![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of begrijp ik je gewoon helemaal niet nu? |
![]() |
||
Citaat:
![]() je begrijpt me helemaal, ik jou nu ook ![]()
|
Ik zie die glinstertjes ook vaker gewoon, als ik niet naar de lucht kijk ofzo....Als ik bijv. op mijn kamer zit, een glinsterend stipje, net als of opeens een andere dimensie opent en super snel weer sluit( ja klinkt dom, ik bedoel ook niet dat dat zo is , maar als je vaker SF films/series kijkt weet je wat ik bedoel
![]() Dus ik vraag me af of jullie dit ook hebben, of dat je alleen maar puntjes ziet als je op een heldere dag naar de lucht kijkt ![]() iig wel al bedankt voor jullie serieuze reakties, ik maak me der ook helemaal niet druk om ofzo, maar ik vroeg het me gewoon eens af omdat ik het al best wel lang heb( 2 jaar ofzo, misschien nog wel langer )
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (Maar goed, ik ben dan ook een persoon die wél eens echt hallucineert, dus misschien niet echt 'gemiddeld' om een antwoord hierop te kunnen geven.) |
![]() |
||
Citaat:
Door drugsgebruik, of gewoon door psychoses??
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() Maar idd door een soort psychoses. Ennehm, mijn zus ziet ook kleine lichte puntjes wanneer ze moe is, en mijn vriend ook.. en mijn ouders ook. (Ja, ik heb het een paar mensen gevraagd ![]() Mijn vader ziet overigens ook donkere vlekjes dan, net zoals de lichte verdwijnen ze snel. Een soort putjes zei hij. |
![]() |
|
Glinsterende dingetjes die op je netvlies lijken te drijven heeft iedereen. Het is bloed dat door je bloedvaatjes loopt, waarvan je er miljoenen hebt in je ogen. Als je een beetje staart in helder licht zie je dat soms.
Geen zorgen dus ![]()
|
Ik heb soms wel, dan kom ik uit mijn bed ofzo, en dan wordt het zwart voor m'n ogen. Ook best wel eng
![]() Maar die dingen die als kleine "beestjes": voor een microscoop lijken rond te zweven, zijn volgens mij gewoon kleine beschadigingen van 't hoornvlies, of zoals hierboven wordt gezegd bloedvaatjes ofzo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Beste ervaringstuff Verwijderd | 57 | 05-08-2005 23:07 | |
Drugs & Alcohol |
Het übertrüe kvlt IZSADC-topic Kreator | 501 | 03-05-2005 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |