Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
idd...soms zijn er van die afleveringen waar ik egt geen hond aan vond..maar er is een aflevering, waarbij ik me egt heb doodgelachen, doordat ik van de bank flikkerde...dan ghaat Tom Green naar China of japan ofsow..en die gozers zijn zo humorloos...ze leven daar in eenofandere bedoeling dat elke dag hetzelfde moet zijn, dus als er dan een gek met een robot-kerstman gaat neuken, dan zie je al die mensen egt zo dom kijken egt niet normaal hoe grappig zeg..
![]()
||
Citaat:
hahaha nieuw? dit is hun 5e album. Verdiep je eens in bands voordat je zomaar losse kreten rondstrooit (zie transport league) ik heb de promo gekregen. het is een irritante kutband. een volslagen rip-off met niets origineels erin. soulfly voor en soulfy na. De agressiviteit die 'ervanaf moet spatten'(volgens de bio) is gewoon agressief zijn om het agressief zijn. de zanger komt niet goed over. beetje loos geschreeuw. ik vind het dikke shit.
||
Citaat:
dus fuck off
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hun een na laatste abum 'I scream up to the sky'bracht ze al op festivals zoals Summer Breeze, kreeg een wereldwijde distributie, recensies in de gerenommeerde metalbladjes enz. dat jij ze nu goed begint te vinden en dat jij hoopt dat ze bekend worden wil niet zeggen dat het zo is.
|
Ik open een topic, om mensen te informeren over iets wat ze niet kennen, ik wil jullie er gewoon een plezier mee doen en dan krijg ik dit soort reacties???
Wat doe ik verkeerd??? Ik blijf gewoon redelijk en aardig en dan komen jullie weer met jullie botte opmerkingen het hele topic verzieken. ga dan geen posts plaatsen als je niks te doen hebt dan te zeiken, dat jullie op die manier je frustraties kwijt willen die je ophoopt doordat jullie gepest worden ofzo kan ik niks aan doen, maar val dan geen onschuldige mensen ermee lastig. Ik pas daarvoor. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
jij gaf onjuiste informatie ik rectificeer dat. daarnaast heb ik in mijn post niet beledigend naar jou toe gesproken. slechts dat je je moet verdiepen, take that as a advice. (dit staat overigens los van dat je een volslagen randdebiel bent, maar goed). iederen is trouwens schuldig.
|
Inderdaad loop niet zo te zeiken, dat er een mensen zijn die het kennen wil niet zeggen dat iedereen het kent en voor sommige mensen kan dit dus best een nuttig topic zijn. Ik vind het ook stom dat sommige mensen op sommige mensen de hele tijd lopen te zeiken, ik hoop dat de personen waar ik het over heb hier een beetje mee willen stoppen eigenlijk..
||
Citaat:
2. ik randdebiel? Je kent me geeneens klootzak
||
Citaat:
2.sorry schat.
||
Citaat:
2. Sorry aanvaard, ![]()
||
Citaat:
is een politieblokkade op de A1 Politie houdt een man aan man zegt 'waarom houden jullie me aan?'(logische vraag) agent zegt: 'nou, we doorzoeken iedere auto, want we zoeken een serieverkrachter' agent zoekt de auto door, en even later mag de man doorrijden. half uur later staat die man er weer. zegt die agent 'ja meneer, we hebben uw auto net al doorzocht' 'ja maar ik heb overlegd met mijn vrouw enneh, ik doe het'.
Laatst gewijzigd op 03-03-2004 om 00:11. |
![]() |
|
trouwens anders had ik bij:< ...Ze zitten nu bij Nuclear Blast en hun nieuwe CD genaamd Destroy (waarom ook niet) komt binnenkort uit,.... > moeten schrijven 'Debuut album' en niet nieuwe album en niet dat ze NU bij Nuclear Blast zitten maar dat Nuclear Blast de nieuwe band heeft aangenomen ofzo.
dus zelf ook wat beter lezen ![]()
||
Citaat:
metalbands moeten eens met hun poten van beatles songs blijven. tenzij het king's x betreft natuurlijk.
||
Citaat:
Je kunt Beatle songs toch wel mooier maken? Ze waren toch allemaal al saai, dan kun je er beter iets vetters van maken dan zo'n suf nummer. ![]() Ektomorf - A hard day's Night
Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 13:39. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ektomorf (Excl. NL Show!!) Goudvishal | 6 | 01-02-2007 22:37 | |
Muziek |
Slayer + in flames + CoB + lamb of god vast choirs | 110 | 01-09-2006 23:28 | |
Muziek |
Children of Bodom concert (met One Man Army & Ektomorf) pulsing-maggot | 8 | 10-01-2006 20:54 | |
Muziek |
het gothic luistertopic pipimädchen | 500 | 03-02-2005 07:57 | |
Muziek |
zo. 13 okt W2 Den Bosch: Nile + Sinister + No return + anderen. jnieuwelaar | 8 | 28-08-2002 22:20 | |
Muziek |
De COMPLETE Metal Concert Agenda DarGull | 1 | 31-07-2002 00:41 |