![]() |
|
![]() |
Geslacht: man/vrouw
Leeftijd: <18 Hebt u ooit onveilig gevreeen? nee Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? de pil Waar denkt u aan bij AIDS? enge ziekte Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Meer geld vrijmaken ervoor ofzo ![]() |
![]() |
|
Geslacht: man
Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen?: Ja Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? Ja, condoom Waar denkt u aan bij AIDS? De gevolgen van een HIV-besmetting Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Nee, zo houden, er wordt genoeg informatie (in nederland) over gegeven. De rest moet je zelf doen. graag gedaan |
![]() |
|
Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Nee Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? Condoom Waar denkt u aan bij AIDS? ziekte die op dit moment door moderne geneeskunde niet te genezen is (alleen maar te remmen) -ziekte die vreoger 90% van de apenpopulatie de das omdeed -ziekte waar warschijnlijk maar een paar mensen imuun voor zijn -ziekte die je geheugencellen van je afweersysteem aanvalt zodat je je niet meer kan verdedigen tegen andere ziektes Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Voorlichting (in hfrica hoe te voorkomen) en in Nederland wat meer biologie zodat het niet de erge myterie ziekte is
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ENQUETE VEILIG VRIJEN
Geslacht: vrouw Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? ja Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? pil Waar denkt u aan bij AIDS? ongenezelijke ziekte Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? In NL kan je niet veel meer doen behalve condooms veel goedkoper uitgeven, maar in minder goed ontwikkelde landen veel meer educatie geven.
Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 14:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Onveilig alsin zonder bescherming tegen zwangerschap niet, maar je hebt het over AIDS, dus ik denk niet dat je dat bedoelt. Ja, ik heb zonder condoom gevreeen (maar alleen met mensen die nog nooit zelf onbeschermde geslachtsgemeenschap hadden gehad) Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? Ja, de pil, maar dat bedoel je niet denk ik. Ik ben op dit moment trouwens niet aan het vrijen, maar aan het forummen. Waar denkt u aan bij AIDS? Aan een auto-immuunziekte die in Nederland weinig voorkomt maar wel nogal dodelijk is. En aan zielige weesjes in Afrika. Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? In Nederland niet echt; er wordt genoeg voorlichting gegeven op middelbare scholen. Misschien is het een idee om op sommige scholen die te vervroegen (er zijn scholen waar je pas in de vierde seksuele voorlichting krijgt, dan is het voor heel wat mensen al te laat). En je zou de enkelingen die niet op school zitten ook kunnen benaderen met voorlichting, maar dat lijkt me vrij moeilijk. In Afrika bij de zielige weesjes mag er nog wel heel wat gedaan worden. Ik ben vóór voorlichting op ongeveer tienjarige leeftijd (in veel gebieden daar zijn ze er vrij vroeg mee), strenger toezien op verkrachtingen, gratis verstrekken van condooms en medicijnen om ervoor te zorgen dat een zwangere vrouw met HIV haar baby niet besmet, en allerlei dingen die daar de acceptatie van condoomgebruik kunnen bevorderen. |
![]() |
|
Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Nee Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? In feite noch ja noch nee, aangezien ik niet vrij. ![]() Waar denkt u aan bij AIDS? De dood Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Ja, ik weet niet wat. |
![]() |
|
Condoomgebruik in afrika is een probleem. Ze zijn er niet, te duur en niet stoer. Buitenechtelijke sex met zoveel mogelijk partners is dat weer wel. Prostitutie vrij normaal en vaak bitter noodzakelijk. Medische zorg is slecht, en als een HIV moeder een keizersnede krijgt om de baby niet te besmetten, gaat ze wel borstvoeding geven en wordt de baby alsnog besmet. Verder speelt bijgeloof een rol, huismiddeltjes geven een vals gevoel van veiligheid. Bovendien vertrouwt men op het westen, die in hun idee HET medicijn allang hebben maar afrika zo zichzelf wil laten uitroeien, in hun optiek. Nou zijn er ook wel medicijnen, maar nog steeds geen vaccin. En de medicijnen zijn te duur.
