Advertentie | |
|
![]() |
|
Pfff ik hoop niet dat ik op de moeder van mijn ex lijk. Is gelukkig ook totaal niet zo, al had hij waarschijnlijk wel gewild dat ik zo zorgelijk en betuttelend was als zij (viel dat even tegen
![]() De moeder van mijn vriend heb ik nog niet gezien, dus heb geen idee. Weet niet of er een kern van waarheid in zit dat mannen kiezen voor een vrouw op bepaalde punten veel op hun moeder lijkt. Heb het in de praktijk iig nog nooit meegemaakt of gezien. Misschien gaat het op voor wat oudere mensen. Kan me niet voorstellen dat een jongen onder de 25 een meisje zoekt die op zijn moeder lijkt. (ook niet qua karakter)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan hoef ik helemaal geen vriendje meer ![]()
|
alsof de relaties die jullie nu hebben (en ik ook hoor) uitdraaien op trouwen.
ik denk dat het best heel goed kan dat als je ouder bent en je bent met de persoon met wie je kinderen gaat nemen en gaat trouwen, dat die dan heel veel overeenkomsten met je vader of moeder kan vertonen. ook omdat je dan gewoon ouder bent en je nu uberhaupt anders gedraagt qua eigenschappen
||
Citaat:
|
![]() |
|
natuurlijk is het wel mogelijk, maar als ik zie dat hier meisjes van 15 en 16 reageren denk ik, tja, je moet je er niet druk om maken of je op zijn moeder lijkt en of je gaat trouwen, het lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk
bovendien ben je in die tijd nog zodanig in je pubertijd dat je je juist afzet tegen je ouders (voor zover dat nog gebeurt in nederland) en je dus misschien jùist iemand kiest die zij niet helemaal geweldig vinden en die dus al helemaal niet op ze lijkt. en ik denk dat je het met me eens bent dat het overgrote deel van de reacties van mensen zijn die nog genoeg anderen in hun leven zullen hebben
|
Vrouwen die op me moeder lijken nah nee,
Ik neem geen vrouwen van 45+ mee naar huis maar ff serieus Tzou kwa karakter wel kunnen komt ook door je opvoeding als je ouders straight to the point zijn zul je waarschijnlijk minder snel met iemand thuiskomen die overal omheen draait
||
Citaat:
![]() Eigenlijk als je er goed bij nadenkt dan is dit een toppic met pedofilie en insest trekkjes. Het is tenslotte een scholieren forum (jonger dan 18) die op zoek gaan naar iemand die veel op hun moeder/vader (insest) lijkt en die dus ook van die leeftijd is (pedofilie)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Da's toch een Oedipus-complex?
Mijn vriendin was vroeger nogal een vaderskindje, nu niet meer, maar ik kan het wel goed vinden met haar vader. Helaas kom ik er de laatste tijd achter, mijn vriendin zegt het zelf ook, dat zij en mijn moeder dezelfde slechtje trekjes hebben.
|
Mijn 1ste vriendje weet ik het niet meer toen was ik nog niet zo bezig met die dingen was ook nog maar 15 en heb maar 3 maanden mee gehad.
Maar mijn 2e vriendje waarmee ik ook 14 maanden ben gegaan leek best veel op mijn vader, dominant, hard met woorden, harde werker, weinig emoties tonen, weinig emphatie, groot stoer en beschermend, nu ik er zo over nadenk leek hij verschrikkelijk veel op mijn vader. Wat zijn moeder en ik betreft nee daar waren toch minder overeenkomsten tussen wel konden we het altijd goed met elkaar vinden. van mijn 3e vriendje leek hij absoluut niet op mijn vader echt het tegenovergestelde van mijn 2e vriendje, maar ik leek juist wel op zijn moeder, allebei sarcastische humor, beetje dominant, eigenwijs het klikte op 1 of andere manier ook niet echt, ze hield graag mensen voor de gek en ik deed dat dan net zo hard terug en dat was ze niet gewend. toch wel apart als je er zo over nadenkt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |