Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Om je eerste vraag te beantwoorden: ja, dat zou ik wel doen.
Wat de voordelen zijn van vegetariër zijn? Wat is dat nou voor vraag? Als je vegetariër wilt worden word je het en anders niet, basta. ![]() ![]() [edit] Oh, wacht, je wilt goede argumenten voor vegetarisme horen? Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie of kijk even op Lifestyle of Eten & Drinken, want dit onderwerp is, vooral de laatste tijd, vrij populair, hier op het forum. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar nee, denk het niet. Veganist zijn is ongezond; vegetarisch zijn niet. Ik ben dus al levenslang vegetarisch, evenals m'n ouders, zussen en neefjes; vrijwel de hele familie dus. |
![]() |
||
Citaat:
Je moet geen vegetariër worden omdat een vriendin het is, het gaat toch om jezelf? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En bedenk je ook eens, geen vlees dat betekent dus ook dat je het 'lekkere' vlees zoals frikandellen,kroketten enz. niet meer mag eten, terwijl je dat misschien wel heel lekker vindt. En waarom zijn je ouders het er niet mee eens? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Veganisme is gezond. Zeer gezond. Alle dieten zijn wel gezond als je uitgebalanceerd eet.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Een voordeel. Nou naast dieren, milieu en mensen. Is het voordeel dat je dus gezond eet. Minder kans op bepaalde ziekten. Je gaat op een gegeven moment wel goed gevarieerd eten. Uitgebalanceerd. Eh, tsja. Het voelt gewoon goed/beter. Daarnaast ga je natuurlijk wat meer zoeken naar lekkere recepten en dan gaat er een grote keuken open. Met hele lekkere dingen ![]()
Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 20:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 06:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar kip in plakjes had ik echt nog nooit gezien, dat vond ik wel raar. Maar ik sprak je niet aan op het feit dat je vlees at
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nee, je moet ergens de grens trekken. Mijn grens is dat ik geen spullen van dieren gebruik als ze ervoor moeten worden gedood (geen leer en geen vlees en geen vis) en verder alles zo scharrel/biologisch/ecologisch enz. mogelijk.
||
![]() |
Citaat:
Zelfs goedkoop vlees als gehakt, runderlappen, kipfilet, kippenbouten, vinken en dat soort zooi zijn vaak nog duurder dan vleesvervangers. |
![]() |
|
nee, ik zou het niet doen. Ik gebruik geen spullen waar dieren voor gedood worden, maar ik zou niet ook nog eens melk, eieren, kaas op moeten geven en dan ook nog eens alle andere producten waar iets dierlijks inzit.
|
![]() |
|
|