Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 23:48
reddragon
reddragon is offline
stel der is een meid/jongen die je leuk vind en degene weet je bijna cker dat hij/zij je ook wel ziet zitten en degene wil wel wat leuks een keer gaan doen met je waar neem je hem/haar mee naar toe?
Oud 13-03-2004, 23:52
Verwijderd
wat drinken in een café! liefst een andere stad, zodat jullie niet samen gezien worden om roddels te vermijden... anders een musuembezoekje! maar niet de bioscoop want dan heb je niet de gelegenheid om met elkaar te praten...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:59
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ja, idd. Cafe'tje, of restaurantje. Maar niet meteen dineren, gewoon casual lunchen ofzo en gezellig kletsen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 00:01
Charlottetje
Charlottetje is offline
De kroeg is inderdaad altijd goed!
Eventueel kun je van daaruit altijd nog wat anders gaan doen, toch?
Oud 14-03-2004, 01:38
Somebody Special
Somebody Special is offline
Wij hebben uren door de stad gelopen, heen en weer en weer terug, ik wist niets beters te doen en al had ik wel wat beters geweten had ik het niet voor durven stellen
Oud 14-03-2004, 09:03
Sade
Sade is offline
Je kunt ook met bios beginnen en daarna nog wat gaan drinken. Je bent onderweg naar de bioscoop namelijk ook al samen, en mocht je gesprekstof een beetje aan zijn eind lopen tegen de tijd dat je bij de bios aangekomen bent, maakt dat niet uit want dan ga je toch naar de film kijken. Je kunt bovendien gewoon even wennen aan het hem/haar naast je hebben zitten, zo dichtbij

En daarna gaan jullie dus gezellig ergens wat drinken en mochten jullie allebei een beetje nerveus zijn dan heb je in ieder geval nog een gespreksonderwerp om het gesprek weer mee op gang te krijgen, namelijk de film
Oud 14-03-2004, 09:59
Earphone
Earphone is offline
Ga naar de dierentuin. Da's tenminste origineel. Al de rest (café, cinema) is zo cliché maar ach ja, het is natuurlijk ook wel goed.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 10:18
love is life
love is life is offline
cinema
Oud 14-03-2004, 10:37
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Wat drinken in een cafeetje is altijd wel gezellig (naja ligt aan de persoon natuurlijk) of gewoon door de stad lopen . Misschien wel standaard maar wel gezellig.

Naar de bios zou ik niet op een eerste afspraakje doen, tijdens de film zit je maar naast elkaar je kan niets tegen elkaar zeggen volgens mij wordt dat heel raar.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 10:49
Verwijderd
gewoon wat gaan drinken jah, als het niets is kun je na 1 glaasje weer opstappen.. en anders bestel je gewoon nog een keer.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 10:51
lso
lso is offline
k zou nooit naar bioscoop gaan op eerste afspraakje.. moet je al direct twee uur zwijgen.. zonder irl kennis te maken.. zelfs al heb je dan al een halfuurtje gebabbeld.. zou raar doen.. *
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:03
Verwijderd
Denk dat ik dan naar Croissanterie Paris of een Bakker Bart ga, maar ook wel een cafeetje ofzo, ergens waar je elkaar wél kan verstaan (waar dus geen luid muziek wordt gedraaid --> heeft tevens ook zn voordelen: je moet dicht bijelkaar staan om elkaar te verstaan ) en waar enigszins ook wel een gezellig sfeertje hangt. Bios is idd echt een afrader. Maar ja, na de 3e of 4e date kan dat ook wel stijl zijn... (zodra de lichten gedimd worden )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten