Ik heb gister voor het 1st in 3/4 jaar weer Gesport, ben heel trots , maar ik ben nu echt superstijf!, heeft iemand wat ideetjes om dit te verhelpen, want het doet pijn, en het ziet er uit alsof ik loop met een stok in me k0nt ...
iig in beweging blijven, lekker warm bad nemen, eventueel midalgan opsmeren (kun je bij de drogist/apotheek krijgen - ik vind het niet zo geweldig, reageer er te heftig op) en volgende keer misschien ietsje minder enthousiast te keer gaan bij het sporten, maar het rustig opbouwen.
Als je thuis een bad hebt is het heerlijk om languit in een heet bad te gaan liggen (alleen is het vreselijk om er daarna weer uit te moeten ) heet douchen wil ook wel werken maar een bad is echt lekkerder maar niet iedereen heeft dat (wij ook niet meer overigens). Verder kan je als het niet over je hele lichaam is de spier insmeren met spierbalsem maar om nou je hele lichaam in te smeren lijkt me nogal ver gaan. Gewoon een paar dagen afzien en de volgende keer wat rustiger aan beginnen zou ik zo zeggen.
nUdY> schreef op 09-03-2004 @ 17:32: Ik heb gister voor het 1st in 3/4 jaar weer Gesport, ben heel trots , maar ik ben nu echt superstijf!, heeft iemand wat ideetjes om dit te verhelpen, want het doet pijn, en het ziet er uit alsof ik loop met een stok in me k0nt ...
lekker warm bad nemen en dan trug gaan bewegen (rustigjes)