Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik bestel wel heel vaak kleding op internetsites ja, maar niet de site die genoemd werden in de openingspost. Maar wel bij asos, girlshop, esprit etc.
-edit- Oh, die worden dus niet bedoeld, ![]()
||
Citaat:
*gaap* ![]()
|
ik ga meestal wel aalleen winkelen.. en dan loop ik de winkel door, loop op iets af, pak het, trek het aan en koop het..
ik hou niet van dat getreuzel en steeds maar nieuwe dingen passen.. maar ik vind het hele idee wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb een keer een broek besteld, maar ik had diezelfde broek al eerder gehad, alleen hadden ze hem niet meer in de winkel... dus ik wist dat hij goed was ![]() |
![]() |
|
nee, ik koop zoiezo bar weinig kleding.
Maar zou ik geld hebben, en er staat iets leuks in zo'n catalogus, dan liever dat dan in een winkeltje in zo'n hokje gepropt te zitten waarvan het gordijntje zo'n beetje 3/4 van de opening bedekt, zodat je met één hand het gordijntje dicht moet houden en dan proberen met de andere hand jezelf aan te kleden, en oppassen dat je jezelf niet perongeluk half ontkleedt in die spiegel ziet want dan heb je pas een trauma voor het leven ![]() *pashokjesfobie*
|
![]() |
Ik heb het één keer gedaan en ik vond het wel irritant. a) je kan het niet passen, of je moet maar een aantal maten tegelijk bestellen en de dingen die je niet passen terugsturen maar dat is weer zo'n gedoe en b) de kleren zien er soms mooier uit in de brochure dan dat ze werkelijk zijn. Nee, ik ga wel liever winkelen. Dan zie je ook gelijk of het van goede kwaliteit is of niet.
|
![]() |
|
Het liefst koop ik gewoon via de winkels, maar heb laatst wat via internet besteld *black rose* en dat beviel me eigelijk harstikke goed, het scheelt me reizen (niet dat mijn favo winkels zover zijn maar toch) en de kleding die ik op internet zie vind ik niet in dichtbijzijnde winkels hier, dus... het is gewoon handig
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete kleding Angeloes | 24 | 27-06-2007 16:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
kleine vrouwen en het kopen van kleding.. nicoco | 59 | 05-06-2006 13:34 | |
Lifestyle |
Kledingzaken met LEUKE kleding.. maar dan wel een maatje groter AJMouse | 5 | 13-10-2004 10:48 | |
Lifestyle |
Smalle kleding maat xs wie weet paar goede winkels?? meisje833 | 21 | 22-06-2004 17:20 | |
Lifestyle |
kleding kopen skaapie | 2 | 15-12-2002 19:32 | |
Lifestyle |
Waar let jij op bij het kopen van een kledingstuk? Verwijderd | 39 | 14-07-2002 12:32 |