Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jaloezie zou best een grote rol kunnen spelen, zij zit immers voor de 3e keer in V6. Dat is haar probleem, als zij eens wat beter haar best zou doen, zou ze het halen, of ze kan naar de havo gaan. 3x blijven zitten is niet niks. Succes ![]() |
![]() |
|
Vriendschap moet van twee kanten komen en dat is hier niet het geval.
Bovendien hebben jullie weinig meer gemeenschappelijk: beiden zitten in een andere plaats en doen een andere studie/school. Waarom dan toch nog wanhopig iets in stand proberen te houden wat er allang niet meer is? Ik snap dat het moeilijk is om een vriendschap te zien verdwijnen, maar ik denk dat je d'r toch maar aan moet geloven. De hints zijn toch duidelijk genoeg: ze komt niet op je verjaardag, ze komt niet naar je kamer enz. Zij is blijkbaar al klaar met jullie vriendschap, hoe hard dat ook klinkt. Ik denk dat het nu aan jou de beurt is. Dat gebeurt nou eenmaal heel vaak als mensen gaan studeren. Tijd om nieuwe vrienden te zoeken in je omgeving!
|
Verwijderd
|
Ja het is al lange tijd duidelijk hoor, dat weet ik ook wel... Zij is ook eigenlijk helemaal geen aardig persoon. Toen ze net een vriendje had, hoorde ik ook nooit meer iets van haar, maar ach.
En toch... als zij een probleem heeft (zoals een vriendje die het uitmaakt), dan mailt en smst ze me ineens wel weer... Altijd heb ik zoiets van ja uh hallo... Toch ga ik er dan wel op in, omdat ik het anders zou zielig voor haar vind ofzo ![]() ![]() En toen zij jarig was, vertelde haar moeder tegen mijn dat ze zo nieuwsgierig was hoe ik daar woonde... toen had ik ook echt zoiets van uhhh ![]() Ik heb besloten om haar te nergen, mss als ze eens op msn is een opmerking te plaatsen als gelukkig is Zweden dichterbij dan Nijmegen... Verder hoef ik haar nooit meer te spreken, mist het echt zo uitkomt of dat het zo loopt... Daarnaast, het gaat er niet om dat ik daar geen vrienden heb hoor, ik heb daar leuke mensen, maar toch zij betekende toch wel wat voor me... maar ik dus niet voor haar... Vaarwel!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm gisteravond op msn, toen heb ik het haar eerlijk gezegd hoe lullig ik het van haar vond. Verder ook totaal niet meer aardig gedaan.
Zij komt dan met wat smoesjes, dat ze minstens 4 weken vrij moet krijgen, dat het er niet van kwam, dat ze dacht dat komt nog wel een keertje blablabla. Ik had zoiets van zeg gewoon dat je ongeintereseerd bent, maar ze zei dat ze het niet was ![]() Whatever... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ontzettend overstuur door niet stoppende verliefdheid saschaaah | 4 | 24-07-2015 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met vriendin Delicate | 7 | 18-08-2005 15:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Verdriet Ieke | 0 | 02-02-2004 16:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aantrekkingskracht van Verdriet Tuuntje | 6 | 02-05-2003 21:29 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |