Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2002, 15:01
prulleke
prulleke is offline
Het had nooit zo ver mogen komen, het was een grapje Eeerlijk!

Nu ik hier zo zit snap ik niet dat het zo uit de hand heeft kunnen lopen. We waren met z'n zessen: drie stelletjes zeg maar. Jose en Pieter hadden ruzie over wat ze die avond zouden gaan doen, bios of videootje? Jose wilde uit, maar Pieter zat krap bij kas vanwege het feit dat zijn fiets was gejat en hij maar meteen een nieuwe had gekocht. Deze was iets duurder uitgevallen dan gepland en vanwege deze mistellingaten ze al vier avonden brood.
Dan had je nog freek en anne; twee jaar al; tot over hun oren en niks kon hun geluk in de weg staan. Beiden studeerden en beide hadden ouders met genoeg geld. Haard voor gewerkt wel te verstaan!
Freek en anne hadden elkaar ontmoet in een cafeetje vlakbij het station toen ze allbei hun trein gemist hadden. Ze raakten aan de praat en sindsdien waren ze onafscheidelijk.
Blijven over: Jeroen en Janneke, mijn vriendje en ik. We kenne elkaar al sinds de wieg, zoals onze moeders vaak zeggen. We liepen de drempels bij elkaar kapot en dat is nooit veranderd.
We kennen elkaar allemaal als wederzijdse vrienden en zijn sinds de eerste ontmoeting erg close.
Misschien was dat wel het probleem, we gingen zo goed met elkaar om dat we elkaars fouten en minpunten op de koop toe namen. Maar het was te verwachten dat het ooit allemaal fout zou gaan. Alle ergernissen hoopten zich op, en toen viel de bom....
Ik snap het nog steeds niet, kan het niet bevatten, het leek zo goed te gaan.

Maar schijn bedriegd...he?!
Oud 08-03-2002, 15:39
punkyfish
punkyfish is offline
hmmz, is wel mooi beginnetje. je vraagt je echt af wat er is gebeurd... maar eigenlijk vind ik het te kort om te posten, omdat je niet veel verteld enzo. we worden te nieuwsgierig gemaakt
Oud 08-03-2002, 18:57
prulleke
prulleke is offline
ja das dus de bedoeling he?!

Maar goed, idee-en voor het vervolg? Ik dacht ik post het dan krijg ik van zelf inspiratie, maar laat te wensen over
Oud 08-03-2002, 23:41
intelli-worst
intelli-worst is offline
prul, je moet een boek gaan schrijven...
wat: WAT viel er als een bom, wat ging er fout...
Oud 09-03-2002, 13:37
prulleke
prulleke is offline
Het begon allemaal toen Jose aan mij en Anne vertelde dat ze het wel had gehad met Pieter. Hij was arrogant, dacht niet na voordat hij iets zei of deed en was gewoon een eikel.
Jose had wel vaker van die buien, en de realtie was ook net een knipperlicht. Maar dit keer was het anders zei ze. Het was echt over, niks kon hem meer redden. Hij was kantje boord, en ze kon het niet langer aan. En zoals vrouwen kunnen zijn, als een vriendin zich klote voelt, zo waren wij dus ook. We bedachten een kinderachtige list, leidden Pieter af, en Jose ging haar spullen halen. Ze kon makkelijk bij mij of Anne slapen, maar daar wilde ze niets van weten, en vertrok naar een hotel in de dichtsbijzijnde stad.
Toen Pieter er achter kwam, was hij woest. Hij heeft alles kapot gesmeten en is haar gaan zoeken. We wilden hem tegenhouden, en de inmiddels ingelichte wederhelften, vonden dat Pieter dit keer er wel flink aan onderdoor ging. Hij dronk wel vaker, gewoon gezellig op een feestje, met z'n allen. Maar nu we hem leerden kennen zonder Jose in zijn buurt kwamen we erachter dat we een totaal verkeerd beeld van de altijd zo aardige Pieter hadden....
Oud 09-03-2002, 13:54
intelli-worst
intelli-worst is offline
wij w88 met sm8 op de rest van het verhaal ...
Oud 09-03-2002, 14:25
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
intelli-worst schreef:
wij w88 met sm8 op de rest van het verhaal ...
spreek voor jezelf

ik zeg niet dat ik het slecht vin, maar je zou jezelf us moeten corrigeren, er staan heel veel fouten in en dat leest niet makkelijk..

Oud 09-03-2002, 14:28
intelli-worst
intelli-worst is offline
1e druk :-> 2e word beter zeggen ze...
Oud 10-03-2002, 14:41
prulleke
prulleke is offline
Iemand interesse om het vervolg te bedenken?
Lijkt me leuk om anderen de rest te laten maken, aangezien ik het zelf de komende weken heel druk zal hebben.
Reageren

Regels voor berichten