Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Precies ja, zo heet dat ja. Ik moet die filmpjes echt nodig weer zien. "Serrana arpeggio's" hete een filmpje waarin ie dat live deed en 't klonk wel zo goed. Veel emotie en da's opzich raar aangezien er zoveel noten voorbij gevlogen kwamen.
Hoe is het ondertussen eigelijk met de man. Leeft ie nog en gaat ie nog ooit iets van genezen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het Rosenberg trio heeft echt super mooie nummers, zijn ook nog wel te spelen, maar klinkt gewoon echt super mooi.
Another brick in the wall van pink Floyd blijft goed. Django Reinhardt heeft ook echt heeele mooie leidjes gemaakt. ZZ Top - Cheap Sunglasses Pearl Jam - o.a. Alive Dat blijven voor mij toch wel een beetje de leuke gitaarnummers, vooral ook om ze zelf te spelen...
|
![]() |
Satisfaction - Rolling Stones
Keep yourself alive - Queen Another Brick in the Wall - Pink Floyd November Rain - Guns n Roses Paradise by the dashboardlight - Meatloaf Start me up - Stones Brown sugar - Stones Brighton Rock - Queen Hammer to fall - Queen Live and let die - Paul McCartney/Guns n Roses Layla - Eric Clapton Tie your mother down - Queen One Vision - Queen Get Back - Beatles |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan? Verwijderd | 500 | 24-08-2013 21:25 | |
Muziek |
Waar luister je naar over 5 jaar? Eresh'kigĺl | 103 | 10-08-2004 08:51 | |
Muziek |
Gitaar muziek, allan Holdsworth ?? Hakuna | 20 | 02-02-2004 15:38 |