Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 00:38
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
zijn er volgens jullie nog games die echt €40,- of meer waard zijn??

ik vind het eerlijk gezegd niet, ik vind dat de laatste tijd niet meer echt veel spellen uitkomen met een lange levensduur, veel heb je te snel uit en hebben een te lage replay waarde. Ik ben best bereid om voor een echt goede game wat geld neer te leggen, maar het is al een hele tijd geleden dat een (nieuwe) game tegen kwam die de prijs waard was die ze er voor vroegen.
Oud 29-02-2004, 00:40
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
sommige spelen zijn hun geld waard.

daarom hou ik ook van de 'try before you buy' scene die op het internet bestaat.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 00:51
Verwijderd
Wat die knakker boven me zegt. Sommige spellen zijn het ècht waard, natuurlijk zal 't per persoon verschillen wat hij of zij de moeite waard vind. Persoonlijk is voor mij Neverwinter Nights het ab-so-luut waard geweest. Zelden zo'n gave game gespeeld met zo'n enorme replayvalue.

Maar goed; ik pleit ook voor het "try before you buy" principe op internet. Als het "you buy"-gedeelte er maar wèl aan te pas komt bij een goede game!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 00:53
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 29-02-2004 @ 01:51:
Als het "you buy"-gedeelte er maar wèl aan te pas komt bij een goede game!
uiteraard, elke game die ik vaak speel of gespeeld heb, heb ik origineel.

knakker
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 01:44
D@mien
D@mien is offline
Over het algemeen zijn ze et niet waard...
Voor PC games is dit simpeler op te lossen dmv try before you buy.....maar voor consoles moet je gewoon w88 tot ze goedkoper zijn....want et ombouwen kost redelijk wat poen...en een DVD brander is nog geen algemeen bezit..(console games kan je natuurlijk ook huren....)

Maar dit princiepe werkt voor alle multimedia tegenwoordig... DVDs, CDs, Games en Software....
De goede zooi koop je vrijwel meteen (evt. na et eerst bekeken/beluisterd/gespeeld te hebben) en de wat mindere dingen zou je gewoon moeten kopen als ze bijna geen drol meer kosten...en in de tussentijd lekker van je download genieten
Oud 29-02-2004, 10:04
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik sluit me aan bij jullie, try-before-you-buy is inderdaad het slimst. Sommige developers naaien je gewoon met slechte games die € 50 kosten.

Ik kocht Dungeon Siege en Rainbow Six: Raven Shield legaal, omdat ze goede reviews kregen in de magazines. Dungeon Siege bleek na een tijdje spelen domme en saaie hack & slash, Raven Shield was ook niet leuk. € 100 weggegooid geld!

Door die miskopen voel ik me echt genaaid. De enige games die echt hun geld waard zijn zijn schaars. Gemiddeld word er één van zo'n game per maand gereleased.

Maar als je het leuk vind moet je het wel legaal kopen naar mijn mening, anders ben je écht een klojo.
Oud 29-02-2004, 10:27
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 29-02-2004 @ 11:04:
Maar als je het leuk vind moet je het wel legaal kopen naar mijn mening, anders ben je écht een klojo.
daar ben ik het wel mee eens ja, als ik een echt hele goede game tegen kom wil ik er best €50,- voor betalen, maar dan moet hij ook echt goed zijn. als ik twijfel dan heb ik al zoiets van dan is het spel het geld ook niet waard
Oud 29-02-2004, 10:51
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
de meeste games zijn het gewoon niet waard. Games waar geen MP in zit en die je in 10 uur uitspeeld...

Warcraft was zeker mn geld waard, daar heb ik me al honderden uren mee geamuseerd
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:04
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 29-02-2004 @ 01:51:
Persoonlijk is voor mij Neverwinter Nights het ab-so-luut waard geweest. Zelden zo'n gave game gespeeld met zo'n enorme replayvalue.
En ik vond dat spel dat ik van een m8 geleend had juist heel gaar (niet mijn stijl game gewoon) dus ik maak ook gebruik van het try-and-buy gebeuren, maar sander die zegt dat er per maand 1 game gereleased wordt overdrijft toch echt een btje ik houd het op nog geen 5 per jaar! maar dat ligt natuurlijk helemaal aan het soort games.
Reageren

Regels voor berichten