Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het fotoboek is toch juist iets van Koen (en deels Tofke_H geloof ik) zelf.. en niet van s.com. Dan is t juist goed als het niet geintegreerd is in het forum, maar iets waar mensen zelf voor kunnen kiezen.
Nu is het fotoboek tenminste nog redelijk te overzien doordat er geen tienduizenden mensen lid zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt er dan ook voor kiezen, zolang je geen foto uploadt, ben je lid maar kan er niet op je gereageerd worden en kun je niet reageren. |
![]() |
|
In de volgende versie van het fotoboek die nog in aanbouw is verloopt 't aanmeld systeem iets anders:
- Iedereen kan inloggen, lid of niet. - Heb je foto's geupload, dan kan je ervoor kiezen je pagina aan te zetten. Vanaf dat moment ben je fotoboek-lid, en kunnen andere mensen je pagina bekijken. - Als je er weer genoeg van hebt, kan je je fotoboek zelf weer uitschakelen en al je foto's verwijderen. Niemand zal je pagina nog zien. Op die manier heeft iedereen zelf de beslissing wanneer ie z'n profiel aan / uit zet. Ik word ook aardig moedeloos van jan en alleman die ineens geen zin meer hebben in 't fotoboek. Denk dat dat de beste oplossing is, maar mocht je een beter alternatief hebben dan valt dat natuurlijk altijd te bespreken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een heikel punt, trouwens, dat ik zelf al als kanttekening wilde plaatsen bij mijn eigen idee: leden kunnen een onzinfoto uploaden (of een fictieve foto of hun eigen foto), dan reageren en en daarna snel hun profiel weer uitschakelen. Tenzij je maakt dat iedereen bij voorbaat kan reageren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar kan je dan slechts 1x je fotoboek aan- en uitzetten of ook vaker? ik vind het trouwens wel een heel goede optie ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() overigens: dat eerste probleem, kan dat bij de huidige versie niet ook? Iemand maakt een fotoboek aan, zet er een foto op van een ander en kan zo overal negatieve reacties neerzetten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Fotoboek en het beleid daarvan Verwijderd | 120 | 26-06-2007 16:17 | |
De Kantine |
Plaats je fotoboek link hier.... -->! blueeyes_jochie | 21 | 27-10-2003 21:25 |