|
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Ja, met mijn huidige partner. Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? Mijn vriendin de pil, samen condoom (soms). Waar denkt u aan bij AIDS? Auto-immuun ziekte die voorafgegaan wordt door HIV. Niet meer per se lethaal. In Nederland (westerse wereld) met redelijk hoog aantal QALY's. Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Educatieve programma's dienen behouden te worden in het westen, Afrika etc. zullen betere/uitgebreidere programma's opgezet dienen te worden. Daarnaast zal ook de RK kerk van zijn rigide standpunten m.b.t. condoomgebruik moeten afstappen om te voorkomen dat straks al hun leden in deze landen eraan overlijden. M.V.G. Mederiacvm P.S.: graag zou ik willen weten op welke manier je deze data gaat analyseren, op de computer (met welk programma), met de hand (veel succes, tot over twee jaar) of anders? Worden de resultaten hier ook bekend gemaakt? Bij hoeveel respondenten vindt je dat je een adequate steekproef hebt genomen? Wat is eigenlijk je onderzoeksdesign? Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 15:08. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 15:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe het precies werkt met het afbreken van het afweersysteem zou ik moeten weten maar ik heb dat blok op school niet gehaald, moet ik nog even een her voor doen, je zal dus best gelijk hebben. Daarnaast, de vraag was wat ik over AIDS weet, en het kan best zo zijn ( dat weet ik wel zeker) dat sommige dingen die ik denk te weten niet correct zijn. Mederiacvm. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]efixer schreef op 30-12-2003 @ 13:25:
[B]ENQUETE VEILIG VRIJEN Geslacht: vrouw Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Ik vind eigenlijk alleen de pil al onveilig, maar dat doe ik momenteel wel. Zonder enige anticonceptie heb ik het echter nooit gedaan. Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? De pil Waar denkt u aan bij AIDS? Geen afweersysteem waardoor elke ziekte dodelijk kan zijn. Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Ik weet niet goed wat er al aan gedaan wordt, maar meer is altijd beter. Ze zouden bijvoorbeeld de condooms eens goedkoper kunnen maken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() - ja in 99% van de gevallen vast wel, maar is het 100% zeker dat je daarna echt aids krijgt? -
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? jah Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? jah, condoom Waar denkt u aan bij AIDS? onvelig vrijen, dark rooms en gaysauna's ![]() Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? jah... duidelijke en gerichte voorlichting... |
![]() |
||
Citaat:
lees ik het goed.. dat je je zelf dom vind? je zegt onveilig sex te hebbe gehad en je zegt ook bij aids "domheid van mensen omda ze geen voorbehoedsmiddel hebbe gebruikt"
|
![]() |
Leeftijd: 20 Heeft u ooit onveilig gevreeen? Ja Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? Condoom of HIV test. Waar denkt u aan bij AIDS? Aan de enorme angst die ik ooit 6 maanden lang heb gevoeld. ( alles goed afgelopen gelukkig ![]() Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Er zou veel meer informatie over het testen van HIV moeten komen en bovendien zou het sneller moeten kunnen !!! ( Dat je dus niet 10 dagen hoeft te wachten met sex ) De informatie zou vooral op jongeren gericht moeten zijn. ( aangezien die denken dat hun ouders ze raar aan zullen kijken als ze een HIV test willen ondergaan. ) Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 06:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Nee Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Ja, de pil Waar denkt u aan bij AIDS? Een ziekte die een leven kan verzieken. Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Ja, voorlichting. Maar dat vooral in Afrikaanse landen. Laat daar de paus zijn mond houden! |
![]() |
|
Leeftijd: <18 Hebt u ooit onveilig gevreeen? nee Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? pil Waar denkt u aan bij AIDS? afrika. geweldig vies en eng. dood Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? in afrika enzo meer voorlichting geven. dan laten ze het wel © Jelsoft Enterprises Limited, Scholieren.com 1997-2003 Home | Huiswerk | Fun | Forum
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Leeftijd: <18 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Niet echt, nouja condoom scheurde ![]() Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? Ja, de pil. Waar denkt u aan bij AIDS? Alsjeblieft niet. Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Ja natuurlijk, maar wat, nee dat is zo 123 niet te beantwoorden.
|
Geslacht: man/vrouw
Leeftijd: <18 18-25 25-40 40-55 55+ Hebt u ooit onveilig gevreeen? ja Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? de pil Waar denkt u aan bij AIDS? derde wereld landen Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen?Zo ja, wat? In ontwikkelingslanden meer voorlichting geven ennuh meer gratis voorbehoedsmiddelen uitdelen.
|
Verwijderd
|
geslacht: man
leeftijd: 18-25 Heeft u wel eens onveilig gevreeen: ja voorbehoedsmiddel: pil& condoom, in willekeurige volgorde Aids: daar moeten we wat aan doen We kunnen meer medicijnen naar ontwikkelingslanden sturen, door de fabrikanten te dwingen de verkoopprijs niet zo kunstmatig hoog te houden |
![]() |
|
![]() |
Geslacht:
man Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? ja Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? mn vriendin gebruikt de pil Waar denkt u aan bij AIDS? vervelende ziekte Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? nee, het enige dat nu nog gedaan kan worden iemands handje vasthouden bij het omdoen van een condoom, het lijkt me dat elke aap zo onderhand wel weet dat ie veilig moet vrijen als ie niet zeker weet dat beide virusvrij zijn
|
Geslacht:
man Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Juh. Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? de Pil... (maar dat is enkel tegen zwangerschap.) Waar denkt u aan bij AIDS? mensen die uiteindelijk sterven aan 'n doodordinair griepje als gevolg van... 13.000 Nederlanders die getroffen zijn met HIV en/of AIDS. (om 't 'ns dicht bij huis te zoeken.) Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Ja, o.a. betere voorlichting, meer aandacht besteden aan de AIDS-problematiek.
|
Leeftijd: <18 Hebt u ooit onveilig gevreeen? nee Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? Ja, de pil Waar denkt u aan bij AIDS? Dood door een simpele infectieziekte Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? In Afrika condooms uitdelen ofzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hallo allemaal. Hulp AUB! ^_^ EWGhana | 1 | 24-11-2013 19:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
enquete invullen aub Hannie1 | 10 | 09-07-2009 14:54 | |
Muziek |
enquete vul in aub Hannie1 | 2 | 12-06-2009 12:42 | |
Liefde & Relatie |