Op school, in de kerk of onder catechisatie teken vaak een hoofdje, tenminste, als ik niets beters te doen heb.

Ik heb ze ff verzameld, gescand en upgeload. Hier zien ze:

Deze heb ik geloof ik een keer getekend toen ik ziek was... kan je wel merken aan zun neus en kin.
drie of vier weken geleden

Deze is van een keertje catechisatie toen de dominee saai was (nouja, een keertje, tis zo'n beetje altijd saai

). Oja, het (of de?) pupil is door iemand anders dr in getekend.

Vontik niet zo leuk... Ow wacht, ik kan het misschien wel weghalen met PSP ossow...
begin dit jaar

Oja, deze heb ik op een zondagavond getekend... had een beetje veel inspiratie

.
rond oud & nieuw geloof ik

De kerkdienst was een beetje errug saai geloof ik.

Nouja, het ventje klopt niet helemaal, maar ja, boeie... ik ben gewoon nog niet zo goed in 3/4aangezicht (ongveer 3/4

).
maand geleden

Haha, deze waren ook tijdens een kerkdienst. Ik ging wat kerkleden natekenen, tenminste, beetje spottend natuurlijk.

drie zondagen geleden

Catechisatie... staat ergens onderaan een bladzijde van mijn boekje. Vandaar het woord alcoholverslaafden.

Ik probeerde een soort stippeltechniek uit geloof ik...
eind vorig jaar

Ghehehe, dit is een leraar van school, alleen dan sterk vermagerd. Er hing al een spotprent van em aan zijn muur, maar leek niet echt vond ik. Dus ik probeerde het ook maar, om te kijken of die van mij wat meer zou lijken. Hij is wel aardig gelukt, maar niet echt fantastisch.
weet ik echt niet

Latijn was saai... en de leraar boos. Het haar is gigantisch mislukt, maar daar ben ik ook helemaal niet goed in.

vier á vijf weken geleden

Aanschouw de oudoom van Pim "(erg lelijk woord)" Fortuyn.(linksonder) Ik heb em samen met Soulfire getekend, hij heeft vooral de bovenkant van het hoofd getekend (oog, neus, bovenkantschedel, oor etc.) en ik de onderkaak en stukje nek en alle schaduwen.

Ben erg tevreden over deze.

gisteren en vandaag (5&6 maart dus

)

"Fortuynis Sapiens Racistimus" Dat slaat eigenlijk ook alleen maar op zun kale hoofd maar goed.

Deze staat op hetzelfde blaadje als de vorige.
gister en vandaag