Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je moet jezelf nietzo laten opfokken... je maakt jezelf alleen maar belachelijk als je daat op in gaat... |
![]() |
|
ik vind het gewoon eentonig simpel neit mijn saai het spreekt me totaal niet aan vind het niet mooi neit knap er zit geen gevoel achter
maar dat is mijn mening ![]() sap neit waarom mensen daar zo zwaar aan tillen.... ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door bertbart (05-03-2002).] |
![]() |
|||
Citaat:
ja maar dat zeg ik tog ook??? *leest het nog een keer* ja het staat er egt: het hele idee van kunst is volgens mij... |
![]() |
||
Citaat:
hehe kewl, die sluit aan op die van mij!! ![]() http://www.rikkertkoppes.com/sequence/ daar staat die van mij ook, links van die ene van F00L dus ![]() [Dit bericht is aangepast door psilo (09-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik snap niet hoe jij dat zo krijgt, voeg jij gewoon telkens bepaaklde effecten toe of begin jij gewoon vanuit een ander plaatje en bewerk jij die? Want ik neem niet aan dat jij bijvoorbeeld die "Nullen" en die "Enen" zelf allemaal getypt hebt, of is dat wel zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Lifestyle |