Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2004, 21:48
Verwijderd
Waar ik dus naar op zoek ben is een site waar je bepaalde combinaties van hardware bij elkaar kunt zoeken, bijvoorbeel geheugen en moederbord. Weet iemand of er zoiets bestaat ?? In ieder geval bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2004, 22:02
Verwijderd
Dat kan bij iedere webshop
Gewoon aanklikken wat je wilt en klaar..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 22:09
Verwijderd
Hardware vergelijkingen? Dan kun je kijken op sites zoals:

www.tomshardware.com
www.anandtech.com

Je kunt ook googelen met een zoekterm als: review productnaam

Maar waarom wil je bepaalde combinaties van hardware bijelkaar zoeken? Of bedoel je gewoon een webshop?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:28
Enlightenment
Enlightenment is offline
Wat zoek je precies?

Zoek je reviewsites, dus beoordelingen van bepaalde hardware? Zo ja, zoek op www.anandtech.com en andere hardwaresites, of google op "hardware reviews".

Zoek je sites waar ze samengestelde systemen ten toon stellen, dan kun je idd zoeken op webshops. Op mijn website heb ik drie samengestelde systemen staan, met direkte links naar de produkten die je op verschillende webshops kunt bestellen:
http://www.fluffles.net/computers/hardware/#10012

[Reclame]
Oud 26-02-2004, 23:56
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 27-02-2004 @ 00:28:
Wat zoek je precies?

Zoek je reviewsites, dus beoordelingen van bepaalde hardware? Zo ja, zoek op www.anandtech.com en andere hardwaresites, of google op "hardware reviews".

Zoek je sites waar ze samengestelde systemen ten toon stellen, dan kun je idd zoeken op webshops. Op mijn website heb ik drie samengestelde systemen staan, met direkte links naar de produkten die je op verschillende webshops kunt bestellen:
http://www.fluffles.net/computers/hardware/#10012

[Reclame]
3 samengestelde systemen die toevállig allemaal 1 behoorlijk irriterende overeenkomst hebben
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 01:18
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Vaal schreef op 27-02-2004 @ 00:56:
3 samengestelde systemen die toevállig allemaal 1 behoorlijk irriterende overeenkomst hebben
Dat ze alle drie mooi gebalanceerd zijn en superlage prijs? Of dat ze alle drie een supergave proc hebben?
Oud 27-02-2004, 21:29
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 27-02-2004 @ 02:18:
Dat ze alle drie mooi gebalanceerd zijn en superlage prijs? Of dat ze alle drie een supergave proc hebben?
Nou, superlage prijs? hum hum hum..

En je bent het toetsenbord en de muis vergeten.
Oud 02-03-2004, 12:59
Verwijderd
In deze een foutje van mijn kant. Ik bedoel dus echt sites waar je kunt kijken of mijn moederbord en grafische kaart wel goed bij elkaar passen. Of bijvoorbeeld mijn moederbord en geheugen. Zulk soort dingen. Want ik heb dus begrepen dat sommige merken niet zo goed met elkaar samenwerken en dergelijke...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Wassup!! schreef op 02-03-2004 @ 13:59:
In deze een foutje van mijn kant. Ik bedoel dus echt sites waar je kunt kijken of mijn moederbord en grafische kaart wel goed bij elkaar passen. Of bijvoorbeeld mijn moederbord en geheugen. Zulk soort dingen. Want ik heb dus begrepen dat sommige merken niet zo goed met elkaar samenwerken en dergelijke...
Die sites heb je niet nodig, want in principe werkt alles gewoon met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:13
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
PIE schreef op 02-03-2004 @ 14:41:
Die sites heb je niet nodig, want in principe werkt alles gewoon met elkaar.
Ehh niet echt.

Tenzij je een 3000+ Barton op een Asus K8V wilt proppen.

@topicstarter, je kunt het beste gewoon zeggen wat je wilt, want of dingen goed samenwerken kun je niet aan de hand van een overzichtje zien. Post je config hier die je wilt samenstellen, en wacht het commentaar af.
Oud 02-03-2004, 15:20
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-02-2004 @ 22:29:
Nou, superlage prijs? hum hum hum..
Voor hetgeen je krijgt zeker, yep.
Citaat:
En je bent het toetsenbord en de muis vergeten.
Toetsenbord is bewust, want bij FCC hebben ze alleen duitse toetsenborden. Bovendien moet je voorkomen dat het in 2 pakketten verstuurd wordt. Muis zou je wel kunnen bestellen, zoals MX500 van Logitech. Maar tobo gewoon even bij lokale comp. boer halen voor €15 ofzo. Ik koop ze voor €5 in, maar op tobo's willen ze nog weleens veel winst maken, procentueel gezien dan.
Oud 02-03-2004, 18:37
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 02-03-2004 @ 16:20:
Voor hetgeen je krijgt zeker, yep.

Maar tobo gewoon even bij lokale comp. boer halen voor €15 ofzo. Ik koop ze voor €5 in, maar op tobo's willen ze nog weleens veel winst maken, procentueel gezien dan.
Over de prijs/kwaliteit verhouding valt te discussieren.
Eigenlijk moet je er dan wel bij vermelden dat ze daar dan niet een toetsenbord moeten kopen.

Maar als ik een toetsenbord zou moeten aanschaffen dan wordt het een IBM Clicky van eBay.
Oud 02-03-2004, 20:39
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 02-03-2004 @ 19:37:
Over de prijs/kwaliteit verhouding valt te discussieren.
Eigenlijk moet je er dan wel bij vermelden dat ze daar dan niet een toetsenbord moeten kopen.
Good point, zal het erbij vermelden.
Citaat:
Maar als ik een toetsenbord zou moeten aanschaffen dan wordt het een IBM Clicky van eBay.
Jouw keuze, nostalgisch.

Maar ik denk niet dat de meeste mensen zo'n tobo zouden willen. Zo'n zilver sweex multimedia ding zal prima voldoen vermoed ik.
Reageren

Regels voor berichten