Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 16:32
nUdY>
nUdY> is offline
Ik heb gister voor het 1st in 3/4 jaar weer Gesport, ben heel trots , maar ik ben nu echt superstijf!, heeft iemand wat ideetjes om dit te verhelpen, want het doet pijn, en het ziet er uit alsof ik loop met een stok in me k0nt ...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:34
Verwijderd
iig in beweging blijven, lekker warm bad nemen, eventueel midalgan opsmeren (kun je bij de drogist/apotheek krijgen - ik vind het niet zo geweldig, reageer er te heftig op) en volgende keer misschien ietsje minder enthousiast te keer gaan bij het sporten, maar het rustig opbouwen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je thuis een bad hebt is het heerlijk om languit in een heet bad te gaan liggen (alleen is het vreselijk om er daarna weer uit te moeten ) heet douchen wil ook wel werken maar een bad is echt lekkerder maar niet iedereen heeft dat (wij ook niet meer overigens). Verder kan je als het niet over je hele lichaam is de spier insmeren met spierbalsem maar om nou je hele lichaam in te smeren lijkt me nogal ver gaan. Gewoon een paar dagen afzien en de volgende keer wat rustiger aan beginnen zou ik zo zeggen.
Oud 09-03-2004, 16:36
Quiana
Quiana is offline
Wat hiervoor gezegd is idd. Verder kan het smeren van tijgerbalsem van tevoren (op de plekken waar je het meest/snelst spierpijn krijgt) ook helpen.
Oud 09-03-2004, 16:40
nUdY>
nUdY> is offline
h0ren jullie dat?, ik laat het bad nu vol stromen , morgen weer voetballen, hopen dat het dan weer over is...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 20:32
marrel
marrel is offline
*heeft ook overal spierpijn op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat er spieren zaten na het iets te actief lopen van de shuttelrun...* maar ik had wel trap 9 en dat voor iemand die nooit sport
Oud 10-03-2004, 16:22
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
nUdY> schreef op 09-03-2004 @ 17:32:
Ik heb gister voor het 1st in 3/4 jaar weer Gesport, ben heel trots , maar ik ben nu echt superstijf!, heeft iemand wat ideetjes om dit te verhelpen, want het doet pijn, en het ziet er uit alsof ik loop met een stok in me k0nt ...
lekker warm bad nemen en dan trug gaan bewegen (rustigjes)
Oud 10-03-2004, 17:13
nUdY>
nUdY> is offline
Pffff vandaag Gegymd, Shuttle Run [ trap 13 ] en nog allemaal andere Tests, dus ik laat me bad weer vollopen!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten