Advertentie | |
|
![]() |
|
Het onzinige eromheendraaiende gedoe dat sommige meiden hebben
kijk een beetje tactisch kune je dingen zeggen maar zeg wel gewoon wat je bedoelt
|
Wat ik irritant vind aan meiden (ik ben er zelf ook 1 maar what the hack)
ik vind meiden soms ongelooflijk gemeen, en ze roddelen teveel. Ik haat het wanneer ze het ene zeggen en het andere bedoelen wat dat betreft zijn jongens heerlijk! Zeggen alles wat ze denken, hoewel je daar ook niet altijd op zit te w88.....if you get what i mean.......en meiden zijn liever omdat ze minder bot zijn, dus heb ik toch meer vriendinnen dan ik vrienden heb.
|
Verwijderd
|
ben zelf ook een meisje maargoed. Ik vind irritant aan der meeste andere meisjes dat ze je nooit echt helpen. Vertel je een heel zielig verhaal, reageren ze met 'oh wat erg voor je'. Ja dus, ik weet ook wel dat het erg voor mij is. Een jongen zegt dan tenminste gewoon 'oh, moet je de volgende keer dit-of-dat doen, dan gaat 't wel beter'. Veel nuttiger.
|
![]() |
|
meisjes kunnen heel veel roddelen.
meisjes kunnen ontzettend gemeen en schijnheilig doen. meisjes kunnen heel goed dramatiseren. meisjes kunnen heel veel kletsen. meisjes kunnen heel goed niet tot de kern van de zaak komen, erom heen lullen dus. meisjes kunnen heel goed dingen verkeerd opvatten. meisjes kunnen heel goed van een mug een olifant maken. and so on... tja ik ben dan zelf wel een meisje, maar dat zijn echt een aantal dingen waarvan ik denk dat jongens zich daar gruwelijk aan kunnen ergeren.. (overigens doen meisjes dit niet ALTIJD.)
Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 13:56. |
![]() |
|
![]() |
Dat gegiechel vind ik echt meesterlijk irritant en dan nog op zo'n manier dat je het wel moet opmerken...
En dat ze een probleem van iets maken wat eigenlijk helemaal geen probleem hoeft te zijn...
|
Ze roddelen geloof ik nogal veel, maar daar heb ik niet zo heel veel last van. Is vaak wel leuk om bij te zitten.
![]() Ze zijn af en toe een beetje schijnheilig. Ik ken een aantal meisjes die elkaar niet uit kunnen staan, maar die dan poeslief tegen elkaar doen als ik ze samen zie. Maar jongens doen dit ook nog wel eens. Ze zeggen een woord en dan gaan ze allemaal lachen. En dan snap ik (en andere jongens) niet waar ze het over hebben en dat willen ze dan ook niet zeggen. Heel onuitstaanbaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ... ieeuwww wat een vreselijke wezens zijn wij eigenlijk!!! ![]() maar wel lief.. ![]()
|
![]() |
Sorry hoor, maar ik heb alle posts gelezen, en sommige zijn toch wel errug dom.
Ik ga ook veel met een jongensgroep om, en ik merk dat jongens ook erg kunnen roddelen, dat ligt niet alleen aan meisjes. Meisjes geen stijl hebben is gwoon een mening gebaseerd op een groepje meisjes, waarbij jij denkt dat elk meisje zo is. Dat meisjes niet eerlijk zeggen waar het op staat is ook gelul, misschien zijn er wel meisjes die dat doen, maar ikzelf ben iemand die gewoon zegt waar het op staat. Cliché cliché.. Maar over het algemeen gezien zeuren meisjes idd meer, en roddelen ze misschien in vergelijking meer maar dat neemt niet weg dat jongens het OOK doen. Meisjes zijn wat onzekerder, wat je zeiken kunt noemen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ben het wel eens met EspumaX.
Maar het is wel waar dat er meiden zijn die ongelooflijk schijnheilig doen. Doen ze tegen jou heel aardig en dan hoor je 5 minuten later van een vriend dat ze een hekel aan je heeft ofzo. Dat is zo irritant!!! En er zijn idd ook van die meiden die nou als 'alto's' rondlopen omdat dat blijkbaar 'in' is... Echt van die meiden die alleen maar meteen bepaald soort kleren aan rondlopen omdat dat dan mode is... ![]()
|
reactie @EspumaX:
Dit topic gaat gewoon over dingen die jongens irritant kunnen vinden aan meisjes.. niet over dingen die alle meisjes doen en jongens helemaal niet. Natuurlijk kunnen jongens ook roddelen en natuurlijk kunnen die ook zeiken.. Wat we hier zetten zijn ook geen algemeen geldende regels ofzo.. maar gewoon dingetjes waar jongens zich aan kunnen ergeren bij meisjes..
|
Meiden die g*dverde* zo onduidelijk kunnen zijn.. En hele lieve woorden hebben, maar hun gevoelens en emoties in "Real Life" niet kunnen showen.. Dat soort karaktertrekjes haat ik.. Bij mijn "vriendin" heb ik het op het moment ook, zo onduidelijk.. Zeggen dat ze met me mee gaat naar de bios, dan weer met vriendinnnen iets ging doen dan weer met mij en... Zo krijg je het gevoel alsof je gebruikt wordt.. Ohh ja en dat roddelgedrag das ook om te schieten.. En elkaar afschilderen en jaloers maken daar zijn meiden ook goed in...
![]()
||
![]() |
Citaat:
ja maar 'meisjes' is toch in het algemeen, dus als iemand nu zegt van 'ja ZE roddelen zoveel' dan gaat het toch over iedereen.. en okej, wat hun irritant vinden, maar als ik 2 jongens irritant vind omdat ze weetikveelwat doen, dan ga ik toch niet zeggen dat ik dat irritant vind van jongens, dat klopt niet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Curieus. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het gaat niet zozeer om die jogens, het gaat om die eigenschap die jij irritant vindt.. jongens vinden het schijnbaar irritant als meisjes roddelen.. maar dat zegt toch niet dat ALLE meisjes roddelen? Oke, meisjes is 'algemeen', maar anders worden de dingen wel erg moeilijk te verwoorden he... Daarom snap ik ook niet waarom de reacties op dit topic 'dom' zouden zijn.. dat is toch gewoon wat mensen denk en vinden.. wat is daar dom aan?? Ik kan me goed voorstellen dat jongens het irritant vinden als ze bij een groepje meiden zitten en die meiden heel de tijd aan het roddelen zijn over iemand, of het hebben over dat nieuwe make-up spulletje of uitgebreid verslag doen van hun menstruatie... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Vreselijk aan meisjes: als ze een kuthumeur om niets hebben, een ongegrond attitude, een probleem rationeel aanpakken kunnen ze niet, dat ze soms heel mooi zijn en dat je dan niet mag kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder ben ik het eigenlijk wel met bovenstaande eens... Ik heb dan ook meer jongens dan meiden in mijn vriendenkring ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisjes: wat vinden jullie vreselijk aan jongens? YPrue | 176 | 17-02-2004 21:34 | |
Liefde & Relatie |
meisjes: wat vinden jullie nou vreselijk aan elkaar? Doopy | 56 | 15-02-2004 01:16 |