Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 17:28
inspirations
inspirations is offline
hij is niet echt bekend maar hij is wel ontzettend gaaf! misschien ken je hem van tv. KLAAS! khep em onder andere in de opkomst gezien. en uhm haha ik zat toen vooraan, en bijna heel de show heeft ie grapjes ten koste van mij gemaakt. allemaal liedjes en beatboxen over mij. kvont et niet erg hoor. en na de show toen zag ik em nog ff lope en toen kwam die naar me toe van ey bas, da vont je toch nie erg. ik zo nee, nee tuurlek nie. egt hele goeie gast is et gwoon, en z'n manier van cabaret is echt een aanrader. meer mensen die hem wel eens gezien hebben? zo niet, dan kan ik je zeker aanraden een x naar zijn show te gaan!
Advertentie
Oud 12-01-2004, 20:35
tinus11
tinus11 is offline
ik heb z'n eerste show (extreem) gezien.
en ja ik ben ook fan, helemaal verslaafd, ik kijk zelfs af en toe t klokhuis....
ja, hij is leuk
Oud 12-01-2004, 20:57
alpha
alpha is offline
Hij heeft ook, vorig jaar geloof ik, Kinderen voor Kinderen gepresenteerd. Volgens mij heb ik hem eens op tv gezien met een show.
Oud 13-01-2004, 07:06
inspirations
inspirations is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 12-01-2004 @ 21:35:
ik heb z'n eerste show (extreem) gezien.
en ja ik ben ook fan, helemaal verslaafd, ik kijk zelfs af en toe t klokhuis....
ja, hij is leuk
inderdaar ja, klokhuis doet ie ook!
Oud 14-01-2004, 13:58
Verwijderd
Ik ben vorige week donderdag naar Klaas geweest en hij was idd echt leuk. Dat beatboxen en die stemmetjes zijn heel erg goed! Zijn grapjes vond ik niet zo heel fantastisch (weinig diepgang) maar wel de moeite waard hoor. Klaas heeft iets onwijs schattigs over zich Het is volgens mij de ultieme jongeren/CKV-voorstelling!!
Oud 14-01-2004, 20:09
ZIJ
ZIJ is offline
:-) ik ben er ook heen geweest. Echt een heerlijke show! Wat een talent heeft die man! Voor alles! Muziek, piano, zingen, dwarsfluit, beatboxen... En grappig zijn...

Oud 26-01-2004, 21:10
Laijun
Laijun is offline
jaaaaaaaaaa hij is cute
Oud 27-01-2004, 13:54
Daangerous
Daangerous is offline
ik vond hem echt schraal bij Vara Laat
Oud 30-01-2004, 18:37
tinus11
tinus11 is offline
10 februari zie ik hem weer in de lievenkamp te oss.
o wat ben ik blij
Oud 31-01-2004, 18:06
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb em een keer op de tv gezien en een keer op lowlands. Het was jammer dat veel dingen gelijk waren bij die twee.

Maar ik vind em wel erg grappig Al is dit humor waar ik al gauw op uitgekeken ben. Moet dus niet al te lang duren.

Bij vara laat issie gewoon maarja
Oud 31-01-2004, 22:39
battlestar
battlestar is offline
gezien hier in de schouwburg ja echt geweldig.. veel improvisatie en dat beatboxen en die panfluit
hij moet het niet van het praten hebben, maar het muzikale
Oud 29-02-2004, 18:19
kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 27-01-2004 @ 14:54:
ik vond hem echt schraal bij Vara Laat

Ik ook maar zijn eerste show 'extreem' vond ik wel weer heel goed.
Oud 01-03-2004, 17:24
tinus11
tinus11 is offline
ik heb hem nu gezien:

vet,wreed,cool,gaaf maar niet zo goed als extreem.

vooral het stuk over bij de onderbuurman die nit kan praten is uper.
Oud 22-03-2004, 18:34
floggingmolly-g
floggingmolly-g is offline
YESSSSSSSSSSS eindelijk nog meer fans van KLAAS helemaal top is die gozer toen ik extreem had gezien.. was ik meteen verkocht man en klokhuis doet ie zo grappig dat hoofd alleen al zo LEUK gewoon en vara laat is een vaag programma maar hij doet het wle grappig ik heb een rap van hem op me pctje staan over het sprookjesbos haha zo vettt en kinder voor kinderen haha met hem erbij is het leuk en en en ik ga woensdag naar MIX haha echt superleuk
Advertentie

Regels voor berichten