Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 10:53
lso
lso is offline
Denk je dat je ooit naar zo'n relatiebureau zou stappen? En dan kijk je niet naar de situatie nu maar gewoon naar principes of bedenkingen...

Ik zag er laatst iets over op teevee en toen bedacht ik mij dat..mocht ik 40 zijn en niemand hebben ik misschien wel naar een relatiebureau zou durven stappen. Ik vind niet dat mensen er verlegen om moeten zijn.

Misschien ben je een rustig verlegen persoon of geen uitgaanstype en is dat dan wel de geschikte manier

Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 11:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2004, 10:59
Verwijderd
Nee.... Denk eerlijk gezegd dat als ik 40 zou zijn en dan ook nóg vrijgezel was niet naar zo'n relatiebureau zou gaan... Dan ga ik liever nog een café in of op een cursus dansles ofzo (daar kan je ook leuke vrouwen vinden ). Tzou gewoon niets voor mij zijn om naar een relatiebureau te gaan. Ik denk dat ik dan nog eerder aan mn vrienden/vriendinnen kenbaar zou maken dat ik zoekende ben en dan gaat t balletje vanzelf wel rollen... Dan hoor ik wel via via dat er iemand anders óók zoekende is, najah dan ga je daten en daarna zie je wel. Ach, als je 40 bent, je hebt een mooi huis, mooie auto en aardig voor elkaar qua job, dan hoeft t volgens mij niet zo moeilijk te zijn om een leuke vrouw te vinden die zich wil settlen met jou... That's my opinion
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:03
Hagel
Hagel is offline
nee als ik dan zo wanhopig zou zijn ging ik wel naar een of ander fout cafe ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:06
Mastermind
Mastermind is offline
Als zou blijken dat dat bij anderen geholpen had zou ik het dan zeker doen ja. Het probleem is echter dat ik niet geloof dat het helpt.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:59
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
als ik zou scheiden van mijn man en ik niet echt een heel grote vriendenkring heb zou ik dat misschien wel doen. Lijkt me niks om alleen oud te worden en ik kan me goed voorstellen dat het op een gegeven moment lastig is leuke mannen te ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:14
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:17
Envy
Envy is offline
Nee, ik denk het niet. Het zal vast wel eens goed uitpakken bij mensen, maar ik zou het zooo triest vinden van mezelf als ik daar heen zou moeten gaan, dat ik liever geen vriend zou hebben. Van andere mensen vind ik het daarentegen niet triest.
Oud 14-03-2004, 12:23
lso
lso is offline
Citaat:
pinoow schreef op 14-03-2004 @ 13:17:
Nee, ik denk het niet. Het zal vast wel eens goed uitpakken bij mensen, maar ik zou het zooo triest vinden van mezelf als ik daar heen zou moeten gaan, dat ik liever geen vriend zou hebben. Van andere mensen vind ik het daarentegen niet triest.
k heb t gevoel dat t dat meestal is.. Van een ander niet triest of zielig vinden.. en bij jezelf wel..

herken k..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:05
Verwijderd
Nee, ook al ben ik nog single op m'n 40ste. Het moet wel spontaan komen: ik ga er niet van zulke middelen voor gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:16
Balance
Balance is offline
Ik heb er niets op tegen. Vind het helemaal niet wanhopig ofzo; gewoon een manier van mensen ontmoeten die je normaal niet zou ontmoeten.
Het zou niet mijn eerste stap zijn als ik op zoek was naar een relatie, maar ik heb er iig niks op tegen.
Oud 14-03-2004, 14:37
Verwijderd
Als ik heel erg wanhopig zou zijn wel.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:06
Verwijderd
Stel dat ik al een tijd gescheiden of weduwe zou zijn ofzo en moeilijk in contact zou komen met nieuwe mensen, dan wel. Maar dan eerder een bemiddelingssite dan een echt bureau.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:10
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Zeg nooit nooit, maar de kans dat ik me bij een dergelijk bureau laat inschrijven zie ik op dit moment als 0. Ik probeer liever op de "normale" manier aan een partner te komen, mocht dat niet lukken denk ik niet dat ik gebruik zou maken van dit soort kunstgrepen, want dat zijn het eigenlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:17
Verwijderd
ammenooitniet
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 23:11
Verwijderd
Nee, dan ga ik liever naar de hoeren, da's efficiënter
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 23:13
Fade of Light
Fade of Light is offline
tegen de 40..mja dan misschien wel, maar nu echt niet.

nare man: op de lange duur niet
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-03-2004 @ 00:13:
tegen de 40..mja dan misschien wel, maar nu echt niet.

nare man: op de lange duur niet
Wel als je er eentje versiert, aan het verderf en haar pooier ontrukt en er een goedkope werkster/zuigster aan overhoudt

Goeie daden doen is
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 09:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nee, een relatiebureau of bemiddelings-iets is niks voor mij. Dan blijf ik net zo lief alleen, denk ik. Op zo'n manier is het veel te gedwongen, ik denk niet dat dat werkt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:45
Optima
Optima is offline
nee

als we dan toch geld gaan verspillen, geef ik het wel aan de postcode loterij.
Oud 15-03-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 14-03-2004 @ 11:53:
mocht ik 40 zijn en niemand hebben ik misschien wel naar een relatiebureau zou durven stappen.
psies, anders helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2004 @ 09:53:
Wel als je er eentje versiert, aan het verderf en haar pooier ontrukt en er een goedkope werkster/zuigster aan overhoudt

Goeie daden doen is
je bedoelt vast geen stofzuigster

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten