Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ik ga alleen maar weekenden op vakantie.. en dan geef ik mijn hamsters extra eten en drinken.. gaat goed hoor. en anders zorgen mijn ouders ervoor..
onze paarden gaan altijd mee op vakantie.. dus das makkelijk. en anders zorgen mijn ouders ervoor.. hond zelfde verhaal.. poezen worden door me zus gedaan als wij weg zijn |
![]() |
|
Mijn paard werd altijd verzorgd door een vriendin van mij
De katten ligt eraan. Als het een korte vakantie was, kwam elke dag mijn tante even langs om de katten eten te geven (er staat altijd een raampje open zodat ze naar binnen en naar buiten kunnen) Bij een lange vakantie gaan ze naar een asiel |
![]() |
|
![]() |
hmmm mijn spinnen kunnen wel een weekje zonder mij door, 2 ook als de nood hoog is. mijn slang die breng ik dan wel bij een kennis onder zodat die hem ff kan verzorgen
||
Citaat:
een slang is nog veeeel makkelijker. JE voert het beest en, afhankelijk wat voor een slang, kun je hem een week tot een maand geen eten geven... |
![]() |
|
wij hebben een paard, kat en kip, en mijn ouders en ik gaan afzonderlijk van elkaar op vakantie, dus dat is niet zo'n probleem. en als we allebei tegelijk op vakantie willen, komt mijn broer wel om de beesten te verzorgen ( alhoewel, de laatste keer dat ie dat deed galopeerde mijn pony 's nachts op de weg...
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zorg inderdaad ook gewoon dat de buren, vrienden, familie, wie er dan ook maar thuis is als ik op vakantie ben, voor mijn beestjes zorgen (mits ze dat willen). Het dierenpension hier is echt ZWAAR waardeloos (heb er gewerkt). Honden zitten de hele dag in te klein hok, en gaan 1x per dag een kwartiertje naar een weiland. Dat doe ik m'n hond dus echt niet aan. Katten hebben het beter, die zitten meestal de hele dag in een redelijk groot buitenhok.
|
![]() |
|
Een goede vriendin van mij (of haar ouders) past meestal op het huis als wij op vakantie zijn en zij zorgt dan dus ook voor de huisdieren. (en ze geven de planten water, halen de post weg van de deurmat etc etc.) De huisdieren krijgen dan dus gewoon goed te eten en krijgen in die periode dus alleen iets minder aandacht omdat er niet de hele dag mensen thuis zijn.
|
![]() |
|
![]() |
Wij laten de dieren altijd door opa en oms verzorgen. Doen ze graag. Vooral de paardjes vind ie geweldig om te doen.
Lekker makkelijk dus zo'n oppas. Straks als we met de familie weggaan zorgt de buurman voor ze, want wij zorgen ook voor hun dieren als ze een paar dagen weg zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Hoogdravende Brieven Topic Issun | 7 | 08-02-2010 12:22 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Sprookjes] Dromenwereld Een Tweeling | 65 | 19-09-2004 16:38 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |