Advertentie | |
|
![]() |
|
En toch lukt het hoor. Als je hem lang genoeg niet ziet, kun je hem op een dag tegenkomen, en aanvankelijk helemaal weer over je toeren raken, maar zodra de eerste schok is weggezakt, vraag je je opeens af wat je toen toch zo geweldig vond. Dan is het over, en zie je een gewoon iemand. Best aardig hoor, maar niet meer met dat gevoel van : hijsleuk!hijsleuk!wattissieleuk!
Maar geef het tijd. Het kan zomaar een paar jaar duren. |
![]() |
|
![]() |
Het moet slijten. En dit gaat sneller als je afleiding hebt/zoekt. Stort je op hobby's, school, vrienden. Je hoeft hem niet te ontlopen, maar zoek hem niet op.
(Stiekem helpt het bij mij door met een andere jongen te zoenen, maar dat verschilt per persoon, en is niet erg 'netjes'.) Succes! |
![]() |
|
![]() |
Het heeft inderdaad tijd nodig. Al kan de tijd hem juist idealiseren..
Tenminste zo is het bij mij. Als ik hem dan een tijdje niet zie (as in: nu alweer een maand of 6..) dan ga ik hem juist alleen nog maar leuker vinden ![]() Met andere jongens zoenen helpt bij mij trouwens helemaal niet.. daarvoor zit het te diep denk ik.
|
Je moet diegene in ieder geval niet zien. Als je iemand vaak ziet wordt het gevoel wat je voor diegene hebt steeds gevoedt, dat schiet niet op.
Ga leuke dingen doen met vrienden, dingen waarbij je niet hoeft na te denken, sport ofzo. Ik denk dat het na een tijdje wel minder zal worden, als je iemand lang niet ziet, gaan je gedachten aan hem steeds meer naar de achtergrond.
|
Ik zit met hetzelfde in een andere situatie (denk ik).
Ik heb een relatie maar kan een ander meisje (waarmee ik nog nooit wat heb gehad, maar wel degelijk heel veel speciaals voor voel) niet vergeten. Het is een genot aan haar te denken, maar tegelijk een kwelling. Het is een van 's levens grootste paradoxale voorbrengsels, en ik word er helemaal knetter van. Maar rationeel bekeken laat het lot ons geen andere keus: we moeten afwachten en het gevoel laten wegebben.. Het leven is soms hard.
||
Citaat:
(want al helpt het niet, dan is het nog wel heel erg fijn!) hmm, heb alleen geen video op mijn kamer.... Dan maar gewoon tv kijken. Ben&Jerry's kan ik natuurlijk gaan kopen....
|
als je hem een tijd niet ziet.. ga je hem toch missen..
Het is heeel moeilijk en ik ben er ook al een maandje mee bezig.. maar nu heb ik vakantie en ik dagt hem te vergeten deze week.. maar nee!! ik mis hem 2 keer zo erger... ik zit bij hem in de klas.. dus ik kan hem niet ondwijken enzo. Ik ben altijd heel bang geweest dat m'n vrienden gek van me werden omdat ik het altijd over die ene persoon had.... Maar dan ondek je pas wie je echte vrienden zijn, die helpen je juist... en die praten met je wanneer JIJ!!! dat wilt.. Opzoek gaan naar een andere jongen heeft geen zin.. want je denkt uiteindelijk toch aan hem... Ik denk dat het met de tijd moet komen... Als hij je geen aandacht geeft denk ik dat je het alleen maar bij "hoi" moet laten.. en geen gesprek te beginnen.. als je hem steeds opzoekt doe je jezelf steeds pijn *ik spreek uit ervaring* Je zal ook wel denken van .. laat hem lekker!!! maar uiteindelijk denk je van.. waar ben ik mee bezig.. ik laat hem niet.. want je houd van hem!!! er is niet echt een oplossing om hem te vergeten... tijd heb je nodig... zet eerst even gewoon alles op een rijtje... en al wil je praten of gewoon eens lekker alles kunnen vertellen wat je wil.. mail me dan of voeg me toe: mini_rokje@hotmail.com ik ben namelijk iemand waarop je alles af kan reageren.. kzal je helpen.. ik weet hoe je je voelt.. want wat jij heb zit ook in mijn hoofd.. succes.. Kusje Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 16:49. |
![]() |
|
Er zijn eigenlijk idd niet zo veel oplossingen..
Vergeten lijkt het beste, dus dat ga ik proberen.. Alleen heeft die jongen een enorme indruk op mij gemaakt, dus is het lastig om hem snel te vergeten, maar ik ga het proberen ![]() Ik heb gelukkig heeeeele lieve vrienden die het wel begrijpen en die veel met me praten dus dat zit wel goed ![]() Vrienden zijn nou eenmaal belangrijk ![]()
|
hai
hij heeft t woensdagavond uit gemaakt, het is nu zaterdag. vers dus, heel vers. we hadden bijna 1,5 jaar, op 14 maart was t zover geweest.. Ik ben-zeggen anderen en is vlgens mij ook wel zo- een erg gevoelig mensje. maar ik ben zo te zien -en gelukkig- toch niet de enige die zich zo voelt. toen hij het uitmaakte woensdag is hij nog 3 uur gebleven. we hebben erover gepraat, goed afscheid genomen. hoe vreselijk.. als je hem wilt zoenen en het mag opeens niet meer ![]() woensdag 3 uur gehuild, gaan slapen en gedaan alsof het niet waar was. de realiteit is daarna zo pijnlijk ![]() Ik had t persoonlijk niet zien aankomen, pas 2 dagen ervoor ofzo.. de hoop die me door laat gaan is dat hij goede vrienden wil blijven. als dat niet gebeurt stort ik toch zeker in... .. veel sterkte iedereen.. en ik weet zeker dat er ooit wel weer een ander komt.. die nog liever en leuker was dan de vorige. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb ook al tijd gezegt dat ik vrienden wilde blijven maar nu is t ongeveer een maand uit *na 20 maanden relatie, en nu wil ik m eigelijk niet zien en spreken, gewoon omdat ik m anders niet vergeet. misschien komt t wel weer! toch zonde omdat we voor onze relatie zeer goede vrienden waren
|
![]() |
afleiding is idd tha magic word!!!!!!
Sprokkel je vriendinnen bijeen en ga heeeeeeeerlijkuit, dans tot je niet meer kunt, lekker drinken, lol maken heeeeerlijk Idd lekker uitjanken bij iedereen die je tegenkomt en die enigzins naar je verhaal wilt luisterem Een ''jij bent stom omdat'' lijst maken: en dan dingen die altijd al irritant zijn opschrijven en dan als je nix meer weet verder gaan op: je kleine teen was zo ontzettend lelijk ofzo GO FOR IT |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriend pijpte mij! Ik ben gay, hij misschien ook?? Jongen14 Y/O | 6 | 07-11-2016 20:42 | |
Psychologie |
Jouw reactie op verschillende situaties? Mariekje* | 95 | 30-07-2007 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Italiaans gedicht, Benedetto Ferrari.. Laudate Dominum | 1 | 15-05-2005 07:16 | |
Liefde & Relatie |
Ongelukkig worden door de liefde Stefanie | 20 | 21-07-2004 18:25 | |
Liefde & Relatie |
wat te doen als je een jongen leuk vindt die geen vaste relatie wilt sherine | 9 | 03-07-2003 21:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
'Het grote pil topic' Snufje | 249 | 15-12-2002 11:37 |