Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 16:39
aappie
aappie is offline
elluuu
is er iemand hier al eens naar New Castle geweest ?!
k ga er misschien heen, wat is daar echt leuk om te zien .. ??
ze zeggen dat je er heel goed kunt shoppen

Gr from aappiej
Advertentie
Oud 21-03-2004, 20:13
Alexanchez
Alexanchez is offline
EeYo0WzZ...! ( )

Het is Newcastle en geen New Castle.
Oud 21-03-2004, 21:10
aappie
aappie is offline
wh0opsiej..
Shame on me..
Oud 21-03-2004, 21:10
aappie
aappie is offline
NEWCASTLE , zo beter?
Oud 21-03-2004, 22:49
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik ga daar ook heen! (Ga 30 maart op een mini-cruise van 3 dagen van Ijmuiden naar Newcastle: op de ochtend van dag 2 komen we dan aan in Newcastle, daar kunnen we dan shoppen tot een uur of 15.30 en dan moeten we weer terug de boot op.)
Ik zou er dus ook wel wat meer info over kunnen gebruiken (leuke plekken om te doen in zo'n korte tijd)! Weet er verder ook niet veel vanaf....
Weet iemand misschien of ze daar ook euro's aannemen? Tis tenslotte wel een kustplaats.....
Wel kut hoor dat ze daar nog geen eurie's hebben hehe.....moet ik weer geld gaan wisselen..echt geen idee hoeveel ik wil wisselen.
Oud 23-03-2004, 06:13
miro
miro is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 21-03-2004 @ 23:49:
Ik ga daar ook heen! (Ga 30 maart op een mini-cruise van 3 dagen van Ijmuiden naar Newcastle: op de ochtend van dag 2 komen we dan aan in Newcastle, daar kunnen we dan shoppen tot een uur of 15.30 en dan moeten we weer terug de boot op.)
Ik zou er dus ook wel wat meer info over kunnen gebruiken (leuke plekken om te doen in zo'n korte tijd)! Weet er verder ook niet veel vanaf....
Weet iemand misschien of ze daar ook euro's aannemen? Tis tenslotte wel een kustplaats.....
Wel kut hoor dat ze daar nog geen eurie's hebben hehe.....moet ik weer geld gaan wisselen..echt geen idee hoeveel ik wil wisselen.
Dit heb ik ook gedaan. (tijdje geleden, was met exvriend)

Was wel superleuk, je moet niet meegaan op excursies enzo want dan hou je geen tijd meer over. T is zeker geen wereldstad, maar zeker heel gezellig, zeker als je met zijn tweeen gaat. Toen ik dr was namen ze geen euro's aan maar dat was wel t eerste jaar dat er uberhaupt euro's waren dus.

Dus: Leuk om even te shoppen met zijn tweeen en rond te kijken zeker als je met die minicruise gaat.
Oud 23-03-2004, 13:02
Verwijderd
Ik ben er vorig jaar Mei geweest met mijn vriend, ook een 3-daagse cruise en ik vond het erg leuk! (helaas niet zulk mooi weer, maar ja..dat is engeland he )

Mooie cruise, en leuke bioscoop (alleen erg koud 's nachts!, mijn vriend en ik waren toen ook helemaal alleen), gezellige disco en vooral 's avonds is het erg gezellig op het schip!

In Newcastle hebben we eerst een sight-seeing tour gedaan, onder tussen paar keer uitgestapt voor musea en verder wat rondgelopen. Ik denk dat als je echt wil shoppen je ergens met de trein of bus heen moet, want waar wij waren heb ik niet veel winkels gezien!

Ik wil zo'n cruise zeker nog een keer gaan doen!

En over het geld, op de cruise kun je geld wisselen want ze hebben daar geen euro's.
Oud 23-03-2004, 14:03
Dolores
Dolores is offline
Ik ga dr in de meivakantie waarschijnlijk heen!
Oud 23-03-2004, 17:17
AGH
AGH is offline
Ik ben er op doortocht geweest vanaf Nederland naar Dundee, maar het is inderdaad geen wereldstad. Daardoor juist wel weer veel gezelliger dan London of Birmingham.
Geniet van het grappige accent, doe gezellig mee met het uitgaansleven en lach je rot op de boot.
Het is gewoon een typische Engelse stad en als je van de Engelse mentaliteit en leefgewoontes houdt is het er heel gezellig.

En wat geld betreft. De keer dat ik naar Newcastle ben geweest was nog in de guldentijd, maar sinds de euro ben ik nog twee keer per boot naar Engeland geweest.
Weliswaar naar Hull, maar daar kon je wel met euro´s betalen maar kreeg je je wisselgeld in ponden.
In Newcastle zelf hoef je er niet op te rekenen dat je met euro´s kan betalen, die zijn veel te trots op hun eigen munt.
Oud 23-03-2004, 21:17
Belle
Belle is offline
Wij gaan er donderdagmiddag heen, ook met de 3 daagse minicruise, was uitgenodigt als testpersoon en mag gratis mee. Ben erg benieuwd!
Oud 25-03-2004, 16:56
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Belle schreef op 23-03-2004 @ 22:17:
Wij gaan er donderdagmiddag heen, ook met de 3 daagse minicruise, was uitgenodigt als testpersoon en mag gratis mee. Ben erg benieuwd!
Haha ook met dfds seaways dus Ik mocht ook gratis als testpersoon, maar omdat ik ook diner+ontbijt neem en de helft van de kosten van mijn vriend betaal (want hij mocht niet gratis) kom ik toch op 114 euro uit geloof ik....toch nog best duur als je t omrekent maarja...
Hmm als je dit nog leest voor de 30e (wij gaan de 30e)....laat je dan even weten hoe t was ?
Advertentie

Regels voor berichten