![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig is mijn vriend niet zo lastig (lees; Altijd wel geil ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb er zelf ook best vaak last van..
dan heb ik altijd wat tijd nodig om nog een keer te kunnen.. meestal ga ik dan lekker tegen mijn vriendin aan liggen om een beetje te knuffelen... dan duwt zij mijn hand meestal naar beneden en dan vinger ik haar.. das best relax.. en als zij dan ook klaar mag de tv weer aan.. of we doen het nog een keer.. maar ik ga dan meestal voor optie 1 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En anders na het klaarkomen tegen elkaar aan gaan liggen. Napraten. (pillow-talk ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik snap wel wat ik bedoel en "zorg gewoon dat jij eerst komt" voor soms is dat ok weetje maar op een begeven moment wordt dat een ritueel ofzow iets.. t moet gewoon van zelf kunnen gaan zondere rover na te denken! just chillin'
good luck
|
Verwijderd
|
Hmm, ik vind dat niet erg aardig van hem, eigenlijk. Het lijkt me niet zo heel vreemd dat hij dan zélf niet meer geil is en het dus voor hém niet meer hoeft, maar hij kan toch zelf ook wel bedenken dat jíj dan nog wel geil bent en het voor jóu nog wel hoeft? Hij hoeft toch niet geil te zijn om jóu te bevredigen?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Er moet nog een dag komen dat ik vrijwillig NIET aan het poesje van mijn meissie heb gezeten.
Oftewel, ik bevredig haar altijd! ![]() Kan me ook haast niet voorstellen dat een jongen geen zin heeft om aan zijn vriendin te zitten! Is toch fijnste wat er is!En als ik met haar bezig ben geweest, tegen die tijd kan ik ook wel weer een ronde! ![]() Kheb ook gewoon mazzel, wij zijn namelijk beiden altijd geil hahaha ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ken eigenlijk het genomde probleem wel hoor. Als ik ben klaargekomen ben ik echt heel erg on-geil eigenlijk. Daarom ook dat ik uit mezelf probeer eerst mijn partner klaar te doen komen. Het kost me gewoon VEEL meer moeite dat goed te doen eens ikzelf al ben klaargekomen. Om de een of andere reden ben ik veel beter in bed als ikzelf nog super-geil ben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen? Scatterheart | 183 | 15-11-2003 19:00 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 13:23 | |
Liefde & Relatie |
opeens zo geil saskiadewit | 12 | 02-04-2003 16:17 | |
Seksualiteit |
40dagen en 40 nachten geen sex Verwijderd | 101 | 07-09-2002 01:15 | |
Seksualiteit |
Probleem: ik word niet geil!??? HelpMePlease | 36 | 08-07-2002 07:22 |