![]() |
|
![]() |
Beste mensen,
Ik ben nieuw hier. Aangenaam. Mijn eerst topic op dit forum. Ik hoop dat het hier gezellig is. Missen jullie Telekids ook al zo lang? Ik in ieder geval wel. Ik heb al een aantal mailtjes gestuurd naar RTL, Life and Cooking, Nickelodeon, Fox Kids om Telekids op herhaling te krijgen. Bij Nick en fox antwoord gekregen maar die zeggen dat ze er geen copyrechten ofzo op hebben. Life and Cooking zegt dat er geen plannen voor zijn en van RTL krijg ik nooit een mail terug (al 10 mailtjes verstuurd). Maar nu mijn vraag aan jullie, willen jullie ook RTL mailen, misschien dat ze het dan serieus gaan nemen. Het mail adres is: Pv@hmg.nl of op http://www.rtl.nl/service/publieksvo...lformulier.xml of op redactie@rtl.nl. Wat vonden jullie trouwens het leukste onderdeel van Telekids? En zijn de video's nog ergens te verkrijgen? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ja maar op de zaterdagochtend zijn helemaal geen belspelletjes en quizen op tv. dat is voornamelijk overdag en ja, dat mag van mij wel weg.
maar op zaterdagochtend zijn d'r genoeg tekenfilmpjes voor het kleine grut van tegenwoordig.
|
Verwijderd
|
ik denk dat kinderen nu (vooral als ik naar mijn zusje kijk) telekids helemaal niet leuk vinden. Toen was het heel hip, maar de mensen die erin te gast kwamen kent niemand nu meer, de filmpjes zijn oud en als je het nu weer gaat uitzenden is de magie weg. De kinderen van nu kijken wel naar GTST maar kennen Linda, Roos en Jessica ook niet meer, dat wat Pittige Tijden leuk maakt. Kortom.... als je het nu gaat uitzenden verdwijnt alle magie die het toen had. Kinderen kijken toch liever naar ChinShan ofwhatever.
En oudere kinderen....(wij dus) moeten maar een dvdtje kopen, maar dan nog denk ik niet dat iemand elke weekendochtend gaat kijken |
![]() |
|
^
![]() Maar ja, herhalingen zijn inderdaad niet zo nodig. De shows zijn gedateerd. Bovendien heb ik het idee dat als je het nu terug zal zien het helemaal niet meer zo leuk is als in je herinnering. Ik heb er geen behoefte aan iig. Wil jij dan alle afleveringen hebben? van tien jaar lang? Je krijgt het echt nooit voor elkaar, daar is echt geen animo genoeg voor.
||
Citaat:
![]() Iedere zaterdagochtend heel erg vroeg op om Telekids te kijken. En als ik zaterdags weg moest, dan namen wij Telekids altijd op *zucht*. Een aantal herhalingen zouden wel leuk zijn, maar dan wel als eenmalige stunt...
||
Citaat:
|
![]() |
Van mij hoeft het ook niet herhaald te worden maar wat was het geweldig! Grappig om te lezen dat ik niet de enige was die elke zaterdagochtend voor de tv zat! Nu ik er over nadenk duurde het eigenlijk wel altijd lang 3 a 4 uur ofzo maar ik vond het fantastisch!
zijn er nog video's dvds te koop? Ook van pittige tijden? xx trouwens ik vond alle onderdelen leuk maar pittige tijden was natuurlijk fantastisch vooral met de fransbauerkabouter hahahaha |
![]() |
|
Ik heb nog twee van de vier Pittige Tijden-videobanden hier thuis liggen!! Het is nu zelfs nog leuker om te kijken dan toén. Nu wordt opeens álles melig, vooral met 'n stel vrienden erbij.
![]() Ik ben er trouwens geweest, met mijn klas, in groep acht! Bozhard een hand gegeven toen ik riep dat 'Meidengeheimen' maar afgeschaft moest worden. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Leuk dat er wat meer mensen zijn die het terug op de buis willen (althans op herhaling).Compilaties van de afleveringen zouden natuurlijk ook leuk zijn, want ik denk niet dat ze bij rtl 3 uur vrijmaken voor 1 programma op herhaling. En wie is teddy ruxpin nou weer? Daar heb ik nu nog nooit van gehoord.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, alsjeblieft laat dit niet gebeuren. Ik was dan ook een enthousiaste fan van Telekids maar ik moet er echt niet aan denken om naar een 6 jaar oude Telekids te moeten kijken.
Wat Acey zei ben ik het helemaal mee eens; de kinderen van tegenwoordig hebben er geen interesse in. Die kinderen kijken liever naar die japanse manga series. En als je nog zo graag Telekids wil zien stop je Telekids videobanden in de recorder en heb je een paar uur Telekids. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En natuurlijk baal ik nog steeds dat ik niet voor de studio's stond toen de backstreet boys bij Telekids waren. Jees wat was ik chagerijnig die dag ![]()
|
Ik zou het niks vinden als ze het gingen herhalen. Toen was het wel leuk, maar ik ben bang hetzelfde te krijgen als ik bij meneer kaktus had. Vroeger vond ik dat geweldig, maar laatst heb ik een aflevering gezien en ik vond het echt zwaar tegenvallen. In je herrinnering zijn dingen altijd leuker dan ze in werkelijkheid zijn.
Daarom is volgens mij Ja zuster, nee zuster nu zo populair. Het enige wat daar nog van is zijn de liedjes en de rest bestaat niet meer. In verloop van tijd gaan mensen alleen de leukste dingen onthouden en de stukjes die ze minder vonden vergeten ze, dus als ze na een poos iets opnieuw te zien krijgen vinden van iets dat ze leuk vinden zehet vaak toch vinden tegevallen. Nee, herhalen is niks, hoogstens een keer een soord hoogtenpunten geval.
||
Citaat:
Met Harry de Hengst en Greet 44 ![]() ![]() En visite, visite, wat zullen we genieten ![]() En uiteraard Pittige Tijden. Lachen was dat. Nou ja, op een gegeven moment flauw geworden omdat er geen enkel verhaal meer inzat...
|
jaaaaaa ik ben ook naar telekids geweest!! in groep 7 was dat!! whoooh dat was echt zo vet
![]() ![]() ![]() de movierace hadden we niet gewonnen maar wel de lipstickshow ![]() haha
|
![]() |
|
|