Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey! ja ik wil je wel helpen ofzo hoor.. je kan kijken op www.studytravel.nl en www.travelactive.nl > volgens mij orgeniseren die van dat soort reizen.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alvast bedankt! |
![]() |
|
![]() |
Hm de eerste link die je me gaf, is wel interessant, maar ik leer al het hele jaar door talen, dus ik wil wel eens iets anders (althans op een andere manier) in de vakantie.
De tweede link is ook interessant, maar het vrijwilligerswerk is berekend op een 10-tal weken en dat kan ik me niet veroorloven... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat interrailen, waarover hier een post is, wel interessant, maar ik weet niet of m'n moeder me alleen op reis laat gaan... Ze zou liever hebben (denk ik) dat ik met een soort begeleide reis mee ga, maar ik vind het juist leuk zelf te kunnen kiezen wat je allemaal bezoekt,... Nog iemand ideeën? (Brazilië is natuurlijk ook een schitterend idee, maar ik denk dat de afstand haar ook een beetje afschrikt.) Sorry voor mijn lastige vragen |
![]() |
|
op www.programmajeugd.nl kun je vinden wat er wordt gesubsidieerd van o.a. vrijwilligerswerk
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
kijk eens op www.woesteland.nl
de kampen in Polen en Ierland voldoen geloof ik wel aan jouw eisen
||
Citaat:
TofEnzo is een zendorganisatie die de hele reis voor jou regelt en alle subsidieaanvragen doet bij de EU. Voor meer info kan je me altijd mailen. Groetjes, Merijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik begin me te schamen voor mijn lastig gedoe. ![]() Hetgeen Merijn voorstelde, spreekt me heel erg aan, maar het is nog helemaal niet zeker dat ik dat ook daadwerkelijk ga doen. Dus bijdragen zijn nog steeds welkom! Vooral cultuur met een sausje actie (paardrijden kan ik wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En moutainbiken.....pfff, moet ik niet aan denken... zowiezo al die super sportieve dingen ![]() Maar goed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, iedereen vindt weer wat anders leuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat mijn 'klachten' betreft, tjah die zijn wel redelijk ernstig en als ik zou moeten luisteren naar de dokter dan zou ik bijna niks van sport mogen doen, maar jah ik kan niet stilzitten dus neem ik de pijn er vaak bij, ben ik ondertussen al gewoon. Nu jah, het ging hier over REIZEN. ![]() Hm ik denk dat ik het allemaal nog eens goed moet bekijken... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, het is een groepsreis. Je gaat met mensen die je niet kent, tenzij je met een vriend of vriendin gaat. Althans, die adventure reizen (die variëren van actiekampen en survival tot trektochten en cultuurreizen) Do It Beach is weer een heel ander verhaal geloof ik. ![]() |
![]() |
|
Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar het lijkt me best wel leuk: www.bouworde.be (goedkoop)
www.kriskras.be (wel duur) Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 12:02. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
annuleren reis gegarandeerd vertrek zoemzoem | 4 | 18-08-2009 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Poll: De Meeting Halogeen | 362 | 29-09-2005 16:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Staking ProRail: dus geen treinen op vrijdag 17 juni! x-spekkie-x | 80 | 16-06-2005 23:42 | |
De Kantine |
Alternatieve wereldreis. Bobby James | 31 | 29-01-2004 21:17 |