![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb altijd geleerd dat het goed voor je huid is, omdat het dan wat vetter wordt en meer vocht krijgt, terwijl je huid na het zonnen juist droog is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens als je verbrand ben en het is zo erg dat het vervelend is (ook met slapen) dan kan een ibrufen helpen (dat werkt ontstekingremmend). Of andere ontstekingremmers (mijn hooikoortsmedicijnen helpen ook). |
![]() |
||
Citaat:
en jij probeert te zeggen dat je snel verbrandt???
||
Citaat:
![]() ik heb altijd geleerd dat het dus goed is voor je huid en ik wist niet dat het de volgende dag nog steeds effect heeft. Dacht dat het de volgende dag er wel af zou zijn en met een nieuwe laag antizonnebrand weer beschermd was tegen de zon. Maar de aftersun maakt het dus alleen maar erger... Voortaan zal ik dan wel ander spul gebruiken!
|
Verwijderd
|
Ik gebruik meestal Zwitsal, dat smeert tenminste makkelijk en het ruikt nog lekker ook (vind ik dan). Veel merken zijn zo vies dik en stevig (vaak vooral de goedkopere merken, maar ook een duurder merk, weet alleen de naam niet) of ze stinken verschrikkelijk (ook vaak de goedkopere merken, maar ook weer dat duurdere merk waar ik de naam dus niet van weet)...dat smeer niet lekker. Ik begin meestal met een factor ergens in de 20 en dan stap ik na een tijdje over op een lagere factor. Als aftersun gebruik ik meestal Calendulan emulsie, dat werkt super goed als je verbrand bent. Of ik gebruik babyaftersun ofzo. Een ander merk heeft ook doorzichtige gel, die vind ik ook erg fijn.
|
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik factor 30.
In de winter alleen voor m'n lippen (soms neus en wangen) en in de zomer voor lippen (soms neus en wangen) en handen. Vooral m'n lippen en handen zijn héél gevoelig voor zonnebrand. (Handen in de winter niet -> handschoenen). Maar goed, ik gebruik dus factor 30, en dat maar een paar keer. Na 3 of 4 dagen zon gebruik ik niets meer en verbrand ik ook niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebank bescherming Balance | 15 | 15-04-2009 14:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
heeft er iemand ervaring met de zonnenbank en tips voor me? Verwijderd | 14 | 24-07-2003 22:45 |