Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zie ik wil het liefst al jaren geleden het huis uit, ik word gewoon nog een keer gek hier tussen al die ruzie's...en k ben t ook wel wat zat om voor kutwijf, hoer, en satanskind te worden uitgescholden, tuuwlijk heb k t ook wel us zelf uitgelokt, maar net zoals nu, k kwam gewoon thuis van werk en dan word k al meteen uitgescholden...mja en dan zit ik lekker in mijn eentje op kamers...lijkt me ook niet echt prettig, en al helemaal niet in mijn examentijd..en waar moet ik dat geld vandaan halen?? Ik heb pas op mijn 21ste recht op mijn erfenis..ik weet het echt niet meer hoor..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat vervelend zeg! Ten eerste de dood van je moeder, dat zal nog steeds niet makkelijk zijn, dan al die rechtzaken, wat ook hartstikke moeilijk is en dan wil je vader dat je het huis uitmoet!!
Ik weet er zelf neit zo heel veel vanaf moet ik eerlijk zeggen, ik wil alleen even zeggen dat het me heel erg moeilijk lijkt in jou situatie! Heel veel sterkte!!!!
|
Wat een klote situatie voor je joh!!! Jou vader mag jou (gloof ik) niet zomaar het huis uitzetten zonder dat er iets voor je is geregeld, hij blijft verantwoordelijk voor je zolang hij jou voogd is. En idd, zoals eerder gezegd, nu op kamers gaan lijkt mij ook niet zo'n slim idee, hoewel ik jou situatie natuurlijk helemaal niet kent.
Wat idd het slimst is om te doen is eerst informatie te zoeken over jou rechten/plichten, en als het helemaal niet uit te houden is bij je thuis is het misschien toch fijn als je een tijdje bij een vriendin kan blijven ofzo. Ik hoop dat je hier een beetje wat aan hebt, ik wens je iig heel veel sterkte!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien is het wat om begeleid kamerwonen te doen? dan zit je met meerdere jongeren in een huis oid, heb je je eigen kamer en is er ook regelmatig begeleiding die je kan helpen, bij sommige begeleid kamerwonen is er zelfs continue begeleiding. je leert dan hoe op jezelf kan wonen, je leert zelfstandig te worden enzo.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kleedgeld, zakgeld, leefgeld van mn ma... en ze krijgt studiefinanciering... maar ik weet niet of jouw pa verplicht is voor je te betalen...eerst betaalden die "begeleid kamerwonen mensen" ook wel wat...maar omdat ze nu "klaar" is zeg maar...niet meer...dus maar k zou in ieder geval contact zoeken met zoiets als het jongerenloket...of wat dan ook...of een vertrouwenspersoon of wat dan ook bij je op school...
|
Ik vind het echt heel rot voor je, ik hoop dat je snel een oplossing kunt vinden. Mijn tip is om zoals door anderen ook al genoemd contact te gaan zoeken met die instanties en misschien kan je dan iig tot na je examens bij vrienden of WEL aardige familie blijven? Ik wens je er heel veel succes mee en natuurlijk ook alvast succes met je examens straks!
Liefs miss x |
![]() |
|
|