Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2004, 09:38
Dunkelheit
Dunkelheit is offline
Hallo,

Ik heb onlangs een leuke meid leren kennen waarmee het op bijna alle vlakken goed klikt. Zij was het ook die me een valentijnskaart stuurde. Ik vind haar super, alleen er is een ding. Ze is bijna 3 jaar ouder dan ik. Verder is ze op alle fronten zoveel beter dan ik ben. Het gevoel dat ik had toen ik haar had leren kennen is nog zeer sterk aanwezig, alleen dat maakt plaats voor verschrikkelijke onzekerheid. Want wat zou ze nou in mij zien, vraag ik me af.

Wat kan ik hieraan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2004, 10:09
guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
Nou, als ze je al een valentijnskaart heeft gestuurd, zit het wel goed denk ik zo.
Dus weg met die onzekerheid en er gewoon voor gaan!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 10:31
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Idd. 3 jaar ouder maakt niet uit. En als ze je een valentijnskaart stuurt, zit het wel goed. eigenlijk herhaal ik guitarplayer haast gewoon . maar er gewoon voor gaan. Ze vind je leuk, dus niet onzeker gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Want wat zou ze nou in mij zien, vraag ik me af.
Waarschijnlijk dat je een hele leuke jongen bent met vastwel allerlei positieve eigenschappen..

Citaat:
alleen dat maakt plaats voor verschrikkelijke onzekerheid.
Als jou gevoelens bevestigd worden, is het misschien een goed moment om tegen jezelf te zeggen: "ik hoef niet meer onzeker te zijn, ik ben een leuke jongen en heb daarom een leuke vriendin" , of iets dergelijks
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:26
Bruut
Bruut is offline
meisje waar ik veel mee omga en t bed mee deel is 26.. en zelf ben ik 19

maarja dacht er eerst ook zo over net als jij.. nu heb ik er geen problemen meer mee
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:28
juno
juno is offline
Als jullie leeftijden omgekeerd waren, en jij dus de oudste zou zijn, zou je dat zelf een probleem vinden?

Nou dan. Geniet van het feit dat ze jou wil!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:25
sail fan
sail fan is offline
Ik val zelf nu ook op een meisje dat 2 jaar ouder is. Maakt me ook zeer oncker. Maar ik heb geen valentijnskaart van haar gehad. Toch met haar gezoent. Vorige wek. Afgelopen weekeind bij haar geweest. En bleek het toch niks te zijn. Het kan nog wel dat het wel wat wordt, maar je moet er idd gewon voor gaan. En dat het bij mij niet zo goed afliep, dat is jammer, maar ik dnek dat na die valentijnskaart het wel goed zit,

Heel veel succes. Niet nadenken en gewoon gaan.
Oud 02-03-2004, 00:47
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Ik heb onlangs een leuke meid leren kennen waarmee het op bijna alle vlakken goed klikt. Zij was het ook die me een valentijnskaart stuurde. Ik vind haar super, alleen er is een ding. Ze is bijna 3 jaar ouder dan ik. Verder is ze op alle fronten zoveel beter dan ik ben. Het gevoel dat ik had toen ik haar had leren kennen is nog zeer sterk aanwezig, alleen dat maakt plaats voor verschrikkelijke onzekerheid. Want wat zou ze nou in mij zien, vraag ik me af.
Dat heb ik ook...

En daardoor wil ik me continu bewijzen en aanwijzingen van haar krijgen of het nog goed zit...Die onzekerheid kan ik zelf moeilijk weg krijgen...Daarom neem ik niet zo snel meer een relatie. Ik wil eerst mezelf een beetje op orde hebben, voordat ik iets begin...

Soms dacht ik ook: wat moet zo knappe meid, in mijn ogen, met zo jongen als ik? Bij mij heeft het denk wel deels met vroeger te maken. Ik heb toen waarschijnlijk een soort minderwaardigheidscomplex opgebouwd, mede door anderen of door mezelf...

In ieder geval, sterkte...en probeer er van te genieten!

Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 00:51.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 08:45
Blaatkop
Blaatkop is offline
mja... ze vind je leuk... dat is het enige wat telt. Ze zal er waarschijnlijk haar redenen voor hebben ik zou je er gewoon niet zo druk om maken, nergens voor nodig. Ga gewoon een leuke tijd tegemoet!!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 09:28
Susanne
Susanne is offline
Tsja ik heb dat nu ook wel een beetje, hij is nu tweedejaars en op alle vlakken is hij net iets meer dan ik. Als we het over bepaalde onderwerpen hebben merk ik gewoon dat hij veel geleerder is dan ik ben, en eigenlijk irriteert me dat wel doordat ik altijd nog slimmer ben geweest.. misschien wat arrogant om te zeggen maar zo is/voelt dat gewoon
Maarja je kan het ook gewoon positief zien, als hij me niet hoefde was hij allang niet meer bij me geweest, en ik denk dat jij dat zo ook een beetje moet zien.
Oud 05-03-2004, 11:06
Dunkelheit
Dunkelheit is offline
Hmm, dit word niks meer. De laatste 4 dagen wordt er of niet, of heel afstandelijk gereageerd op m'n telefoontjes, mails e.d.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 11:18
snoodaard
snoodaard is offline
Op een oude fiets...
Oud 05-03-2004, 15:26
Joke01
Joke01 is offline
Ja, 't is wel herkenbaar voor mij. Maar je moet er idd gewoon voor gaan. Laat desnoods iemand eens aan haar vragen wat ze van je vindt, of als je de moed hebt kun je het ook zelf doen Twijfelen aan jezelf doet denk ik iedereen wel, maar daar kom je niet echt verder mee. Ik denk dat ze je wel bijzonder vindt, anders zou ze je geen Valentijnskaart sturen toch? En mocht het toch niets worden kun je altijd nog goede vrienden blijven

succes!

P.S. Leeftijd zou ik me trouwens geen zorgen om maken, 3 jaar valt best wel mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten