Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er vorig jaar Mei geweest met mijn vriend, ook een 3-daagse cruise en ik vond het erg leuk! (helaas niet zulk mooi weer, maar ja..dat is engeland he
![]() Mooie cruise, en leuke bioscoop (alleen erg koud 's nachts!, mijn vriend en ik waren toen ook helemaal alleen), gezellige disco en vooral 's avonds is het erg gezellig op het schip! In Newcastle hebben we eerst een sight-seeing tour gedaan, onder tussen paar keer uitgestapt voor musea en verder wat rondgelopen. Ik denk dat als je echt wil shoppen je ergens met de trein of bus heen moet, want waar wij waren heb ik niet veel winkels gezien! Ik wil zo'n cruise zeker nog een keer gaan doen! En over het geld, op de cruise kun je geld wisselen want ze hebben daar geen euro's. |
![]() |
|
Ik ben er op doortocht geweest vanaf Nederland naar Dundee, maar het is inderdaad geen wereldstad. Daardoor juist wel weer veel gezelliger dan London of Birmingham.
Geniet van het grappige accent, doe gezellig mee met het uitgaansleven en lach je rot op de boot. Het is gewoon een typische Engelse stad en als je van de Engelse mentaliteit en leefgewoontes houdt is het er heel gezellig. En wat geld betreft. De keer dat ik naar Newcastle ben geweest was nog in de guldentijd, maar sinds de euro ben ik nog twee keer per boot naar Engeland geweest. Weliswaar naar Hull, maar daar kon je wel met euro´s betalen maar kreeg je je wisselgeld in ponden. In Newcastle zelf hoef je er niet op te rekenen dat je met euro´s kan betalen, die zijn veel te trots op hun eigen munt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm als je dit nog leest voor de 30e (wij gaan de 30e)....laat je dan even weten hoe t was ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Buitenlands voetbal topic Stom Konijn | 31 | 20-07-2007 17:37 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten Deel II Gimme more beer | 500 | 20-01-2006 15:51 | |
Vrije tijd |
UEFA Cup 2003/2004 Verwijderd | 174 | 22-04-2004 18:22 | |
Vrije tijd |
Loting Champions League PV | 37 | 30-08-2002 09:01 | |
Vrije tijd |
Emerton bijna zeker naar Newcastle Unitid. Krugdinho | 12 | 28-08-2002 10:25 |