Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heh, Aquafemme, illustratie is nog iets nuchterder dan grafisch ontwerpen. Bij illustratie mag je zelf tekenen, en hoewel ik vormgeven ook leuk vind, vind ik het nog leuker om de plaatjes zelf te maken
![]() Enneh grafisch lyceum... Tja, da's toch iets te laag. No offense, maar ik heb gymnasium, en ik ga beslist niet lager dan een hbo opleiding doen, dan heb ik voor niets die twee extra jaar me suf lopen leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
achteraf had ik MBO moeten doen en dan naar het HBO, want er is een hele leuke MBO opleiding in Zwolle... (sibab) Maar goed, nu hopen dat ik 6 maart wordt aangenomen, en naar mijn mening zijn de opleidingen op de HKU minder zweverig, want ik schrok ook behoorlijk toen ik de minerva (kunstacademie) in Groningen bezocht... Wat een gezweef ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaaaa... Als je zo beter moet leren tekenen, dan doe ik het liever zelf. Oefenen is toch het beste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
succes ![]() post je wel ff of je wel of niet toelgelaten bent? anders weet ik gelijk wie mijn nieuwe opleidingsgenoten worden volgend jaar ![]()
|
was in het begin wel het plan, gerrit rietveld academie.. maar sinds de open dag heb ik besloten het maar als een hobby te houden :/ je weet echt niet wat je ziet.. :/
|||
Citaat:
Citaat:
Trouwens je hebt ook les van gert Flikkema he? (sorry ik ben offtopic)
Laatst gewijzigd op 23-10-2015 om 12:20. |
![]() |
|
![]() |
kdoe nu Sociaal cultureel werk, je werkt heir veel met videocamera's, fotocamera's, je kreeg wat drumlesjes, tekenen op muziek etc.
Maar voor diegene die interesse hebben, volgend schooljaar start er een nieuwe opleiding. kunst cultuur en media, op mbo nivo! Krijg je 2 keer zoveel creatieve vakken en lessen als op SCW.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-10-2015 om 12:20. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Opleiding kiezen, maar welke.. 12bambi34 | 5 | 14-11-2015 12:36 | |
ARTistiek |
help wie ken deze site goed? Verwijderd | 71 | 11-01-2011 14:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bos overweegt afschaffen basisbeurs Kitten | 123 | 07-10-2009 14:10 | |
Studeren |
pabo, creatieve therapie of sph? sweetblondgirl | 21 | 19-07-2005 23:21 | |
Studeren |
Opleiding Creatief Therapeut Céline1 | 5 | 24-01-2005 18:19 | |
Algemene schoolzaken |
Welke creatieve vervolgopleidingen zijn er beschikbaar? SEThorian | 8 | 04-09-2003 20:21 |