Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2004, 16:55
saf-ir
saf-ir is offline
ff een vraag voornamelijk.
Ik ben zelf single, maar ik vroeg me da gewoon of.

Als je nou met je partner overlegt wat voor een spelletje jij opwindend zou vinden, voert je partner die dan ook uit, ook al is dat tegen zijn of haar zin?

Want als ik een relatie zou hebben dan zou ik egt alles voor dr overhebben denk ik, en dan zou ik denk ik wel veel doen, of juist niet doen voor dr, maar is da ook zo bij jullie?

En zou je t zelf uitvoeren als je partner je iets idioots zou vragen?

vraag ik me af
Oud 03-03-2004, 17:06
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
m'n vriendin die stript
Oud 03-03-2004, 18:12
Edmee
Edmee is offline
dit is nu niet echt een spelletje , maar ik en mijn vriend vinden het leuk als je elkander bijt in de nek (wel niet doorbijten natuurlijk) .
Oud 04-03-2004, 07:12
ZHAzha
ZHAzha is offline
Als ik er absoluut niet achter zou staan zou ik het niet uitvoeren bij hem.
Oud 04-03-2004, 07:17
*Madel*
*Madel* is offline
Moet tijdens seks nooit iets doen wat je zelf niet leuk of prettig vind, want dan is er gewoon geen lol meer aan (voor beide). Ik zou dus zelf ook nooit iets doen waar ik me niet goed bij voel en zou dat ook rustig tegen mijn vriend zeggen.
Oud 04-03-2004, 11:05
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind mijn vriend opwindend. Punt. Daar hoeft hij niet allemaal rare dingen voor uit te gaan halen dus dat vraag ik ook niet van hem. De dingen die hij uit zichzelf doet zijn meer dan genoeg om mij vreselijk op te winden.

Ik ben er nogal tegen om dingen te gaan doen omdat je partner dat zo leuk vindt, terwijl je je er zelf echt niet prettig bij voelt. Een beetje partner wil het dan zelf ook al niet meer.
Oud 04-03-2004, 11:06
Stefanie
Stefanie is offline
We doen gewoon wat we allebei leuk vinden. En we zijn ook allebei in voor gekke dingen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:10
Verwijderd
Als ik ergens niet zo veel om zou geven maar hij zou het graag willen, dan zou ik 't wel voor 'm doen. Maar als ik iets níét zou willen en hij wel, dan heeft-ie pech. Andersom ook. Ik kan alleen niet echt iets bedenken dat ik niet zou willen en hij wel, en andersom ook niet.

Maar je vraag past niet echt bij je topictitel
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:16
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Wat ik opwindend vind? Een mooie, goed (niet te) gevulde en ronde kont. Een slanke taille en redelijke borsten.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:51
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik zou alles overwegen, op seksueel gebied dan. Veel dingen zou ik ook zeker uitvoeren, maar ik heb natuurlijk ook grenzen.
Ik vind dat je zoveel mogelijk tegemoet moet komen aan elkaars wensen; zelf zou ik het ook prettig vinden als hij mijn fantasietjes op zijn minst aanhoort, en niet gelijk afkeurt. Beetje water bij de wijn doen af en toe, en niet altijd bij het oude en vertrouwde willen blijven. Ik probeer heel graag nieuwe dingen uit, en als ik daar te zeer in zou worden belemmerd -door een superconservatief iemand- hou ik het waarschijnlijk snel voor gezien. Maar daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat ik het goedkeur als iemand iets tegen zijn/haar zin in doet, integendeel!

Wat ik opwindend vind: ruig & heftig, filmen & fotograferen, seks op spannende locaties e.d.

Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 14:55.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten