Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 15:20
OceanEye
OceanEye is offline
voordelen/nadelen?
Oud 21-03-2004, 15:22
Verwijderd
Voordelen:

*altijd dichtbij
*kan je samen hw maken / naar je werk rijden (en trug)
*kent m langere tijd

Nadelen:

*constant op elkaars lip
*irri als t uit is!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 15:29
OceanEye
OceanEye is offline
ik vind zelf ook dat het natuurlijk heel leuk en gezellig is en dat je veel bij elkaar bent maar het is natuurlijk ook zo dat klasgenoten/collega's zich er dan vaak ook mee gaan bemoeien en het is idd heel irritant als het uit is omdat je elkaar dan toch wel vaak nog tegenkomt
Oud 21-03-2004, 15:49
vrijgezel
vrijgezel is offline
Ik heb een vriend op mijn werk gehad en toen we wat hadden ging het opzich prima we konden goed het knopje omschakelen van prive naar werk situatie dus geen kleffigheid natuurlijk knipoog je weleens of een zachte aanraking/liefkozing maar niet dat het zichtbaar is voor de rest van het personeel.
Net zoals vriendin van mij op het werk die waren vaak best wel klef enzo in de kantine dat was gewoon niet leuk meer...
De problemen begonnen pas toen de relatie over was 3 maanden ging het goed maar toen kregen we over iets heel stoms ruzie en een dik jaar was het oorlog vaak op feestjes ruzie overal en in de werksfeer kon je het ook merken gelukkig is het nu een stuk beter zijn ouder geworden verstandiger en kunnen zelfs weer wat respect voor elkaar opbrengen en normaal interesse in elkaars levens tonen en niet vol afschuw aan die tijd terug denken.

Maar ik zeg nu ook ik neem nooit weer een relatie met een collega de relatie is niet het probleem maar daarna.
Oud 21-03-2004, 15:59
Luna
Luna is offline
Lijkt me niks.
Ik kan geen voordelen bedenken iig.
Op het werk is het misschien anders maar in de klas, dan zie je elkaar echt elke dag de hele dag...
Oud 21-03-2004, 16:27
ironflower
ironflower is offline
In de 3de, 5de en nu in de 6de zit ik bij mijn vriend in de klas.
We hebben een verschillend profiel, dus we zien elkaar in de lessen alleen bij gezamelijk lessen zoals nederlands en engels.
En we zien elkaar bij natuurkunde, latijn en aardrijkskunde
We zitten deze vakken naast elkaar. Maar als dat niet zo is, dan maakt het ook niet uit.

Vorig jaar hadden we ook veel lessen met elkaar maar zaten we ook gewoon naast andere, dus niet dat we perce naast elkaar moeten zitten of weet ik veel wat.

We zitten in dezelfde vriendengroep, dus in de pauze bij elkaar.

Ik vind het niet nadelig, want je hebt zat lessen zonder hem enzo, en tijdens de les ben je toch meestal gewoon bezig en dan is hij niet anders dan een andere medeleerling (ja wel wat anders natuurlijk...soms geef je een kusje of we schrijven met elkaar)

Een voordeel vind ik wel dat je elkaar toch wel elke dag ziet, in ons geval wordt dat niet saai of vervelend of dat je echt een controlerend idee hebt van..zo ziet/weet hij alles van me.

Een nadeel vind ik wel dat omdat je elkaar al heel de week op school ziet, dat je dan minder snel gewoon thuis en na school ed met elkaar afspreekt. Bij ons dan..
Ik bedoel als je een vriend hebt buiten school, dan spreek je wss vaker af, dan als je hem al elke dag ziet (ookal is dat zien op school anders dan dat je elkaar thuis ziet, als je alleen bent..)

edit: Het is pas 5 mnd uit geweest, en in die tijd is het allemaal heel erg vaag en vervelend geweest. Om verschillende redenen, het liefst wou ik hem gewoon echt niet zien en hem gewoon vergeten en negeren..maar dan is bij elkaar op school zitten...zelfde vriendengroep zitten...een groot nadeel

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:15
sientjuh
sientjuh is offline
Heb het idee dat je elkaar dan wel erg veel ziet en lijkt mij geen ideale situatie, maar ligt er misschien ook aan of je veel samenwerkt. In de klas lijkt me iig niets, ben zelfs blij dat hij op totaal andere school zit
Soms vind ik wel dat we elkaar weinig zien, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms ook helemaal niet erg vind als ik 'm een tijdje niet zie
Oud 21-03-2004, 21:34
Cruz
Cruz is offline
Voordeel: je ziet elkaar lekker vaak
Nadeel: als het dan over gaat...
Oud 21-03-2004, 21:38
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
k heb heel ff met een jongen uit de klas gehad--> nooooooit meer!! K werd er helemaal niet goed van, en nu is het eik alleen nog maar erger.. niet echt aan te raden wat mij betreft
Oud 21-03-2004, 22:47
beija_flor
beija_flor is offline
Mijn exvriend waar ik een jaar mee gehad heb zat/zit bij mij in m'n klas en nu gaat hij met een vriendin van me die ook bij me in de klas zit, opzich wel irritant maargoed weetje, zoveel interesseert het me neit maar het is opzich een groot nadeel, voordelen zijn er gewoon niet vind ik. als het uit gaat is het in het begin errug moeilijk.. zeker
Oud 22-03-2004, 13:06
Leiza
Leiza is offline
Ik vind dat echt zwaar irritant!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:42
snoopy
snoopy is offline
Mijn vriend zit niet bij mij in de klas, maar wel op school. Zo hebben we niet de nadelen maar wel de voordelen
Ben het verder met hippe woepsie eens.
Oud 22-03-2004, 15:14
jongen
jongen is offline
Ik heb een paar maanden terug een vriendin in me klas gehad. Dat was echt zwaar klote! In het begin wel gezellig, maar later wou ik wat meer tijd voor mezelf. En je raad t al, zij bleef maar aan me kleven en ik had totaal geen tijd voor mezelf. Het was echt heerlijk als ik es een les had waar zij niet in de klas zat. Dit kon zo dus niet langer doorgaan en toen heb ik t uitgemaakt. Zij huilen enz.
Het is wel kut dat ze nu nog steeds bij me in de klas zit, want ik kan haar totaal niet meer uitstaan. En ik negeer haar zoveel mogelijk.

Relaties in de klas zijn KLOTE!!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:25
Verwijderd
In de klas? Dat noooit meer... alleen maar onhandig
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:38
Surjirro
Surjirro is offline
Idd, zoals Ironflower al zei: Je hebt minder snel na school af te spreken want voor je het weet heb je helemaal geen apart leven meer. Ook lijkt het me onwijs vervelend dat iedereen zich er de hele tijd mee bemoeit. Maar loopt toch niets leuks rond bij mij in de klas dus das verder ook geen probleem
Oud 22-03-2004, 15:41
Verwijderd
mijn vriend en ik werken allebei als vrijwilliger in hetzelfde poppodium maar vaak doen we verschillende dingen dus zitten we niet de hele tijd op elkaars lip en is het best te doen...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:45
Verwijderd
Ehm, ik denk dat als ik enmn vriend in het zelfde bedrijf zouden gaan werken alleen maar ruzie zouden krijgen. Same werken zitten niet veel voordelen aan, behalve dan dat we dan met elkaar mee kunnen rijden.
In m'n klas zou leuk zijn
Zelfde interesse als hij deze klas gekozen zou hebben, we zouden samen projecten of presentaties kunnen doen en dat maakt het ook makkelijker als het gaat om dat samen inelkaar te zetten omdat ik hem toch al zie buiten school.

Maar op zich heb ik het liever niet, als we samen naar een feestje gaan zitten we elkaar ook niet constant op de lip: ik klets met mijn vriendinnen en hij hangt de malloot uit met de rest, ik hou school en werk liever gescheiden van mijn relatie dus neah meer nadelen dan voordelen voor mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten