![]() |
||
Citaat:
![]() Vraag eens aan vrienden of vriendinnen of ze dat "vet" van je vinden opvallen en of dat lelijk staat. En vraag ze eerlijk antwoord te geven. (Echte vrienden doen dat wel ![]() En laat je niet door je zelfbeeld mislijden. Je gewicht is voor je lengte prima ![]() |
![]() |
|
Moet je niet toevallig ongesteld worden (dan houdt je soms vocht vast waardoor je wat zwaarder bent en er ook wat dikker uitziet, althans dat vind ik van mezelf altijd). Kan het zijn dat je de ene keer 's ochtends en de andere keer 's avonds gewogen hebt? Daar kan namelijk makkelijk 1,5 kg. verschil in zitten.
|
![]() |
1,5kilo in een week kan makkelijk, ben dr ook wel eens 4 aangekomen!
Vooral niks aan doen, als je nu weer je normale ritme opneemt gaat t dr als het goed is vanzelf weer af! En ja een paar kilo kan in het lichaam heel wat uitmaken voor jezelf, maar andere zien dat eigenlijk niet! Voor jezelf zie je een vetrol en je ziet dat je breder wordt maar dat komt omdat je jezelf heel kritisch bekijkt en een ander bekijkt jou niet zo kritisch! Dus niet overna denken, gewoon door met je leven en binnen een weekje is het er weer af!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Wie kan dit voor mij uittekenen? Quasi | 5 | 19-02-2009 21:38 | |
Software & Hardware |
Helpt, mijn laptop piept. Wat kan dit zijn? Verwijderd | 6 | 04-05-2006 12:01 | |
Psychologie |
Hoe kan dit nou??! McModder | 8 | 08-05-2005 19:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kan dit blaasontsteking zijn? Verwijderd | 17 | 24-03-2005 20:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan me helpen met dit gedicht..*need help* Bjorn2k5 | 3 | 03-12-2004 15:39 | |
Software & Hardware |
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register.. Verwijderd | 6 | 16-02-2002 17:31 |