Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2002, 14:00
GeritoDM
GeritoDM is offline
Op school, in de kerk of onder catechisatie teken vaak een hoofdje, tenminste, als ik niets beters te doen heb.
Ik heb ze ff verzameld, gescand en upgeload. Hier zien ze:
Deze heb ik geloof ik een keer getekend toen ik ziek was... kan je wel merken aan zun neus en kin.
drie of vier weken geleden
Deze is van een keertje catechisatie toen de dominee saai was (nouja, een keertje, tis zo'n beetje altijd saai ). Oja, het (of de?) pupil is door iemand anders dr in getekend. Vontik niet zo leuk... Ow wacht, ik kan het misschien wel weghalen met PSP ossow...
begin dit jaar
Oja, deze heb ik op een zondagavond getekend... had een beetje veel inspiratie .
rond oud & nieuw geloof ik
De kerkdienst was een beetje errug saai geloof ik. Nouja, het ventje klopt niet helemaal, maar ja, boeie... ik ben gewoon nog niet zo goed in 3/4aangezicht (ongveer 3/4 ).
maand geleden
Haha, deze waren ook tijdens een kerkdienst. Ik ging wat kerkleden natekenen, tenminste, beetje spottend natuurlijk.
drie zondagen geleden
Catechisatie... staat ergens onderaan een bladzijde van mijn boekje. Vandaar het woord alcoholverslaafden. Ik probeerde een soort stippeltechniek uit geloof ik...
eind vorig jaar
Ghehehe, dit is een leraar van school, alleen dan sterk vermagerd. Er hing al een spotprent van em aan zijn muur, maar leek niet echt vond ik. Dus ik probeerde het ook maar, om te kijken of die van mij wat meer zou lijken. Hij is wel aardig gelukt, maar niet echt fantastisch.
weet ik echt niet
Latijn was saai... en de leraar boos. Het haar is gigantisch mislukt, maar daar ben ik ook helemaal niet goed in.
vier á vijf weken geleden
Aanschouw de oudoom van Pim "(erg lelijk woord)" Fortuyn.(linksonder) Ik heb em samen met Soulfire getekend, hij heeft vooral de bovenkant van het hoofd getekend (oog, neus, bovenkantschedel, oor etc.) en ik de onderkaak en stukje nek en alle schaduwen. Ben erg tevreden over deze.
gisteren en vandaag (5&6 maart dus )
"Fortuynis Sapiens Racistimus" Dat slaat eigenlijk ook alleen maar op zun kale hoofd maar goed. Deze staat op hetzelfde blaadje als de vorige.
gister en vandaag
Oud 07-03-2002, 14:09
Verwijderd
T is niet helemaal mijn stijl, de verhoudingen kloppen vaak niet, en sommige zijn echt krasserig en vlug getekend. Sorry, maar ik vind ze niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 14:12
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
bigmoi schreef:
T is niet helemaal mijn stijl, de verhoudingen kloppen vaak niet, en sommige zijn echt krasserig en vlug getekend. Sorry, maar ik vind ze niet mooi.

Het zijn ook bijna allemaal halfcartoonhoofden, dôh dan zijn de verhoudingen nooit goed.

[edit]Dat krasserige is omdat de meeste tekeningetjes maar 5 á 10 cm breed zijn...[/edit]

------------------
Achter dood staat geen punt maar een komma | I'm happy, when you're happy | God Rulz | Life is a sucking challenge

[Dit bericht is aangepast door Gerito_Di_Mare (07-03-2002).]
Oud 07-03-2002, 14:15
Enola
Enola is offline
owk.. de 2e en laatste 2 zijn het mooist viond ik dan he, vooral omdat die goed uitgewerkt zijn, doe dat ook wat meer bij de rest? verder zijn ze best wel allemaal.

enuh, zo precies van de zijkant wordt het zo plat en saai van dus probeer dat te ontwijken, ookal is dat veeel makkelijker om te tekenen.

keep up the good work!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:39
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline

<-- dees vinnik erg koel en mooi, de rest nie echt super ofzow, maar deze wel
Oud 07-03-2002, 16:33
Martin Dude
Martin Dude is offline
die laatste 2 zijn iig erg coel
Oud 07-03-2002, 17:28
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
ja die laatste 2 hahaha sijn koel! vinnik ..die vink de beste!
Oud 07-03-2002, 17:30
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
haha die rooie vink trouwus ook leuk...komt eigluk mir door dat hakie! ahha dat maakt het wir ietsie grappiger
Oud 07-03-2002, 20:17
Bluesummers
Bluesummers is offline
ik vind ze allemaal leuk, goed gedaan! en dat krasserige is juist leuk, je moet maar vaker naar een saaie kerkdienst gaan die laatste 2 zijn het mooist, vanwege de mooie schaduw. heel mooi, ga zo door!
Oud 07-03-2002, 20:20
stroopwafel
stroopwafel is offline
niet mijn stijl
Oud 08-03-2002, 08:30
Not for Sale
Not for Sale is offline

deez is echt mega!
Oud 08-03-2002, 09:54
SoulFire
SoulFire is offline
De laatste 2 zijn idd het coolst, vooral de 1na laatste

De tweede is ook wel kewl!
Oud 09-03-2002, 18:00
Verwijderd
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:

Deez is idd het coolst, de schaduwen zijn erg mooi.

Ik hou eigenlijk niet van die sketchy half-cartoon stijl, of helemaal cartoon, of niet. Maar voor zulke halfcartoons zijn ze wel goed...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten