuurlijk kunnen die ook zeiken..
Wat we hier zetten zijn ook geen algemeen geldende regels ofzo.. maar gewoon dingetjes waar jongens zich aan kunnen ergeren bij meisjes..

ja maar 'meisjes' is toch in het algemeen, dus als iemand nu zegt van 'ja ZE roddelen zoveel' dan gaat het toch over iedereen..

en okej, wat hun irritant vinden, maar als ik 2 jongens irritant vind omdat ze weetikveelwat doen, dan ga ik toch niet zeggen dat ik dat irritant vind van jongens, dat klopt niet. maarja.
Oud 06-02-2004, 15:39
EspumaX
EspumaX is offline
eindelijk iemand die het ermee eens is.. ookal is het een vriendin v me
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 06-02-2004 @ 15:36:
Ik denk dat er meer vrouwen kunnen koken dan mannen hoor. Behalve dan mijn vriend die afgestudeerd is als kok en enkele uitzonderingen
Hmm, over het algemeen zijn er meer mannelijke koks (op het professionele vak, weliswaar) dan vrouwen. Terwijl 'thuis' vrouwen meer koken.

Curieus.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:52
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-02-2004 @ 16:47:
Hmm, over het algemeen zijn er meer mannelijke koks (op het professionele vak, weliswaar) dan vrouwen. Terwijl 'thuis' vrouwen meer koken.

Curieus.
leg dat maar eens uit
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:53
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
LoveAholic schreef op 06-02-2004 @ 16:37:
ja maar 'meisjes' is toch in het algemeen, dus als iemand nu zegt van 'ja ZE roddelen zoveel' dan gaat het toch over iedereen..

en okej, wat hun irritant vinden, maar als ik 2 jongens irritant vind omdat ze weetikveelwat doen, dan ga ik toch niet zeggen dat ik dat irritant vind van jongens, dat klopt niet. maarja.
Nee, dat wil dus zeggen dat dat een eigenschap is die jij irritant vindt bij jongens die die eigenschap hebben. Er zijn ook jongens die die eigenschap niet hebben..
Maar het gaat niet zozeer om die jogens, het gaat om die eigenschap die jij irritant vindt..

jongens vinden het schijnbaar irritant als meisjes roddelen.. maar dat zegt toch niet dat ALLE meisjes roddelen?
Oke, meisjes is 'algemeen', maar anders worden de dingen wel erg moeilijk te verwoorden he...

Daarom snap ik ook niet waarom de reacties op dit topic 'dom' zouden zijn.. dat is toch gewoon wat mensen denk en vinden.. wat is daar dom aan?? Ik kan me goed voorstellen dat jongens het irritant vinden als ze bij een groepje meiden zitten en die meiden heel de tijd aan het roddelen zijn over iemand, of het hebben over dat nieuwe make-up spulletje of uitgebreid verslag doen van hun menstruatie...
Oud 06-02-2004, 16:19
ABrules
ABrules is offline
goh, doe zoals ik doe alleen maar leuke geweldige, lieve en intelligente meisjes kennen
Oud 06-02-2004, 16:47
jet
jet is offline
de groepsvorming
Oud 06-02-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:

Ze roddelen.

I (L) This

Vreselijk aan meisjes: als ze een kuthumeur om niets hebben, een ongegrond attitude, een probleem rationeel aanpakken kunnen ze niet, dat ze soms heel mooi zijn en dat je dan niet mag kijken
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
EspumaX schreef op 06-02-2004 @ 16:52:
leg dat maar eens uit
Vrouwen niet koken kunnen.
Mannen meestal chefkoks.
Vrouwen koken globaal meest.
stom.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:55
Verwijderd
Vreselijk: heel veel topics op 1 dag met dezelfde strekking
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:59
Sade
Sade is offline
Citaat:
Fatality schreef op 06-02-2004 @ 14:44:
Precies,

En dat je maar zelfden een fatsoenlijk gesprek met ze kunt voeren wat ergens over gaat, zonder dat ze beginnen te giechelen.
Dan ga je misschien toch met de verkeerde meisjes om
Oud 06-02-2004, 17:01
Sade
Sade is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-02-2004 @ 17:52:
Vrouwen niet koken kunnen.
Mannen meestal chefkoks.
Vrouwen koken globaal meest.
stom.
Wat een uiterst verhelderende en intelligente uitleg, mijn complimenten
Oud 06-02-2004, 17:06
Verwijderd
Wat een vriend van mij erg irritant aan meisje vind is dat ze zo vaak onzeker zijn, vaak twijfelen aan alles (waarschijnlijk was het een hint naar mij toe ).
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 17:48
RD
RD is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 06-02-2004 @ 16:53:
Nee, dat wil dus zeggen dat dat een eigenschap is die jij irritant vindt bij jongens die die eigenschap hebben. Er zijn ook jongens die die eigenschap niet hebben..
Maar het gaat niet zozeer om die jogens, het gaat om die eigenschap die jij irritant vindt..

jongens vinden het schijnbaar irritant als meisjes roddelen.. maar dat zegt toch niet dat ALLE meisjes roddelen?
Oke, meisjes is 'algemeen', maar anders worden de dingen wel erg moeilijk te verwoorden he...

Daarom snap ik ook niet waarom de reacties op dit topic 'dom' zouden zijn.. dat is toch gewoon wat mensen denk en vinden.. wat is daar dom aan?? Ik kan me goed voorstellen dat jongens het irritant vinden als ze bij een groepje meiden zitten en die meiden heel de tijd aan het roddelen zijn over iemand, of het hebben over dat nieuwe make-up spulletje of uitgebreid verslag doen van hun menstruatie...
Juist
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 17:55
Prune
Prune is offline
dat ze altijd op het verkeerde moment ongesteld zijn
Oud 06-02-2004, 18:12
jet
jet is offline
Citaat:
HellSpawn schreef op 06-02-2004 @ 18:55:
dat ze altijd op het verkeerde moment ongesteld zijn
dat is namelijk iets wat we zelf heeel leuk vinden
Oud 06-02-2004, 18:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fatality schreef op 06-02-2004 @ 14:44:
Precies,

Dan ken jij de verkeerde meiden...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:21
NeoZero
NeoZero is offline
ja ga is lekker opzoek naar "echte meiden"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat ze het uitgebreid over hun ongesteldheid hebben waar jij als jongen bijzit. AAAAAAAAAAARGHH!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:35
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
MarkB schreef op 06-02-2004 @ 19:26:
Dat ze het uitgebreid over hun ongesteldheid hebben waar jij als jongen bijzit. AAAAAAAAAAARGHH!!
Maar dat is nou juist leuk... met een hele groep meiden een jongen een rooie kop laten krijgen

Verder ben ik het eigenlijk wel met bovenstaande eens... Ik heb dan ook meer jongens dan meiden in mijn vriendenkring
Oud 06-02-2004, 20:55
Faery
Faery is offline
Eens in de zoveel tijd zo'n bloedbarst, werkelijk. Gátverdámme.
Oud 06-02-2004, 21:10
sorry
sorry is offline
meisjes lijken op oorwurmen.

en giegelen heel erg irritant
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten