Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hardware vergelijkingen? Dan kun je kijken op sites zoals:
www.tomshardware.com www.anandtech.com Je kunt ook googelen met een zoekterm als: review productnaam Maar waarom wil je bepaalde combinaties van hardware bijelkaar zoeken? Of bedoel je gewoon een webshop? |
![]() |
|
Wat zoek je precies?
Zoek je reviewsites, dus beoordelingen van bepaalde hardware? Zo ja, zoek op www.anandtech.com en andere hardwaresites, of google op "hardware reviews". Zoek je sites waar ze samengestelde systemen ten toon stellen, dan kun je idd zoeken op webshops. Op mijn website heb ik drie samengestelde systemen staan, met direkte links naar de produkten die je op verschillende webshops kunt bestellen: http://www.fluffles.net/computers/hardware/#10012 [Reclame] ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je bent het toetsenbord en de muis vergeten.
|
Verwijderd
|
In deze een foutje van mijn kant. Ik bedoel dus echt sites waar je kunt kijken of mijn moederbord en grafische kaart wel goed bij elkaar passen. Of bijvoorbeeld mijn moederbord en geheugen. Zulk soort dingen. Want ik heb dus begrepen dat sommige merken niet zo goed met elkaar samenwerken en dergelijke...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tenzij je een 3000+ Barton op een Asus K8V wilt proppen. ![]() @topicstarter, je kunt het beste gewoon zeggen wat je wilt, want of dingen goed samenwerken kun je niet aan de hand van een overzichtje zien. Post je config hier die je wilt samenstellen, en wacht het commentaar af.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Eigenlijk moet je er dan wel bij vermelden dat ze daar dan niet een toetsenbord moeten kopen. Maar als ik een toetsenbord zou moeten aanschaffen dan wordt het een IBM Clicky van eBay.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar ik denk niet dat de meeste mensen zo'n tobo zouden willen. Zo'n zilver sweex multimedia ding zal prima voldoen vermoed ik.
|
![]() |
|
|