Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2004, 12:12
anja
anja is offline
Hey allemaal,

Mag ik jullie (en dan vooral de mannen?) even iets vragen? Ik was gister mijn vriendje met mijn handen aan het bevredigen, en blijkbaar stopte ik per ongeluk met hem te stimuleren toen zijn orgasme begon. Er kwamen twee straaltjes sperma uit, en toen stopte het. Normaal zijn het er meer... hij vroeg me toen door te gaan, en een tiental seconden later kwam hij écht. Heel vreemd! Kan het dat als je net op een orgasme stopt, de ejaculatie halverwege stilvalt, en als je dan door gaat met stimuleren de verdere ejaculatie alsnog volgt?
Oud 01-03-2004, 12:17
Whuzz
Whuzz is offline
Yup, dat kan. Dat is wel heel moeilijk timen, zeker als je het niet zelf doet lijkt me, maar het kan ja. Bij mij is het echte orgasme dan een stuk heftiger dan normaal trouwens.
Dat is eigenlijk het ultieme randjes-fietsen he
Oud 01-03-2004, 12:22
juno
juno is offline
Het kan alleen als het orgasme echt net begint. Als hij halverwege is gaat het verder uit als een nachtkaars enkomt het ook niet terug. Daarom is het ook zo vervelend als hij eruit schiet, per ongeluk.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:31
Midget
Midget is offline
had ik gister ook
alleen tijdens het echte werk dan
dat was wel grappig
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 15:21
carla-tje
carla-tje is offline
Volgens mij heb je inderdaad per ongeluk het ultieme randjesfietsen beoefend bij je vriendje

Meisjes kunnen ook 'half' klaarkomen op deze manier, daarover is nog niet zo lang geleden een topic geweest.
Oud 04-03-2004, 18:45
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Da's het betere werk ja. Maar inderdaad die timing.. Een jongen zelf kan trouwens best veel invloed uitoefenen op de intensiteit daarvan ook als je toch nog net over die helft blijkt te komen. Dus het is een beetje teamwork

Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:55
De Centimeester
De Centimeester is offline
Hij vroeg je om door te gaan? Sma, van mij had je drie petsen en een stomp gekregen. Tis trekken of ik trek wat anders, swa. Gewoon blijven trekken totdat ie zijn ogen dichtdoet en Swayzee gaat, peace.
Oud 10-03-2004, 16:04
Verwijderd
Mijn vriend zou heel resoluut mijn hand weer terug doen en even heeeel duidelijk laten weten dat ik door moet gaan en absoluut niet moet stoppen totdat ie helemaal is klaargekomen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 23:27
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
De Centimeester schreef op 04-03-2004 @ 19:55:
Hij vroeg je om door te gaan? Sma, van mij had je drie petsen en een stomp gekregen. Tis trekken of ik trek wat anders, swa. Gewoon blijven trekken totdat ie zijn ogen dichtdoet en Swayzee gaat, peace.
Ey, papii
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten