Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Onder de poll Steam CS Install 2
|
er zijn idd geen stand alone updates, je moet gewoon Steam+CS1.6 downloaden 384MB van bijvoorbeeld www.gamershell.com
||
Citaat:
niet zo'n snelle server via download acc. haal ik 20 kb/s
Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 19:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan heb je niet Steam gedownload met CS cache ![]() Alleen met HL cache.. http://games.xs4all.nl/downloads/downloads.php |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
PHP-code:
![]() waarom komt de oude CS niet terug dit zuigt gewoon hard ![]() 1.6 heeft veel te weinig recoil nu heb ik hele tijd 1337 scores bij`cs 1.5 was ik ook wel goed maar 1.6 is gewoon te gaar alleen de nieuwe geweren in cs 1.6 ownen hard oplossingen: [list=a][*]laat won weer een nieuwe cs maken en laat steam snel stoppen[*]de oude cs moet terugkomen met de nieuwe geweren[/list=a]
|
Steam is vaag
Eerst doet hij het wel dan niet, dan moet mijn password vernaderen dan doet hij het weer wel en dan doe mijn cd key het niet en dan weer wel. kortom het word tijd dat ze hem eraf flikkeren iig de server en dat ze hem gaan maken tot dat alles goed werkt. wat ik wordt gek ![]() ![]() ![]() ![]()
|
sosm wel wat probs zoals this game is unavailble shit>>gewoon kwestie van uit/inloggen maar voor de rest steam is wel ok...
ok dat friends is vaak down dat zuigt wel maar voor de rest werkt t toppie bij mij hoor ![]() probeer windows es opnieuw te installen ? of directx iig... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|