Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
28 feb 2004 om 20:55 uur 29 feb 2004 om 20:55 uur op ned. 2 |
![]() |
|
tis een hele leuke serie.
ik blijf er wel voor thuis ![]() cisse is idd ![]() maar cisse heeft hele leuke humor ![]() 2 weken terug ofzow,doen was ie gevallen van de gallerij van die flat en toen kwam ie terecht op de vrachtwagen die gijsbrecht daar had neergezet. iedereen vet bezorgd komt cisse vannuh: wie heeft er een trapje ![]()
|
Cisse is zeker helemaal geweldig
![]() Ik was al een beetje bang dat ik de enige 'spoed'fan was.... in mijn omgeving zijn de mensen er niet zo dol op ![]() Ik blijf er dus ook echt wel voor thuis, ookal is het erg slecht geacteerd enzo.... maakt niet uit, blijft geweldig. Voor de Belgen: hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk al?? |
![]() |
|
![]() |
Ik lig nu al dubbel bij het lezen van dit forum.
Cisse heeft echt humor idd, maar ik begin mij steeds meer te ergeren aan gijsbert. Ze zitten daar enorm te niksen in dat ziekenhuis. En elke week wel een gijzeling of dat er iemand van het team doodgaat... Je moet ook eens voor de grap gaan tellen hoevaak ze per aflevering : godverdomme of Mannekes zeggen! Wij hadden laast een record van 25 maal gvd per aflevering |
![]() |
|
ik vin ut altijd wel 'behulpzaam' dat er 5 dokters voor 1 patient zijn.
![]() CISSE is lijp!!!!!!!! en fientje ook ik vin dr wel lijp xx
||
Citaat:
![]() ze speelde zo goed. ok,ze was al een tijd uit de serie maarja..
|
wow.... spoed is ZO fout...
![]() ![]() ik heb er een keer samen met mn zus (die geneeskunde doet) naar gekeken.... dat ze nou geen echte hartmassage kunnen oke.. het zijn acteurs. maar dat ze met gebogen armen een meter ernaast gaan terwijl ze softe duwtjes geven, in plaats van met gestrekte armen recht boven de patient harde kracht uitoefenen..... das toch wel erg of niet.... als je een ziekenhuidserie maakt mag je toch wel iets er vanaf weten of ligt dit helemaal aan mij..... ![]() wel is het relax om naar te kijken als je geen fut hebt om nuttiger dingen te doen..... ![]()
||
Citaat:
en volgens mij worden ze wel begeleid door echte dokters dus dat het wel zo "echt"mogelijk lijkt
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dan wil ik niet weten hoe het zou zijn als dat niet zo was ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en inderdaad.... het is bedoeld als amusement, en als mensen zich ermee amuseren is dat prima! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar dr gaan wel veel mensen weg ineens ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
spoed just_me16 | 20 | 11-09-2006 08:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Met spoed gezocht vrijwilligers voor een kind met een chronische ziekte Dreamerfly | 11 | 27-04-2006 20:53 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
spoed: Vraagje over Amish Graph | 1 | 27-09-2004 14:18 | |
Seksualiteit |
vraag met spoed!!!! tanja | 4 | 23-02-2002 21:56 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans en duits kijkverslagmet spoed!!!!!!!!! mayo | 3 | 16-02-2002 10:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Spoed geval: das funfmarkstuck Energy! | 0 | 04-06-2001 12:49 |