Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2004, 16:37
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Tilt wheel op mijn nieuwe wireless MS muis is dus eigenlijk een knop bij naar links hellen en knop bij naar rechts. Ik kocht deze muis omdat ik horizontaal scrollen goed kan gebruiken...

Maar 2 extra knoppen op mijn muis kan ik ook goed gebruiken. Weet iemand of en zoja hoe je die tilt kunt gebruiken in games?
Oud 02-03-2004, 16:50
skins
skins is offline
Die 2 extra knoppen kan je gewoon gebruiken in de games.

Alleen voor games pak ik een andere muis (heb zelf ook zo'n muis met tilt-wheel), maar als je een wapen wilt wisselen is het vreselijk irritant, omdat je al heel snel 2 of 3 wapens tegelijk wisselt.

Verder kan je volgens mij de horizontaal scrollen in games niet gebruiken, maar waar wil je dat voor gebruiken dan?
Oud 02-03-2004, 17:43
Krekker
Krekker is offline
Je kunt horizontaal scrollen ook gewoon gebruiken, ligt er maar net aan hoe je de knoppen configuration instelt. Die tilt wheel zou je waarschijnlijk kunnen instellen als gewone knoppen. Bijvoorbeeld links en rechts om de muur heen kijken (ik weet niet precies wat de technische term ervoor is maar ik bedoel dus gewoon met je kop om de hoek gaan terwijl de rest van je lijf gedekt blijft ).
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 20:39
Rerisen Phoenix
Die mousewheel zuigt voorzover inderdaad zwaar maar ik probeer het eerst een week voor ik iets anders doe.

En ik kon ze niet 'gewoon' instellen dus er is meer nodig, ik denk een programma dat die sidescrol (zoals pijltje rechts?) omzet in een key-command of wat dan ook dat dat proggie vervolgens als keystroke stuurt naar spel.
Oud 02-03-2004, 21:07
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 02-03-2004 @ 21:39:
En ik kon ze niet 'gewoon' instellen dus er is meer nodig, ik denk een programma dat die sidescrol (zoals pijltje rechts?) omzet in een key-command of wat dan ook dat dat proggie vervolgens als keystroke stuurt naar spel.
Hmm, was dat proggie niet meegeleverd misschien?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 03:52
Rerisen Phoenix
Ja, maar die werkt niet met tilt wheel, dus ik heb een een of andere uitbreiding nodig die tilt wheel ook gebruikt. en ik vroeg me af of iemand hier die misschien wist.
Reageren

Regels voor berichten