Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik val zelf nu ook op een meisje dat 2 jaar ouder is. Maakt me ook zeer oncker. Maar ik heb geen valentijnskaart van haar gehad. Toch met haar gezoent. Vorige wek. Afgelopen weekeind bij haar geweest. En bleek het toch niks te zijn. Het kan nog wel dat het wel wat wordt, maar je moet er idd gewon voor gaan. En dat het bij mij niet zo goed afliep, dat is jammer, maar ik dnek dat na die valentijnskaart het wel goed zit,
Heel veel succes. Niet nadenken en gewoon gaan.
||
Citaat:
En daardoor wil ik me continu bewijzen en aanwijzingen van haar krijgen of het nog goed zit...Die onzekerheid kan ik zelf moeilijk weg krijgen...Daarom neem ik niet zo snel meer een relatie. Ik wil eerst mezelf een beetje op orde hebben, voordat ik iets begin... Soms dacht ik ook: wat moet zo knappe meid, in mijn ogen, met zo jongen als ik? Bij mij heeft het denk wel deels met vroeger te maken. Ik heb toen waarschijnlijk een soort minderwaardigheidscomplex opgebouwd, mede door anderen of door mezelf... In ieder geval, sterkte...en probeer er van te genieten! ![]() Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 00:51. |
![]() |
|
![]() |
Tsja ik heb dat nu ook wel een beetje, hij is nu tweedejaars en op alle vlakken is hij net iets meer dan ik. Als we het over bepaalde onderwerpen hebben merk ik gewoon dat hij veel geleerder is dan ik ben, en eigenlijk irriteert me dat wel doordat ik altijd nog slimmer ben geweest.. misschien wat arrogant om te zeggen maar zo is/voelt dat gewoon
![]() Maarja je kan het ook gewoon positief zien, als hij me niet hoefde was hij allang niet meer bij me geweest, en ik denk dat jij dat zo ook een beetje moet zien. ![]()
|
Ja, 't is wel herkenbaar voor mij. Maar je moet er idd gewoon voor gaan. Laat desnoods iemand eens aan haar vragen wat ze van je vindt, of als je de moed hebt kun je het ook zelf doen
![]() succes! P.S. Leeftijd zou ik me trouwens geen zorgen om maken, 3 jaar valt best wel mee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ken je dat gevoel? Knaagdier | 1 | 23-11-2011 21:58 | |
Studeren |
Kennen jullie dit gevoel? Verwijderd | 3 | 27-05-2011 14:01 | |